Sivu 1/1
Mikrokuituliinoja 10e/5kpl
Lähetetty: La Maalis 01, 2014 9:35 pm
Kirjoittaja Mikko K.
Nyt olisi mikrokuituliinoja saatavana edukkaasti. Liinojen koko on noin 40x40cm, väreinä keltainen, sininen ja vihreä.
Kympillä viisi kappaletta valintasi mukaisia liinoja.
Liinat ovat uusia ja käyttämättömiä, muista siis pestä ennen käyttöä!
Turusta löytyy, lähetys onnistuu mh, posti, smartpost linjalla ostajan piikkiin etukäteismaksulla.
Privalla tavoittaa.
Re: Mikrokuituliinoja 10e/5kpl
Lähetetty: Su Maalis 02, 2014 3:15 pm
Kirjoittaja seonoli87
Mitä eroa väreillä? itse olisin turusta myös ja kiinnostunut!
Re: Mikrokuituliinoja 10e/5kpl
Lähetetty: Su Maalis 02, 2014 3:35 pm
Kirjoittaja Mikko K.
Samoja liinoja ovat, ainoastaan väri on eri.
Itellä on värikoodattu liinat niin että vahan kiillotukseen on yhden väriset ja sisustaan toisen väriset liinat jne.
Re: Mikrokuituliinoja 10e/5kpl
Lähetetty: Su Maalis 02, 2014 10:28 pm
Kirjoittaja chevy55
Pari settiä minulle, vaikka keltainen&vihreä.
Mikä olisi edullisin lähetystapa? Kaikki käy..
Viskaa yv:llä maksutietoja..
Re: Mikrokuituliinoja 10e/5kpl
Lähetetty: Ti Maalis 04, 2014 6:50 pm
Kirjoittaja Mikko K.
Chevylle vastattu.
Re: Mikrokuituliinoja 10e/5kpl
Lähetetty: Ti Maalis 04, 2014 8:01 pm
Kirjoittaja chevy55
..ja pari settiä maksettu! Thanks!
Re: Mikrokuituliinoja 10e/5kpl
Lähetetty: To Maalis 06, 2014 5:35 pm
Kirjoittaja Mikko K.
Tänään lähti paketti chevylle, kiitoksia kaupoista!
Puolet liinoista myyty, vielä siis kolme settiä jaossa.
Re: Mikrokuituliinoja 10e/5kpl
Lähetetty: La Maalis 08, 2014 7:00 pm
Kirjoittaja m3iss3li
Paljonko oli postit kun lähetit?
Re: Mikrokuituliinoja 10e/5kpl
Lähetetty: Su Maalis 09, 2014 12:48 pm
Kirjoittaja Mikko K.
^m3iss3lille vastattu.
Näillä näkymin liinat myyty, kiitoksia ostajille!