Myydään vuoden vanha AEG PE 150 kiillotuskone. Siistikuntoinen ja toimiva. Kymmenkunta kertaa käytetty. Mukaan luonnollisesti koneen oma alustalla (toimiva esim. 150mm halkaisijaltaan olevan karvalaikan kaverina), sekä ns. etukahva ja sivukahva.
Myydään Flexin (tai Festoolin) alta pois.
H. 145€
Nouto ja vain ja ainoastaan nouto Oulusta.
Yhteydenotot privalla.
AEG PE 150 rotary kiillotuskone
-
Rauhallinen Erkki
- Viestit: 1642
- Liittynyt: Ti Marras 02, 2010 9:13 am
- Paikkakunta: Oulu
AEG PE 150 rotary kiillotuskone
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
-
Rauhallinen Erkki
- Viestit: 1642
- Liittynyt: Ti Marras 02, 2010 9:13 am
- Paikkakunta: Oulu
Re: AEG PE 150 rotary kiillotuskone
Lisätään nyt vielä sen verran, että Kajaaniin kone kyllä tarvittaessa kulkeutuu.
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
-
Rauhallinen Erkki
- Viestit: 1642
- Liittynyt: Ti Marras 02, 2010 9:13 am
- Paikkakunta: Oulu
Re: AEG PE 150 rotary kiillotuskone
Varattu 16.9. saakka!!!
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
-
Rauhallinen Erkki
- Viestit: 1642
- Liittynyt: Ti Marras 02, 2010 9:13 am
- Paikkakunta: Oulu
Re: AEG PE 150 rotary kiillotuskone
Myyty Tomppikselle!
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo