Sivu 1/1
Kiillon jättävää pesuainetta
Lähetetty: Ti Tammi 29, 2013 10:23 pm
Kirjoittaja JaniH
Elikkäs nyt olisi hakusessa pesuaine joka jättää jälkeensä kiiltävän pinnan vahaamattomille pinnoille, vahaturvallisuutta tämän kanssa ei edes ajatella vaan pelkästään sitä että auto näyttää hyvältä pesun jälkeen. Mielellään jokin laadukas tuote mutta jos jollain on jotain hyviä kokemuksia "markettishamppoostakin" niin nekin otetaan mielellään vastaan...
CG:n CWG:tä löytyy tosin jo mutten ole vielä kertaakaan sitä päässyt testaamaan vahaamattomalle pinnalle...
Re: Kiillon jättävää pesuainetta
Lähetetty: Ti Tammi 29, 2013 10:41 pm
Kirjoittaja Wolfie
ValetPro Poseidon Carnauba Wash?
Ei vielä kokemusta itsellä mutta tuoksuu ainakin jännältä

Re: Kiillon jättävää pesuainetta
Lähetetty: Ti Tammi 29, 2013 10:43 pm
Kirjoittaja samunoz
Prima Mystique jättää ainakin omaan silmään nätin pinnan. Ei tosin niin ekonoomista kuin jotkut muut shampoot.
Re: Kiillon jättävää pesuainetta
Lähetetty: Ti Tammi 29, 2013 10:45 pm
Kirjoittaja JaniH
Biohajoavuus vaatimuksena, samaten saisi olla silikonivapaata ainakin =)
Re: Kiillon jättävää pesuainetta
Lähetetty: Ti Tammi 29, 2013 10:52 pm
Kirjoittaja JaniH
Primaa ei näemmä saa suomesta, ValetPro menee testaukseen lähiaikoina... Myös Dodon vahashamppoota mietin =)
Re: Kiillon jättävää pesuainetta
Lähetetty: Ti Tammi 29, 2013 11:05 pm
Kirjoittaja samunoz
JaniH kirjoitti:Primaa ei näemmä saa suomesta, ValetPro menee testaukseen lähiaikoina... Myös Dodon vahashamppoota mietin =)
Mulla olis Prima mut postikulut on mitä on....
Re: Kiillon jättävää pesuainetta
Lähetetty: Ti Tammi 29, 2013 11:28 pm
Kirjoittaja fibolt
Ootko kokeillut VB? Ainiin, bio..
Re: Kiillon jättävää pesuainetta
Lähetetty: Ke Tammi 30, 2013 1:17 am
Kirjoittaja DNF
Mitenkäs Dodon Sour Power? Siinähän on carnauba mitä-lietä seassa.
Edit: johan sitä on huudettu monta kertaa.
Re: Kiillon jättävää pesuainetta
Lähetetty: Ke Tammi 30, 2013 7:53 am
Kirjoittaja Demon
Mites olis tää -> Wolf's Chemicals Wash n' Wax´Agent Orange?
Näköjään uus tuote tuolla Jannellakin. Ei ainakaan omiin silmiin ole aikaisemmin osunut.
Kuvaus tuotteesta:
Vahaa sisältävä shampoo ylläpitää suojausta. Riittoisa laimennussuhde 1:500 eli litrasta riittää n. 50 pesukertaan.
Re: Kiillon jättävää pesuainetta
Lähetetty: Ke Tammi 30, 2013 8:26 am
Kirjoittaja Urran
Mun testatuista aineista eniten mitään lookin eroa tekevä shampoo on RaceGlazen Aqua Bathe. Hyvänä kakkosena ehkä Dodo jaetulla sijalla Nanolexin Reactivating shampoon kanssa. Niissä ei niin isoa eroa ulkonäköön.
Mut ylivoimaisesti Aqua Bathe on noista mukavin käyttää kun sen lookit on lähinnä sydäntä ja esteettisyydestä ei ainakaan voi valittaa. Se kun tuoksuu ihan MILF:in hajuvedeltä (kyllä, olen täysin vakavissani tästä)
Re: Kiillon jättävää pesuainetta
Lähetetty: Ke Tammi 30, 2013 8:58 am
Kirjoittaja TKe_
Wolfie kirjoitti:ValetPro Poseidon Carnauba Wash?
Ei vielä kokemusta itsellä mutta tuoksuu ainakin jännältä

Itse olen tätä muutaman kerran käyttänyt. Kaikinpuolin toimiva tuote, MUTTA laimennussuhde on jotain käsittämätöntä, kun on tottunut parempaan. Ohje taitaa sanoa 40-80ml viiteen litraan vettä.
Re: Kiillon jättävää pesuainetta
Lähetetty: Ke Tammi 30, 2013 9:45 am
Kirjoittaja Dani
Malco Verry Berry jättää kans konkun snadin suoja jälkeensä.
Re: Re: Kiillon jättävää pesuainetta
Lähetetty: Ke Tammi 30, 2013 10:08 am
Kirjoittaja Wolfie
TKe_ kirjoitti:Wolfie kirjoitti:ValetPro Poseidon Carnauba Wash?
Ei vielä kokemusta itsellä mutta tuoksuu ainakin jännältä

Itse olen tätä muutaman kerran käyttänyt. Kaikinpuolin toimiva tuote, MUTTA laimennussuhde on jotain käsittämätöntä, kun on tottunut parempaan. Ohje taitaa sanoa 40-80ml viiteen litraan vettä.
Joo, mä kattelin ihan samaa

Ja itseasiassa aika monessa muussakin VP:n tuotteessa ne annosteluohjeet on jotain aivan käsittämätöntä

Mutta eräs VP:n jälleenmyyjä mulle kertoi että tuppaavat toimimaan paljon pienemmilläkin annostuksilla, ilmeisesti nuo ilmoitetut sekoitussuhteet ovat varman päälle laskettuja. Tiedä sitten totuutta... Vähän hankala jos tosiaan itte joutuu testaamalla hakemaan oikeat suhteet.
Re: Re: Kiillon jättävää pesuainetta
Lähetetty: Ke Tammi 30, 2013 10:19 am
Kirjoittaja TKe_
Wolfie kirjoitti:TKe_ kirjoitti:Wolfie kirjoitti:ValetPro Poseidon Carnauba Wash?
Ei vielä kokemusta itsellä mutta tuoksuu ainakin jännältä

Itse olen tätä muutaman kerran käyttänyt. Kaikinpuolin toimiva tuote, MUTTA laimennussuhde on jotain käsittämätöntä, kun on tottunut parempaan. Ohje taitaa sanoa 40-80ml viiteen litraan vettä.
Joo, mä kattelin ihan samaa

Ja itseasiassa aika monessa muussakin VP:n tuotteessa ne annosteluohjeet on jotain aivan käsittämätöntä

Mutta eräs VP:n jälleenmyyjä mulle kertoi että tuppaavat toimimaan paljon pienemmilläkin annostuksilla, ilmeisesti nuo ilmoitetut sekoitussuhteet ovat varman päälle laskettuja. Tiedä sitten totuutta... Vähän hankala jos tosiaan itte joutuu testaamalla hakemaan oikeat suhteet.
Kyllä se siltä vaikuttaa, että pienemmälläkin määrällä toimisi. Pesuteho tuossa on ollut talvipesuissakin hyvä ja jättää mukavan näköisen pinnan jälkeensä.
Re: Kiillon jättävää pesuainetta
Lähetetty: Ke Tammi 30, 2013 10:47 am
Kirjoittaja Arttu
Poseidon Carnauba Wash toimii kyllä pienimmilläkin laimennussuhteella. Riippuu vaan paljon auton likaisuudeesta.
Re: Kiillon jättävää pesuainetta
Lähetetty: Ma Maalis 11, 2013 8:08 am
Kirjoittaja JaniH
Nyt tässä testaillut Malcon Verry Berryn, Prestan Ultimate Shamppoo Conditionerin, Dodon Sour Powerin sekä CG:n Citrus Wash & Glossin niin käyttöön jäänee nuo kaikki. Dodo jättää varsinkin tummille pinnoille maukkaan kiillon, samoin VB, Prestalla pesun jälkeen kuivattavaa ei juurikaan jää kun vesi juoksee vahaamattomaltakin pinnalta kivasti ja CW&G on muuten vaan hyvä shamppoo... Noh, täytyy vielä nuita testailla enemmänkin mutta nuihin kaikkiin olen siis tyytyväinen. Ämpäripesussa suosin tällä hetkellä Dodoa ja CW&G:tä, painepullon kanssa taas tuntuisi VB toimivan aavistuksen paremmin kuin nuo muut.