M: pinnotteita

Vain yksityishenkilöille, EI yrityksille! Ainoastaan detailing tuotteita.
powermitsu
Viestit: 1154
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 5:01 pm

M: pinnotteita

Viesti Kirjoittaja powermitsu » Pe Heinä 19, 2013 2:35 pm

Näyttäisi siltä et meikäläisen kiillottelut on omien autojen suhteen kiilloteltu eikä ole paikkaa missä jatkaa. Jos jotakuta kiinnostaa seuraaat tuotteet:

Cquartz UK 40e
Exo v2 40e
G1 lasipinnoite 15e

niin saapi kysyä. Yksityisviestillä voi koittaa tavoitella. Hintoihin ei kuulu mitään toimituskuluja.

Lisäksi olisi yhteen autoon riittävä optiruiskun loppu. Sanotaan että lähtökohtaisesti 15e. Siellä on ainakin 1/4 ruiskusta tallessa.

Tuotteet vihdissä.

powermitsu
Viestit: 1154
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 5:01 pm

Re: M: pinnotteita

Viesti Kirjoittaja powermitsu » Pe Heinä 19, 2013 4:59 pm

CQ UK varattu.

Vastaa Viestiin