Sumutin pullo
Sumutin pullo
Mikä painesumutin pullo kannattaa ostaaja mistä, jolla levittyis Foamit pintaan nätisti?
Nyt kun tulee syksy/talvi ja alan käyttää tota paikallista pesuhallia jossa ei ole kuin pesuri niin olis hyvä saada sielkin esipesuun foamit käyttöön.
Nyt kun tulee syksy/talvi ja alan käyttää tota paikallista pesuhallia jossa ei ole kuin pesuri niin olis hyvä saada sielkin esipesuun foamit käyttöön.
Re: Sumutin pullo
Projectechilta saa sellasia n. litran sumutin pulloja joihin voi tilata sitten vaahdottavan pään, vajaan kympin yhteensä. Itellä tommonen, tosin foamiin en ole vielä käyttänyt. Tuoltahan saa sitten foamiakin samalla.
Jeps, mutta sais olla sellanen painepullo, joko olis myös vaahdottava,onko näitä olemassakaan?
Tosiaan, niinhän tuolla olikin ylhäällä. No sitten esim Bilteman pumpattava puutarhamyrkkykannu, tosin noissa missään ei taida pahemmin olla vaahdottavaa päätä ennen ku itse fiksailee verkon sinne 
Onhan niitä mut ei ole mielestäni hintansa arvoisia. Ostat ihan normi painesumutin pullon ja teet 8% esipesuliuoksen siihen. Toimii hienosti. Kts vaikka Marolex viestiketju.M-I kirjoitti:Jeps, mutta sais olla sellanen painepullo, joko olis myös vaahdottava,onko näitä olemassakaan?
Minulla on yhden talven ollut käytössä Bilteman iso keltainen "myrkkyruisku" , tilavuus n. 8 litraa.
Ei vaahdota mutta saa kivana sumuna pesuaineen pinnalle.
6-8% seoksella bh-autofoam esipesee ihan mallikkaasti. Olen myös säilyttänyt foamia ko. pullossa ihan ympäri vuoden eikä ole mitään ongelmia tiivisteitten tms. kanssa tullut. Parasta tuossa isossa pöntössä on se ettei tarvi jatkuvasti pumpata lisää painetta kun ainetta levittää, ja huonoa taas se että se on melko kömpelö kuljettaa ti-halliin autossa kokonsa takia.
Ei vaahdota mutta saa kivana sumuna pesuaineen pinnalle.
6-8% seoksella bh-autofoam esipesee ihan mallikkaasti. Olen myös säilyttänyt foamia ko. pullossa ihan ympäri vuoden eikä ole mitään ongelmia tiivisteitten tms. kanssa tullut. Parasta tuossa isossa pöntössä on se ettei tarvi jatkuvasti pumpata lisää painetta kun ainetta levittää, ja huonoa taas se että se on melko kömpelö kuljettaa ti-halliin autossa kokonsa takia.
Jos teette sumutuspulloon jonkun 10-20% litkun niin käytättekö hanavettä vai akkuvettä?? Vai teettekö sen määrän, minkä käytätte??
Tuli mieleen, että tykkääkö aineet kyttyrää hanavedesta?? Jotaikin sekotuksia kun on haistellut niin jotenkin hassulle haiseevat....vai nenässä vika??
Eli hanavettä vai akkuvettä ? Onko väliä säilyvyyden kanssa??
Tuli mieleen, että tykkääkö aineet kyttyrää hanavedesta?? Jotaikin sekotuksia kun on haistellut niin jotenkin hassulle haiseevat....vai nenässä vika??
Eli hanavettä vai akkuvettä ? Onko väliä säilyvyyden kanssa??
Ei kai sillä mitään väliä ole, meilläkin aika kalkkipitoista vettä (kylän kaivo) ja silti esim. autofoamit säilyny valmiina sekoitteena parikin kuukautta hyvin.
Mä käytän akkuvettä kaikissa puteleissa, jotka säilyy pidempään kaapissa.
En osaa sanoa, onko merkitystä kumpaa käyttää.
En osaa sanoa, onko merkitystä kumpaa käyttää.
Bilikan 8l painekannu löytyy multakin talvea ja ti-halleja varten..6-8% seos BHAF:ia säiliöön ja hanavedellä täytän..tälläkin hetkellä tallissa säiliössä seos valmiina..