Sivu 1/10
Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: Pe Elo 03, 2012 8:29 pm
Kirjoittaja Demon
Noniin. Avataampas peli ja sitä myötä myös topikki tälle susiperheen uusimalle tuotokselle. Jokunenhan täältäkin foorumilta on kerinnyt tuotetta kokeilemaan.
Omat ongelmani on tuon vw:n lakattoman maalin kanssa ei tuntunut edes Jetseal pysyvän kahta kuukautta :O Janne sitten tarjosi testiin tuota HB:tä.
Keskiviikkona pesin auton kunnolla kuivauksineen päivineen ja myllytin megun #82:lla ja hexin mustalla laikalla hapettumat pois pinnasta ja sitten levittelin hb:n pintaan. Aika rupesi tulemaan vastaan niin vedin vaan yhden kerroksen pintaan.
Kokemuksia:
Aika helppo levittää kun käyttää mikrokuituliinan palasta. Menettää vaan hermonsa jos vanulapun kanssa yrittää tehdä. Plus, liinan palasella saa tasaisemman kerroksenkin levitettyä

itsellä tuli jopa liikaakin ja se aiheutti pilveilyä ja myös sitä, että pintaan jäi pyyhkimisjälkiä
Tänään sitten kokeiltiin Wolfien kanssa miten HB biidaa ja sheettaa (Wolfie lataa videoo vielä illalla) ja kyllähän se sitä teki

hymy oli molemmilla korvissa

Ja sitten kokeilimme myös sytkäritestiä :S
Pinnassa siis yksi kerros HB:tä ja se toimi. Coltista jäi valkoiset rannut konepeltiin ja ne lähti pyyhkimällä pois :O toki pienet jäljet jäi, mutta niitä ei tuntenut kynnellä kun kokeili.
Oikein kivaa ainetta näin parin päivän kokeilulla ja se miten aine toimii siinä mihin testiin se saatiin on se, että miten suojaa juurikin lakatonta maalipintaa.
Wolfie jatkaa materiaalilla

Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: Pe Elo 03, 2012 10:15 pm
Kirjoittaja Wolfie
Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: Pe Elo 03, 2012 11:44 pm
Kirjoittaja Hynde
Kyllähän se mukavasti juoksee tuo vesi, mutta silti ihastuttaa tuo Mörön Passatin punainen pinta nykyään, kun miettii lähtökohtia... Päivittelepäs sitten ahkeraan tuon kestoa lakattomalla pinnalla...

Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: La Elo 04, 2012 9:12 am
Kirjoittaja Demon
Kyllä päivitellään

Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: La Elo 04, 2012 10:23 am
Kirjoittaja Kime
Repeilin ihan huolella kun katoin tota sytkäriviteoo.
Mielenkiintoinen tuote ei siinä mitään, toivotaan hyvää kestoa.

Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: La Elo 04, 2012 11:23 am
Kirjoittaja powermitsu
Vedittekö kunnon liukkaripesut välissä autolle?
Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: La Elo 04, 2012 11:44 am
Kirjoittaja Demon
powermitsu kirjoitti:Vedittekö kunnon liukkaripesut välissä autolle?
Kyllä. Keskiviikkona pesin autonsurfexia käyttäen foamina ja sitten kinnaspesun yhteydessä. Saveistukselle ei ollut aihetta kun tämän tein juhannuksena kun viimeksi autoa myllyttelin hapettumista pois.
Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: Su Elo 05, 2012 10:27 pm
Kirjoittaja powermitsu
Demon kirjoitti:powermitsu kirjoitti:Vedittekö kunnon liukkaripesut välissä autolle?
Kyllä. Keskiviikkona pesin autonsurfexia käyttäen foamina ja sitten kinnaspesun yhteydessä. Saveistukselle ei ollut aihetta kun tämän tein juhannuksena kun viimeksi autoa myllyttelin hapettumista pois.
Tarkotin itseasiassa myllytyksen jälkeen.....
Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: To Elo 09, 2012 9:32 am
Kirjoittaja seatts
Kuinka kauan tämän pinnoitteen pitää antaa kuivua ennen kuin ajaa ulos vesisateeseen??
Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: To Elo 09, 2012 12:10 pm
Kirjoittaja Modifier
Muistaakseni Jesse sanoi saman 24h kuin Body Wrapillekkin.
Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: To Elo 09, 2012 12:18 pm
Kirjoittaja Demon
Eipä tuo minulla ainakaan 24h kuivanut ennen ensimmäistä kastumista.. Pullon kyljessäkin on ohjeistus: "Levitä kerros ja anna kuivua 15min ja pyyhi pois. Tämän jälkeen anna olla min. 3h ennen toisen kerroksen levittämistä."
Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: To Elo 09, 2012 1:19 pm
Kirjoittaja Modifier
Eihän nuita ole pulloon painettukaan, mutta sama ohjeistus löytyy BW:n kohdalla myös Jannen ohjeista.
Eihän se aine siitä mihinkään katoa vaikka kastuisikin aikaisemmin, mutta käsittääkseni tuolla halutaan pelata varman päälle ja varmistaa ettei beading heikkene.
Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: Ke Elo 15, 2012 10:10 am
Kirjoittaja seatts
Eilen tuli tätä leviteltyä myös omaan autoon, ihan samanlainen levittää kuin body wrap.
Odotetaan ensimmäistä pesua ja kestoa.
Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: Ke Elo 15, 2012 10:16 am
Kirjoittaja Modifier
Itse kanssa laitoin viime viikonloppuna.
Jäädään seuraamaan käytöstä.
Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: Ke Elo 15, 2012 8:04 pm
Kirjoittaja Joginen
Pitäisikö tästä puuttua tuo bw:n pesuaine nirsous? Meinaan ahistaa tuo pinnan tukkeutuminen. Auton pesuväli n.2viikkoa ja siinä ajassa beading+sheating hävinnyt. Pesty wolfsin whitesatin...

Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: To Elo 16, 2012 4:10 am
Kirjoittaja Modifier
Käsittääkseni ei. Taitaa suurin osa näistä "nano" aineista tykätä kun käytetään omaa pesuainetta.
Mutta ei tuo nanoshampoo mielestäni huonoa ole ja ainahan sitä voisi kokeilla käyttää sitä Wolf'sin qd:ta, Reparationia muutaman pesun välein, josko se auttaisi pitämään nuo ominaisuudut kunnossa vaikka pesisikin kokonaan muulla shampoolla.
Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: Pe Elo 17, 2012 6:20 pm
Kirjoittaja samunoz
DW oli mielenkiintoinen topic Hardbodyn levittämisestä DA:lla. Onko kukaan kokeillut tota vastaavasti tai ainakin käyttämällä tota suihkepäätä pullossa?
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=276762
Jos tolla tekee tosiaan parikymmentä autoa niin on aika ekonoomista! Tai vaikkei tekisikään niin suihkepäällä vois saada tasasemmin levittimeen vaikka tekis käsin?
Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: Pe Elo 17, 2012 7:06 pm
Kirjoittaja Modifier
Suihkepää toimii kyllä. Samanlainen on esim. Zainon CS pullossa ja sillä saa kyllä tasaisesti levitettyä.
Jotenkin vähän epäilen tuota koneella levitystä, ainakin nuin kovalla nopeudella. Voin toki olla väärässäkin. Saa korjata jos on parempaa tietoa.
Mutta et ainakaan saa niin varmasti joka paikkaa suojattua tuolla tavalla, että ilman käsin levitystä selviäisi.
Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: La Elo 18, 2012 5:08 pm
Kirjoittaja samunoz
Modifier kirjoitti:Suihkepää toimii kyllä. Samanlainen on esim. Zainon CS pullossa ja sillä saa kyllä tasaisesti levitettyä.
Jotenkin vähän epäilen tuota koneella levitystä, ainakin nuin kovalla nopeudella. Voin toki olla väärässäkin. Saa korjata jos on parempaa tietoa.
Mutta et ainakaan saa niin varmasti joka paikkaa suojattua tuolla tavalla, että ilman käsin levitystä selviäisi.
Juuri näin. Käsin levittämällä ajattelin. Toi suihkepää juttu vaan hyvä

Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: Ke Elo 22, 2012 2:24 pm
Kirjoittaja Demon
Tänään tuleekin tallille aivan uusi mini johon laitetaan Hard Body pintaan kunnollisten kuivumisten saattelemana

Tarvii napata kamera mukaan niin saa kuviakin ilmoille. Auton omistajalle on infottu, että on liikkeeseen yhteydessä että etteivät tee autolle yhtään mitään ennen luovutusta.
Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: To Elo 23, 2012 11:15 am
Kirjoittaja sonikk
Demon kirjoitti:Tänään tuleekin tallille aivan uusi mini johon laitetaan Hard Body pintaan.
No tuliko Hard Bodyt laitettua, ei omistaja säikähtänyt Wolfien uusinta ja pötkinyt pakoon?

Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: To Elo 23, 2012 12:24 pm
Kirjoittaja Demon
Eilen pesujen jälkeen tuli vetästyä ensimmäinen kerros ja tänään menee toinen

samalla muoveihin Wolfsin nanoa

Hitto miten on hankalaa ottaa kuvia valkoisesta autosta

Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: Ma Elo 27, 2012 12:47 pm
Kirjoittaja samunoz
mahtavaa kamaa! tykästyin
Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: Ti Syys 11, 2012 9:15 pm
Kirjoittaja Dani
Onko mitään updatea?
..josko sitä ostais kun on aika simppeli aine käyttää ja näyttää tämäkin toimivan
Tätähän voi levittää vaikka tämmösellä (sorry Janne, poistan jos näin tahdot!), vai onko jotkut toiset levittimet/pädit parempia?

Re: Wolf Chemicals Hard Body
Lähetetty: Ti Syys 11, 2012 9:29 pm
Kirjoittaja Projectech
^ Vaahtomuovilevitin imee helposti turhan paljon koostumukseltaan ohutta ainetta itseensä. Vanulappu on helppo ratkaisu, joskin niitä muutama kuluu auton mittaan. Mielestäni parhaiten toimii lyhytnukkaisesta mikrokuituliinasta leikattu n. 8 x 8 cm palanen. Itse olen saksinut noita vihreästä 40 x 60 cm liinastamme:
http://www.projectech.fi/projectech.html#PT-MKLV
Yhden levittimen hinnaksi tulee kymmenen senttiä
