Sivu 4/4

Re: Kesärenkaat alla?

Lähetetty: To Huhti 28, 2011 8:54 pm
Kirjoittaja Demon
Kesäkkeet alla :)

Vaatii madallusta vaan..

Re: Kesärenkaat alla?

Lähetetty: To Huhti 28, 2011 11:03 pm
Kirjoittaja hattiwatti
Koko on just hyvä, pari senttiä tosiaan alaspäin ja hyvä tulee 8-)