M: AEG PE 150 *myyty*

Vain yksityishenkilöille, EI yrityksille! Ainoastaan detailing tuotteita.
Avatar
Petteri
Viestit: 636
Liittynyt: La Touko 01, 2010 12:07 am
Paikkakunta: Järvenpää

M: AEG PE 150 *myyty*

Viesti Kirjoittaja Petteri » Ma Touko 12, 2014 3:37 pm

Noin 10 autoa ajettu ikää on kuitenkin 4 vuotta. Toimii loistavasti. Tänä vuonna ajettu yhden veneen pohjat. Ilman talloja eli pelkkä kone. 115 € ja postit päälle, mutta noutaja on etusijalla. Sijainti Järvenpää.
- Worst Class Shampoo Junkie -

Lukittu