Onko väellä kokemusta lontoossa käymisestä.... Tarkoitus olisi mennä kolmeksi päiväksi lontoonseen lomailemaan anopin ja emännän kanssa!
Lähinnä siis onko lontoon alueella teillä tiedossa jotain detailerin taivasta, googlailemaan en siis vielä ole ehtinyt!
Lisäksi kertokaa mielipiteitä mikä kone kannattaa lontoosta ostaa, das-6pro nyt käytössä ollut 2 vuotta ja parempaa huutelisi