Black holen hyödyt vastaan haitat
Black holen hyödyt vastaan haitat
Tilanne on nyt tämä, tuli tuossa ensimmäisen kerran myllytettyä tuo oma kulkine passat vm.2005 ja pinta on nyt suojausta vaille valmis niin olen tässä pohtinut että kannattaako laittaa tuossa hyllyssä seisova PoorBoys Black Hole tuohon pintaa vai heikentääkö kuinka paljon vahan kiiltoa tai kestävyyttä?? Vahana on Collinite 476s ja värinä on tumman sininen jossa varsinkin keulassa ja etusuojissa jonkin verran pinnassa kuluneisuutta johon ainetta aattelin?? Aine vissiin jonkin varran väriä vahvistaa jos koneella pyörittää pintaan??
Re: Laittaakko vai eikö???
En laittais jos kestoa haetaan.
Vahan kestävyyttä tulee heikentämään, mutta vastaavasti tuo varmaankin "jotain" lisää ulkonäköön.
myllytetylle pinnalle et huomaa varmastiikaan eroa, että onko pinnassa pelkkä colli vai bh + colli.. Mutta sitten jos sinua taas pelottaa, että siellä saattaisi jokin hologrammin jäämä olla, niin nehän saat tuolla nätisti peitettyä.. ..siihen asti että bh pettää...
Kuluneisuuksia/kiveniskuja bh ei peitä, tekee väin pienen osan siitä (peittää naarmuja/holgrammeja) mitä kiillotuksella (naarmujen/hologrammien poistolla) haetaan..
Eli kunnon kiillotuksen jälkeen ei muuta kuin hologrammien tarkistaminen ja mahdollinen korjaaminen, jonka jälkeen pelkkä colli pintaan
Kuluneisuuksia/kiveniskuja bh ei peitä, tekee väin pienen osan siitä (peittää naarmuja/holgrammeja) mitä kiillotuksella (naarmujen/hologrammien poistolla) haetaan..
Eli kunnon kiillotuksen jälkeen ei muuta kuin hologrammien tarkistaminen ja mahdollinen korjaaminen, jonka jälkeen pelkkä colli pintaan
"Jos asiat sujuvat hyvin, jotain menee kohta pieleen"
Itse kysymykseen en ota kantaa, mutta ketjun otsikko menee kyllä vaihtoon. Laita ainavag mulle privalla uusi, kuvaavampi otsikko niin vaihdan sen.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips