AEG PE 150 rotary kiillotuskone

Vain yksityishenkilöille, EI yrityksille! Ainoastaan detailing tuotteita.
Rauhallinen Erkki
Viestit: 1642
Liittynyt: Ti Marras 02, 2010 9:13 am
Paikkakunta: Oulu

AEG PE 150 rotary kiillotuskone

Viesti Kirjoittaja Rauhallinen Erkki » Ke Elo 22, 2012 8:12 pm

Myydään vuoden vanha AEG PE 150 kiillotuskone. Siistikuntoinen ja toimiva. Kymmenkunta kertaa käytetty. Mukaan luonnollisesti koneen oma alustalla (toimiva esim. 150mm halkaisijaltaan olevan karvalaikan kaverina), sekä ns. etukahva ja sivukahva.

Myydään Flexin (tai Festoolin) alta pois.

H. 145€

Nouto ja vain ja ainoastaan nouto Oulusta.

Yhteydenotot privalla.
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo

Rauhallinen Erkki
Viestit: 1642
Liittynyt: Ti Marras 02, 2010 9:13 am
Paikkakunta: Oulu

Re: AEG PE 150 rotary kiillotuskone

Viesti Kirjoittaja Rauhallinen Erkki » To Elo 23, 2012 4:38 pm

Lisätään nyt vielä sen verran, että Kajaaniin kone kyllä tarvittaessa kulkeutuu.
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo

Rauhallinen Erkki
Viestit: 1642
Liittynyt: Ti Marras 02, 2010 9:13 am
Paikkakunta: Oulu

Re: AEG PE 150 rotary kiillotuskone

Viesti Kirjoittaja Rauhallinen Erkki » La Syys 08, 2012 11:16 pm

Varattu 16.9. saakka!!!
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo

Rauhallinen Erkki
Viestit: 1642
Liittynyt: Ti Marras 02, 2010 9:13 am
Paikkakunta: Oulu

Re: AEG PE 150 rotary kiillotuskone

Viesti Kirjoittaja Rauhallinen Erkki » Pe Syys 14, 2012 6:03 pm

Myyty Tomppikselle!
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo

Lukittu