Sivu 1/1
PT Foamlance
Lähetetty: Pe Tammi 11, 2013 6:51 pm
Kirjoittaja samunoz
Kyseessä siis PT Foamlance. Suoraan paketista. (Pesupaikan puutteen vuoksi)
Kew/Nilfisk adapterilla.
Projectech hinta:72,90€
NYT:60,00€+postikulut
Re: PT Foamlance
Lähetetty: La Tammi 12, 2013 11:55 am
Kirjoittaja TKe_
Säästät roposet kasaan ja ostat pienen nilfiskin, jota on helppo kuskata TI -halliin mukaan.
Re: PT Foamlance
Lähetetty: La Tammi 12, 2013 1:21 pm
Kirjoittaja Kime
Tarjotaan 30€

Re: PT Foamlance
Lähetetty: La Tammi 12, 2013 1:38 pm
Kirjoittaja _paffa
Ilmasiks toi pitäs antaa, ilmasiks se on saatukin.

Re: PT Foamlance
Lähetetty: La Tammi 12, 2013 7:12 pm
Kirjoittaja janne320d
tarjotaan 40€

Re: PT Foamlance
Lähetetty: La Tammi 12, 2013 9:44 pm
Kirjoittaja samunoz
Pidetäänkö meikäläistä pilkkana
Ei lähde pilkkahintaan

PT Foamlance
Lähetetty: La Tammi 12, 2013 11:49 pm
Kirjoittaja Henripit
Mä tarjosin 55€ jo enne tätä ketjua eikä silläkään lähteny myymään.. Pidä itelläs, tuut tarviimaan sitä

Re: PT Foamlance
Lähetetty: Ti Tammi 15, 2013 12:17 am
Kirjoittaja samunoz
Henripit kirjoitti:Mä tarjosin 55€ jo enne tätä ketjua eikä silläkään lähteny myymään.. Pidä itelläs, tuut tarviimaan sitä

Uusi hinta. 55€+postikulut
Re: PT Foamlance
Lähetetty: Ti Tammi 15, 2013 5:32 pm
Kirjoittaja Miktoy
Heittäisitkö paikkakuntaa jos nouto mahdollista vai onko toimitustapana vain posti?

Re: PT Foamlance
Lähetetty: Ti Tammi 15, 2013 8:19 pm
Kirjoittaja samunoz
Miktoy kirjoitti:Heittäisitkö paikkakuntaa jos nouto mahdollista vai onko toimitustapana vain posti?

Nilsiä.
HUOM: Tarjous tähän eikä YV:llä. Ensimmäinen täyden hinnan maksava saa

Re: PT Foamlance
Lähetetty: Ti Tammi 15, 2013 8:41 pm
Kirjoittaja Volvisti
55€ ja rahat lähtee tilille tänään.
Re: PT Foamlance
Lähetetty: Ti Tammi 15, 2013 8:50 pm
Kirjoittaja samunoz
MYYTY volvistille 55€+7,20=62,20