Saarivaltiossa käynti

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
Miiho
Viestit: 19
Liittynyt: Ti Elo 16, 2011 11:31 pm
Paikkakunta: Kankasala

Saarivaltiossa käynti

Viesti Kirjoittaja Miiho » Su Heinä 21, 2013 7:16 pm

Iltoja,

Onko väellä kokemusta lontoossa käymisestä.... Tarkoitus olisi mennä kolmeksi päiväksi lontoonseen lomailemaan anopin ja emännän kanssa!

Lähinnä siis onko lontoon alueella teillä tiedossa jotain detailerin taivasta, googlailemaan en siis vielä ole ehtinyt!


Lisäksi kertokaa mielipiteitä mikä kone kannattaa lontoosta ostaa, das-6pro nyt käytössä ollut 2 vuotta ja parempaa huutelisi ;) ... Olen lukenut kyllä koneista muistakin topikeista.
Elämä on kuin pornoelokuva, silloin tällöin panemista... Ja niissä väleissä ihan silkkaa p*skaa!