Tuli ohimennen poikettua KL-Varaosassa Tampereen Nekalassa ja ilokseni huomasin, että heidän hyllyssään erittäin laaja valikoima Dodo Juice tuotteita. Löytyi laidasta laitaan lähes kaikkea, vahoja oli panel potteja ja isojakin purkkeja, pesuaineita tais olla kaikkia, sitten oli erilaisia pesukintaita ja muitakin mikrokuituliinoja.
Kannattaa käydä tutustumassa!
Myyjän kanssa höpöttelin ja lähes samat valikoimat löytyy Jyväskylän ja Rovaniemenkin liikkeistä.
KL-Varaosat
Re: KL-Varaosat
^S@mpp@ se on se yks toisen foorumin jamppa joka innostu ja otti noi jälleenmyyntiin
Molemmilla foorumeilla kyl jo huudeltu asiasta..
Vain YKSI LSP!
Lähetetäänpä nyt sitten tätä kanavaa KL varaosiin Ruusuja.
Ylämaannauto korjas päätermarin mun autosta, meni uudelleen rikki puolen vuoden jälkeen, noi näköjään syö niitä 6kk välein. Te toimititte uuden mun osotteeseen Kuopioon veloituksetta takuuna. Mahtavaa.
Lienet parin vuoden takuun aikana soittelen joko teille tai korjaamolle vielä toiseenkin otteeseen jos lämmöt autosta häviää. Harmi kun olette omaan sijaintiin niin etäällä sillä jos kivijalka olisi kuopiossakin voisin ostaa kaikki varaosat teiltä.
Eikä sitä vanhaa romua tarvinnut edes teille takaisin toimittaa kun perään kyselin
Latvala
Ylämaannauto korjas päätermarin mun autosta, meni uudelleen rikki puolen vuoden jälkeen, noi näköjään syö niitä 6kk välein. Te toimititte uuden mun osotteeseen Kuopioon veloituksetta takuuna. Mahtavaa.
Lienet parin vuoden takuun aikana soittelen joko teille tai korjaamolle vielä toiseenkin otteeseen jos lämmöt autosta häviää. Harmi kun olette omaan sijaintiin niin etäällä sillä jos kivijalka olisi kuopiossakin voisin ostaa kaikki varaosat teiltä.
Eikä sitä vanhaa romua tarvinnut edes teille takaisin toimittaa kun perään kyselin
Latvala
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.
Näin ne asiat pitäisikin aina hoitua.
Vanhassa työpaikassa noiden takuuhommien kanssa sai AINA tapella ja ko. firma tunnetaan harvinaisen kettumaisesta takuu/vaihtokäytännöstä. Harmi sinänsä, oli ihan mukava työpaikka.
Vanhassa työpaikassa noiden takuuhommien kanssa sai AINA tapella ja ko. firma tunnetaan harvinaisen kettumaisesta takuu/vaihtokäytännöstä. Harmi sinänsä, oli ihan mukava työpaikka.
"The value of your life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred." -Soichiro Honda
Siis joo. Kun kuluttaja maksaa koko tehtaan palkat niin kyllä.Endar kirjoitti:Näin ne asiat pitäisikin aina hoitua.
Kuitenkin myyjä, saa rahansa maahantuojalta, maahantuoja tehtaalta, ja tehtaan valmistekustannukset ovat kymmenyksen jos ei vähemmänkin siitä loppukuluttajan maksamasta tavarasta. Aina se tosin ei onnistu, kun joltain puuttuu järki välistä
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.
- crabtastic
Saakos noita DJ tuotteita miten toimitettua KL toimipisteiden välillä?
Esim. Kokkolasta olen ostanut korjaamolta suoraan KL'n varaosia mutta mitään myymälätyyppistä ei niillä ole. Eli saako sinne vaikka tilattua noita DJ tuotteita?
Esim. Kokkolasta olen ostanut korjaamolta suoraan KL'n varaosia mutta mitään myymälätyyppistä ei niillä ole. Eli saako sinne vaikka tilattua noita DJ tuotteita?
Sama kiinostais minuakin, kun tulee läheiselle mersu korjaamolle sieltä osia. Niin vois samalla pari putelia tulla mukana