Sivu 1/1

CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: To Maalis 29, 2012 9:38 pm
Kirjoittaja Dani
Kukaan jo ottanut tyypit?
On aika mielekiintoinen aine, 2in1 joka nopeuttaa huomattavasti pesusessiota ennen vahausta/myllytystä.

http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=254457

http://s1151.photobucket.com/albums/o63 ... _09341.mp4
http://s1151.photobucket.com/albums/o63 ... _09291.mp4

..videoissa aika maukas sumutinpullo, toimii ku unelma :lol:

CYC hinta TRIX:lle: 600ml / £12.95

Re: CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: To Maalis 29, 2012 10:16 pm
Kirjoittaja Juha U
En ole tiennytkään. Kätevä aine ei tarvise ennen vahausta monien aineiden ja etenkään clayn kanssa touhuta. ja tulee varmaan puhdas pinta.

Re: CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: Pe Maalis 30, 2012 8:47 am
Kirjoittaja Urran
Mua edelleenkin pelottaa todella paljon että tätä varoitetaan joutumasta polykarbonaatti etuvaloille. Jos en väärin muista niin ohjeessa oli maininta että "jos näin kuitenkin käy niin valot voi korjata ennalleen myllyttämällä" :shock:

CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: Pe Maalis 30, 2012 8:50 am
Kirjoittaja Modifier
Nuinhan siellä lukee. Ja kyllä se aika hurjalta kuulostaa itsestäkin. Ei muuta kuin joku rohkea testaamaan.

Re: CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: Pe Maalis 30, 2012 10:21 am
Kirjoittaja Juha U
Oho no onpa aika rajua ainetta. Ei kuitenkaan muovipuskureille ja peileille ole vaarallista?

Re: CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: Pe Maalis 30, 2012 11:06 am
Kirjoittaja Projectech
Osittainen OT: En tiedä, minkälaisen vaurion TRIX voi polykarbonaatille aiheuttaa, mutta jopa niin suosittu IPA saattaa olla vaarallista polykarbonaatille. Tämä taulukko ottaa tosin kantaa vain 90 % vahvuiseen IPA:an:
http://www.aikolon.fi/fi/kemiallinen-kestavyys
Muistelisin, että voi ainakin nopeuttaa tuotteeseen jääneiden jännitysten esilletuloa jännityssäröilyn muodossa.

Re: CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: Pe Maalis 30, 2012 8:32 pm
Kirjoittaja Dani
Voin kertoa että Tardis ei myöskään tee hyvää plekseille (enempää en valitettavasti voi kertoa), mutta purkissa ei näin lue...
Joten mutulla sanoisin että tämä TRIX plekseille on kaiketi vaan yliammuttua varovaisuutta, en tiedä mutta tuntuu vaan siltä?

Re: CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: Pe Maalis 30, 2012 8:41 pm
Kirjoittaja Modifier
Mitä tuo "rintsikat" tarkoittaa tässä tapauksessa ?
"Avoid getting it on a Clear Bra" eli mihinkä tuota TRIXiä ei saa laittaa ?

Re: CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: Pe Maalis 30, 2012 8:43 pm
Kirjoittaja fibolt
^^Näi o! Ylivarovaisuudella valmistaja pesee (osittain) kätensä pois vahingoilta. Kinnaslaisille tuo tuskin on mikään ongelma, koska lähes jokainen osaisi hoitaa jäljet per heti pois. Voin kuvitella mikä huuto tulisi, kun H.Moilanen suttais pölykarponaattinsa kevyesti mataks.

Re: CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: La Maalis 31, 2012 1:40 am
Kirjoittaja age
Modifier kirjoitti:Mitä tuo "rintsikat" tarkoittaa tässä tapauksessa ?
"Avoid getting it on a Clear Bra" eli mihinkä tuota TRIXiä ei saa laittaa ?
Kiveniskuteippiä.

Re: CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: La Maalis 31, 2012 3:53 am
Kirjoittaja Modifier
age kirjoitti:
Modifier kirjoitti:Mitä tuo "rintsikat" tarkoittaa tässä tapauksessa ?
"Avoid getting it on a Clear Bra" eli mihinkä tuota TRIXiä ei saa laittaa ?
Kiveniskuteippiä.
No perhana, sehän kuulostaa loogiselta. Kiitän.

Re: CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: La Maalis 31, 2012 1:37 pm
Kirjoittaja J.K
Eilen oli näköjään ilmestyny kyseinen tuote myös Shinearaman listoille. Tossa vielä linkki: http://www.shinearama.co.uk/product.php?id=CPX-TRIX-600" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: Ke Touko 02, 2012 7:51 pm
Kirjoittaja _jokkeri_
Nyt on kyseinen aine hyllyssä odottamassa testausta... Laittelen infoo lisää kun tässä kohta tulee tuo myllytys ajankohtaiseksi..

Re: CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: Ke Heinä 18, 2012 3:37 pm
Kirjoittaja Tube
Tuli testattua ainetta tuossa pari viikkoa sitten viikonloppuna myllytyksen ja pinnoitteen yhteydessä.

Hyvät kokemukset: Aine todellakin toimi ja poisti pelkästään "liottamalla" todella paljon likaa joka ei lähtenyt esipesulla eikä kinnaspesulla, aine myös muutti värin liilahtavaksi kohdissa missä oli pinttynyttä pikeä/rautaa, muistaakseni 2 likakohtaa jäi jotka eivät lähteneet liottamalla (aineen levitys -> ~3-4min. -> pesu; VARO ETTEI AINE KUIVU PINTAAN). Näihin kahteen kohtaan aavistus ainetta, ~30sec. ja hellästi liinalla tai sormella "työnteäen" lähti pois. =)

Huonot kokemukset: Aine haisee osittain todella voimakkaalle appelsiinille ja sitten sellaselle mädälle kananmunalle, haju valtasi kiitettävästi koko hallin ja kesti lähestulkoon koko loppu päivän.. -.- aine myös kirvelee kiitettävästi iholla joten suosittelen kunnon pukeutumista ainetta käytettäessä.

Vinkkejä: Muistakaa käytettäessä ravistaa pulloa joka ~3 suihkauksen jälkeen jotta aine on varmasti jokaisella suihkaisulla sekoittunutta!

Re: CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: Ke Heinä 18, 2012 3:56 pm
Kirjoittaja Urran
Kaikki raudanpoistoaineet haisee pierulle (more or less). Se on se kemikaali mikä poistaa sen lentoruosteen.

Re: CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: Ke Heinä 18, 2012 8:12 pm
Kirjoittaja anttil
Esim. 3M:ltä löytyy ratkaisu käyttöturvallisuuden ja -mukavuuden parantamiseksi; 2 autoa olen jo TR.IXillä käsitellyt, enkä vieläkään tiedä että mille aine haisee Kuva

Pullon mukana tullut perinteisen mallinen puna-valkoinen sumutinnokka vaan tahtoi vuotaa, ja ainetta lenteli sitten ympäriinsä kun sitä piti ohjeen mukaisesti joka välissä olla ravistamassa :x
J.K kirjoitti:Eilen oli näköjään ilmestyny kyseinen tuote myös Shinearaman listoille. Tossa vielä linkki: http://www.shinearama.co.uk/product.php?id=CPX-TRIX-600" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja sittemmin on myös valikoimista poistunut(?)

Re: CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: Pe Helmi 01, 2013 12:14 pm
Kirjoittaja Syanid
Tilasin nyt TRIXiä elitestä. Onko jotain erikoista mitä ois syytä tietää/varoa ennenkuin sitä alkaa ruikkimaan.
-Suihkutetaan pinnalle ja annetaan vaikuttaa muutama minuutti jonka jälkeen pyyhitään mikrokuituliinalla?
-Sekoitus aina ennen uutta sumutusta
-Suojavarustus
-Pieni alue kerrallaan, huuhdellaanko välissä vedellä vai vedetäänkö koko auto vaikka paneeli kerrallaan ja sitten lopuksi huuhdellaan?
-Miten muovi reagoi?

Re: CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: Pe Helmi 01, 2013 12:23 pm
Kirjoittaja HuG0
Syanid kirjoitti:Tilasin nyt TRIXiä elitestä. Onko jotain erikoista mitä ois syytä tietää/varoa ennenkuin sitä alkaa ruikkimaan.
-Suihkutetaan pinnalle ja annetaan vaikuttaa muutama minuutti jonka jälkeen pyyhitään mikrokuituliinalla?
-Sekoitus aina ennen uutta sumutusta
-Suojavarustus
-Pieni alue kerrallaan, huuhdellaanko välissä vedellä vai vedetäänkö koko auto vaikka paneeli kerrallaan ja sitten lopuksi huuhdellaan?
-Miten muovi reagoi?
Pullollisen joskus tätä käytin, eikä se nyt mun mielestäni mitenkään poikkea näistä muista de-tar tai de-iron aineista. En erityisemmin varonut mitään, eikä mikään myöskään ottanut siipeensä.
Esipesu, kinnaspesu, TRIX (sumutin koko auton kerralla), perään kierros mikrokuituliinalla, sitten liukkaria pintaan + huuhtelu ja perään vielä kinnaspesu uudelleen.
Kerran piti sumutella sisätiloissa, jossa ei juuri ilmanvaihtoa ole.. Tätä en suosittele, haisee sen verran kuolemalle :LOL:

Re: CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: Pe Helmi 01, 2013 12:30 pm
Kirjoittaja Syanid
:shock: On tossa hallilla kyllä hyvä ilmanvaihto just siinä pesupaikan vieressä, mutta mitähän ne hallin muut osakkaat tykkää :D Toivottavasti eivät anna nenille.....

Re: CarPro - TRIX Iron and Tar Remover

Lähetetty: Pe Helmi 01, 2013 3:23 pm
Kirjoittaja Viltsu
Eikös tuossa ollut joku varoitus muovisten umpioiden suhteen? Joku myös DW:ssä manaili, että oli jättänyt muovilistoihin jälkiä?