Sivu 4/4
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: To Tammi 26, 2012 11:39 pm
Kirjoittaja _nixu_
Ja ettei pääse unohtumaan niin iso kiitos illan isännälle eli
http://www.rengasverkko.net / Henkka!
Tiedä vaikka saadaan pitää toistekkin vastaava tapahtuma kun kaikki meni mukavasti, mitä nyt vähän aikataulu venähti.
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2012 1:21 am
Kirjoittaja Urran
Joo kiitokset kaikille ketä kerkesin törmäämään ja höpöttelemään. En tosiaan voinu jäädä kovin pitkäksi aikaa kun vaimo odotti miestä saunaan ja sen jälkeen jatkoin remppaa kaverin kanssa. No ens kerralla tuun sit kulkee elefanttina nenä nixun kankkujen välissä niin saadaan auto nopeemmin valmiiksi
Mun puolesta jos paikat järjestyy niin tämmösen miitin vois ottaa useemminkin kun kaks kertaa vuodessa. Osallistuu kun kerkee. Tähän miittiin onnistuin rempan lomassakin osallistua koska paikka oli niin hyvä
Dani me naurettiin Karin ja Caprin kanssa sille kun kostajan takaa näkyy Metabon kahvaa ehkä ~10cm kun se on niin lyhyt

Toki ihmeteltiin myös sen ylimegaskitsosikamahti-kokoa. Oma LC Purple karva näyttää melko säälittävältä jos sen tuo ton reuhkan viereen
Melkein pitäisi ens miitti järkkää niin et kaverit saa pari huurteista alle niin saadaan hoidettua virallisuudet ja tutustumiset. Itse kun oon tämmönen sosiopaatti niin hyökkään päälle kuin yleinen syyttäjä, kuten moni varmaan bongas. Silti 10min visiittini aikana en kerenny muutakun hieroo avengeria ja vähän boschia silmät kiiltäen. Kaikille en huomannut edes esittäytyä, pahoittelut huonoista käytöstavoistani.
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2012 7:43 am
Kirjoittaja *Kaide
Dani kirjoitti:Vasemmalta oikealle, kuka nick on kuvassa?
Minä vasemmalla musta takki ja punainen huppari...
Kostaja oli kyllä karu. Vähän aikaa kun nixu oli ajanut sillä niin koko auto näytti suunnilleen tältä:
Ainiin, oli kiva saada naamoja nickeille ja kiitokset nixulle ja Keravan rengaskeisarille.
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2012 9:49 am
Kirjoittaja Posambique
Takakontin vaakapinnat viimeistelin #205 ja sininen hex, konepellin Sonus SFX-3 ja sininen hex. Muusta ei tietoa.
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2012 10:07 am
Kirjoittaja _nixu_
Täytyy tehdä vaikka tuonne näyttämölle juttu kunhan saa kaikki tehtyä ja kuvat kasaan. On mulla itellä jotain ennen kuvia heti kun sain ton pihaan. Sisältä penkit pitää vielä pestä ja laittaa hoitoaine, samoin lattiaverhoilu/matot täytyy pestä myöskin.
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2012 10:43 am
Kirjoittaja *Kaide
Mikä Bosch oli tyypiltään?
Yllättäen on tullut aamu selailtua eri rotarykoneita....
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2012 10:57 am
Kirjoittaja _nixu_
GPO 14 professional. Linkki tuolla ilostuttaa ketjussa.
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2012 11:00 am
Kirjoittaja powermitsu
Joku ulkopuolinen voisi pitää lähes perverssinä toimintana että monta äijää kiillottaa autoa ja osa kattoo mutta hienoa toimintaa. Tolleen saa kuitenkin parissa kolmessa tunnissa valmista! Ei huono toimintatapa ollenkaan! Tällaistahan voisi tehdä toistekin joskus?
nixu mitä sanoisit flexipadsin karva vs avenger. Itellä ollut flexipadsin karva käytössä ja karvaa irtoaa ja se tarrapinta hajosi nopeesti

Onko avenger kuinka paljon parempi. Itseä kiinnostaa suuresti Rd 3.02 + karva jos siitä saisi hyvän aloitussetin kun tuo Fast gloss 500 ei vakuuta....
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2012 11:06 am
Kirjoittaja Dani
Menzun 3.02 ja karvalaikka on erittäin kiva yhdistelmä.
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2012 11:20 am
Kirjoittaja _nixu_
Siis on se flexin karva ihan ok jos ei paremmasta tiedä
Mutta avengerilla alkaa sujua hommat ripeästi. Toki vaatii oikean alustallan ja tehokkaan koneen kaveriksi. Noin kymmenen kertaa nopeampi ja tehokkaampi minusta. Toki ensimmäistä kertaa liikkeellä ja vähän varovaisesti ajelin vain 3/4 nopeudella, enemmänkin olisi saanut otettua mutta jatketaan seuraavalla kerralla.
Niin ja olisi tuota saanut kokeilla muutkin

Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2012 11:26 am
Kirjoittaja *Kaide
Capri taisi ajeli paria paikkaa tuolla flexipadsin karvalla ja UC:lla. Joutui työstämään huomattavasti kauemmin mutta jälki oli melkein vain vahaa vailla.
Olisiko flexin ja avengerin käyttötarkoitus vähän eri? Flexillä voi hakea vähän viimeistellympää pintaa kun avenger taas on mallia koko auto [laiva] neljässä tunnissa. Toisaalta oli myös eri litkut käytössä.
Paljonko litkua se avenger söi koko hommassa?
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2012 11:29 am
Kirjoittaja Dani
Vois jatkaa karvalaikkatopicissa keskustelua karvalaikoista ja aineista, täältä kun kukaan ymmärrä etsiä

Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2012 11:31 am
Kirjoittaja powermitsu
Dani kirjoitti:Vois jatkaa karvalaikkatopicissa keskustelua karvalaikoista ja aineista, täältä kun kukaan ymmärrä etsiä

No siirrä?
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2012 11:39 am
Kirjoittaja K70
Ei kännykällä juuri tullut kuvia otettua, mutta tuossa rajattuna alue, jossa ehkä näkyy tuo nixun kuvailema auton kunto parhaiten.
Tuo on konepellistä ja tuommoinen oli koko auto. Ja lisäksi lukematon määrä muita naarmuja, omituisia syöpyneitä kädenjälkiä, ymsyms.
Lähtökohtaan nähden jälki oli kyllä tosi siistiä myllyttelyiden jälkeen.

Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2012 11:40 am
Kirjoittaja powermitsu
No mun naapurin yksilö on vissiin saman värinen mut sanoisin et jopa pahempi

Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2012 12:30 pm
Kirjoittaja Capri89
*Kaide kirjoitti:Capri taisi ajeli paria paikkaa tuolla flexipadsin karvalla ja UC:lla. Joutui työstämään huomattavasti kauemmin mutta jälki oli melkein vain vahaa vailla.
Olisiko flexin ja avengerin käyttötarkoitus vähän eri? Flexillä voi hakea vähän viimeistellympää pintaa kun avenger taas on mallia koko auto [laiva] neljässä tunnissa. Toisaalta oli myös eri litkut käytössä.
Paljonko litkua se avenger söi koko hommassa?
Ite tykkään tosta Flexipadin karvasta ja UD:n kanssa todella toimiva yhdistelmä. Kun en paremmasta tiedä
Tein pomon uudehkon Bemun (musta) tolla setillä, mutta kyllä se jättää holoja aika rankasti!
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2012 12:36 pm
Kirjoittaja Dani
powermitsu kirjoitti:Dani kirjoitti:Vois jatkaa karvalaikkatopicissa keskustelua karvalaikoista ja aineista, täältä kun kukaan ymmärrä etsiä

No siirrä?
Siirretään myöhemmin kun tilanne vähän rauhoittuu

Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2012 12:47 pm
Kirjoittaja _nixu_
Niin ja voin sinne kirjoitella paremmat selostukset karvoista joskus jos muistaa
Capri: uudemmissa on pehmeämpi lakka joten varmasti siihen tuo yhdistelmä toimi paremmin. Ja tosiaan en ottanut niin rankasti kuin tuolla olisi saanut joten muutama syvempi naarmu vielä jäi.
Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2012 1:00 pm
Kirjoittaja Capri89
Kyllä mä tykkäsin tolla setillä ajella sunkin kärryä
Niin kuin sanoit, en paremmasta tiedä
Ei tohtinut tulla nykäsee sulta konetta kädestä

Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Pe Tammi 27, 2012 9:25 pm
Kirjoittaja RTU
powermitsu kirjoitti:..Joku ulkopuolinen voisi pitää lähes perverssinä toimintana että monta äijää kiillottaa autoa ja osa kattoo mutta hienoa toimintaa..
Ja sitten vielä me muut katellaan kuvia ja videoita äijistä jotka kattoo äijiä jotka kiillottaa autoa

Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: La Tammi 28, 2012 7:29 am
Kirjoittaja _nixu_
RTU kirjoitti:powermitsu kirjoitti:..Joku ulkopuolinen voisi pitää lähes perverssinä toimintana että monta äijää kiillottaa autoa ja osa kattoo mutta hienoa toimintaa..
Ja sitten vielä me muut katellaan kuvia ja videoita äijistä jotka kattoo äijiä jotka kiillottaa autoa

Joo mut ei sentään halittu bemarikarin kanssa

Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: La Tammi 28, 2012 11:53 am
Kirjoittaja sonikk
Ei siinä oikein jää sitä haliaikaa kun neljään tuntiin tekee täysfiksin

Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: La Tammi 28, 2012 11:57 am
Kirjoittaja _nixu_
sonikk kirjoitti:Ei siinä oikein jää sitä haliaikaa kun neljään tuntiin tekee täysfiksin

No ei amatöörillä. Mutta ammattilaiset kuten Dani olisi ehtinyt halia ja syödä pizzat välissä

Re: Keravan workshop 26.01.2012
Lähetetty: Ti Tammi 31, 2012 1:04 pm
Kirjoittaja mlatvala
Tää halailu jatkuu täälläkin, mutta ei homolla tavalla, jatkakaa
