Sivu 33/42
Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: Ke Loka 31, 2012 11:00 pm
Kirjoittaja pasi
Oleppa hyvä
On kyllä ollut opettavainen reissu tämä puuhailu autonhoitotuotteiden ihmeellisessä maailmassa. Paljon opittu ja yleensä kantapään kautta
Voin nyt rehellisesti sanoa, kun ei tarvitse enää pitää markkinointipuheita yllä, että en usko että yksikään asiakas olisi jäänyt tyytymättömäksi asioinnista meidän kanssa. Omat ja muidenkin mokat tullut paikkailtua, jotta asiakkaat pysyy tyytyväisenä
Omani, Arin ja Marikan puolesta kiitän ja kumarran kaikille tasapuolisesti ja poistun infrapunalaitteiden ihmeelliseen maailmaan

Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: To Marras 01, 2012 2:20 pm
Kirjoittaja Viltsu
Kiitos myös täältä suunnalta Pasille. Ensimmäiset "oikeat" autonhoito tuotteet tulikin hankittua juuri Autonhoito.comista.
Menestystä uudelle aluevaltaukselle!

Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: To Marras 01, 2012 4:10 pm
Kirjoittaja Tapsu
Mulle kans autonhoito.com oli ensimmäinen pulju josta tuli osteltua, hyvää palvelua kyllä sai. Tsemiä myös täältä uusille kuvioille

Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: To Marras 01, 2012 5:06 pm
Kirjoittaja Tero
Mulla sama homma ku kavereilla yllä, kiitoksia Pasille!
Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: To Marras 01, 2012 8:39 pm
Kirjoittaja K70
Sama vika rahikaisella.
Pasilta joskus hain ensimmäisen Mothers-setin savineen tarpeineen ja autonhoidon foorumia tuli seurattua ahkerasti.
Menestystä vaan jatkoon!
Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: La Marras 03, 2012 2:38 pm
Kirjoittaja samunoz
Viltsu kirjoitti:Kiitos myös täältä suunnalta Pasille. Ensimmäiset "oikeat" autonhoito tuotteet tulikin hankittua juuri Autonhoito.comista.
Menestystä uudelle aluevaltaukselle!

Itsekkin muistan 2006 Helsingin motor showsta ostaneeni yhden Mothers FX nestemäisen vahan. Siitä sitten Colliniteen ja siitä se lähti....
Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: Su Marras 04, 2012 12:59 am
Kirjoittaja pasi
^2007
Täytyy sanoa että oli ikimuistoset messut
Mothersin Reflections Leather Carea myytiin koko varastollinen. Enkä häpeä sanoa että on paras nahanhoito/pesuaine ikinä

Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: Su Marras 04, 2012 11:07 am
Kirjoittaja samunoz
pasi kirjoitti:^2007
Täytyy sanoa että oli ikimuistoset messut
Mothersin Reflections Leather Carea myytiin koko varastollinen. Enkä häpeä sanoa että on paras nahanhoito/pesuaine ikinä

Niinpä olikin.
Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: Su Marras 04, 2012 11:34 am
Kirjoittaja juha.lehtimaki
Itsekkin ostanut Pasilta ensimmäisen lampaan hanurin ja syy vaahdossa vaimolle selostanut kuinka kukaan muu ei tällaisia kauppaa

Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: Su Marras 04, 2012 6:48 pm
Kirjoittaja pellepoliisi
Sanokaas nyt, että tilaanko pari cquartz uk carprosta (joku 13e säästäisi) vai hommaanko optin jossain kohtaa. Vaikeita päätöksi kumman valita.

Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: Su Marras 04, 2012 8:02 pm
Kirjoittaja Kime
13€pikku raha tässä harrastuksessa.
Fiiliksen mukaan menet, tuskin kumpikaan huono valinta.

Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: Su Marras 04, 2012 8:05 pm
Kirjoittaja pellepoliisi
13 euroo juurikin on pieni summa loppupeleissä tässä harrastuksessa/(pakkomielessä).

Kuitenkin ihan ok prosentuaali kyseisestä ostoksesta.
Eniten tässä ärsyttää se, koska juuri fiiliksen pohjalta pitäisi päättää ja mieli muuttuu joka kymmenes minuutti.
Olisiko sitten hyvä odottaa kevääseen, kun ei tässä tule noita vielä käytettyä...
Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: Su Marras 04, 2012 8:52 pm
Kirjoittaja Modifier
Ja hyvällä säkällä ensi kesäksi tulee taas jotain uutta ainetta, ettei päätöksen teko käy liian helpoksi

Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: Su Marras 04, 2012 9:14 pm
Kirjoittaja samunoz
Itse tilaan CQ UK 50ml kitin jos ei kestä saapuminen liian kauan. Siihen vielä reload niin pitäis toimia.
Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: Su Marras 04, 2012 9:26 pm
Kirjoittaja pellepoliisi
Etkö kyselly spostilla sen saatavuutta? Kerro sit, miten on niin voisin itekin sen ottaa.
Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: Su Marras 04, 2012 9:32 pm
Kirjoittaja samunoz
pellepoliisi kirjoitti:Etkö kyselly spostilla sen saatavuutta? Kerro sit, miten on niin voisin itekin sen ottaa.
Ei kuulema ole tulossa seuraavassa kuormassa mut yrittää yhden löytää mulle. 30ml pitäis olla varastossa.
Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: Su Marras 04, 2012 9:33 pm
Kirjoittaja Kime
Modifier kirjoitti:Ja hyvällä säkällä ensi kesäksi tulee taas jotain uutta ainetta, ettei päätöksen teko käy liian helpoksi

Sen takia voikin ottaa näitä "pikku" 30ml pulloja niin ei kestä ikuisuutta kuluttaa niitä niin pääsee aine uutta ainetta kokeilemaan.

Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: La Marras 17, 2012 2:25 pm
Kirjoittaja Henripit
Dw:tä selailin ja huomasin parissa showroom jutussa, että ne pesee autot jonkun ihme kumimaton päällä. Mitä hyötyä siitä on?
Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: La Marras 17, 2012 2:47 pm
Kirjoittaja JanneJ
Henripit kirjoitti:Dw:tä selailin ja huomasin parissa showroom jutussa, että ne pesee autot jonkun ihme kumimaton päällä. Mitä hyötyä siitä on?
veikkaisin että maksimoidaan varmuus sille ettei maasta nouse pesun aikana mitään auton pinnalle.
mutta enhän minä oikeasti mitään tiedä

Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: La Marras 17, 2012 4:28 pm
Kirjoittaja Tonis
Ammattilaisten kuuluu Suomessakin huolehtia jätevesistä, ettei liukkarit leviä metsiin vaan keräävät veden talteen tuolla tapaa. Onneks on itellä erottelukaivo tallissa

Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: La Marras 17, 2012 4:51 pm
Kirjoittaja fibolt
^Niimpä. Talli toimii ympäristön eduksi! Onneksi kaivot on ja asianmukaiset, eikä mitään Talvivaaran altaita..

Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: La Marras 17, 2012 7:50 pm
Kirjoittaja Dani
Niin ja se irtoava pska mikä autosta pesun aikana irtoaa on kans helpompi siirtää pihalle. Ja varmasti myös nuo liukkarit ym. myrkyt ovat huomioitu.
Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: Su Marras 18, 2012 7:22 pm
Kirjoittaja Korhonen
Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: Su Marras 18, 2012 7:42 pm
Kirjoittaja Rauhallinen Erkki
Voi sanoa, että alkaa valikoima olemaan melko herkullinen.

Hyvä, Janne!
Re: Yleinen Detailing-keskustelu
Lähetetty: Su Marras 18, 2012 7:46 pm
Kirjoittaja pellepoliisi
EI jumalauta!! kyllä kyllä!! Luin eka Korhosen ja erkin viestit. Mietin, että oottepa jäljessä Nanolexin ilmoituksesta. Nyt vähä tarkemmin selattua aukesi tääki.
