Audi A4 B7

Käytit siihen aikaa, rahaa, verta, hikeä tai kyyneleitä. Näytä ne muille!!
_nixu_
Viesti:

Re: Audi A4 B7

Viesti Kirjoittaja _nixu_ » Pe Syys 21, 2012 9:57 pm

Juha U kirjoitti:Sanoi mun valoja liian kirkkaiks. :D
:rolf:

No kyllähän tuokin auto varmaan pimeässä näyttikin hyvälle ammattilaisen käsittelyn jälkeen. Pitäisi vaan asiakasta informoida että ei saa viedä kirkkaisiin valoihin tai liikkua suorassa auringonpaisteessa :good:
E53 X5 3.0D

Demon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demon » Pe Syys 21, 2012 10:02 pm

Onko tää se sama jannu millä oli niitä glossaus-videoita tuolla youtubessa?
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave

Juha U

Viesti Kirjoittaja Juha U » Pe Syys 21, 2012 10:07 pm

Jaa enpä osaa sanoa Ka11e varmaan osais, kun on hänet nähnyt...joo ne oli hyviä videoita sai hymyn huulille :D

powermitsu

Viesti Kirjoittaja powermitsu » Pe Syys 21, 2012 10:16 pm

ja kotisivuilla perus hapettuneen punasen "fiksaus".... huoh....

hattiwatti

Viesti Kirjoittaja hattiwatti » Pe Syys 21, 2012 10:21 pm

Sinne yhteystiedoista löytyvään palautekenttään vaan jokainen laittamaan palautetta, että olin juuri tuomassa autoani teille kunnes huomasin netissä, että teet pelkkää paskaa etkä myönnä virheitäsi :LOL:

Tero

Viesti Kirjoittaja Tero » Pe Syys 21, 2012 10:25 pm

Tuollahan lukee että "takuutyö", mitä nyt sitten tässä tapauksessa tarkoittaakaan....

K70

Viesti Kirjoittaja K70 » Pe Syys 21, 2012 10:28 pm

Maksaiskohan vaivaa olla yhteydessä noihin yhteistyökumppaneihin ja kertoa, että tuolla sivuilla mainostetaan teidän firman nimeä ja tämmöistä on työn jälki...

Demon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Demon » Pe Syys 21, 2012 10:33 pm

Ei tää varmaan sama jannu/firma ole?

Juha U

Viesti Kirjoittaja Juha U » Pe Syys 21, 2012 10:37 pm

Tuo fiksari sanoi, että heillä myllytetään noin 1000 autoa vuodessa ja pelkällä karvalla vedetään(koska liikkeet ei paljon mitään maksa näistä) vahat sen jälkeen päälle. Sanoi vielä, että eriasia, kun mä olen käyttänyt aikaa tähän. Kuulema ensimmäinen kerta kun kuluttaja-asiamies on ottanut yhteyttä heihin. Niinkuin Dani sanoi 95 prosenttia hyväksyy tuollaisen työn. Ka11e ei ollut tässä joukossa. Eikä tää ole viimeinen tapaus, sillä eräs foorumilainen on kysellyt myös apuja Audinsa myllytykseen kahdessa paikassa sitä on tehty ja pyörönaarmuja ja holoja on pinnassa vielä.

powermitsu

Viesti Kirjoittaja powermitsu » Pe Syys 21, 2012 11:49 pm

Juha U kirjoitti:Tuo fiksari sanoi, että heillä myllytetään noin 1000 autoa vuodessa ja pelkällä karvalla vedetään(koska liikkeet ei paljon mitään maksa näistä) vahat sen jälkeen päälle. Sanoi vielä, että eriasia, kun mä olen käyttänyt aikaa tähän. Kuulema ensimmäinen kerta kun kuluttaja-asiamies on ottanut yhteyttä heihin. Niinkuin Dani sanoi 95 prosenttia hyväksyy tuollaisen työn. Ka11e ei ollut tässä joukossa. Eikä tää ole viimeinen tapaus, sillä eräs foorumilainen on kysellyt myös apuja Audinsa myllytykseen kahdessa paikassa sitä on tehty ja pyörönaarmuja ja holoja on pinnassa vielä.

Oliko puhetta siitä heidän Ka11elta pyytämästä käsittelyhinnasta vs siitä hinnasta mitä firmalta pyytävät. Olisiko heillä edes ammattitaitoa tehdä parempaa. Tuskin sullakaan tohon menee miljoonaa vuotta.

Hardbone

Viesti Kirjoittaja Hardbone » La Syys 22, 2012 7:10 am

powermitsu kirjoitti:ja kotisivuilla perus hapettuneen punasen "fiksaus".... huoh....
Samaa kattelin itekkin :? :roll:
Live for Speed

Markku M.

Viesti Kirjoittaja Markku M. » La Syys 22, 2012 7:26 am

No kyllä mua ainakin v*tuttaisi, jos vien auton "ammattilaiselle" myllytettäväksi ja auto on ihan naarmuinen vielä kahden käyntikerran jälkeen. Oliko vielä niin, että puskureita ei oltu myllytetty vielä toisellakaan kerralla?
Jumaliste, mitä kakkaa. Harmittaa kyllä asianomaisen puolesta, kun rahat on mennyt kankkulan kaivoon...

Ja jos se työn jälki kelpaa autoliikkeille ja "95 prosentille" muista asiakkaista, niin sehän kertoo vaan siitä, että
a) Autoliikkeelle työ tehdään "sopuhintaan" ja sopuhintaanhan saa tunnetusti hipun sontaa. Tai sitten autoliikkeellä on joku tosi mukava tuttu kaveri töissä...
b) Muut asiakkaat eivät ymmärrä. Katsovat vaan, että jumaliste kun se Pertti-Kyllikki-enon Corolla kiiltääkin hienosti! Vastahan se sen toissakesänä pesi.

Varmasti 95% autoilijoista pesee auton joko koneessa tai kerran kesässä käsin hiekkaisella sienellä ja fairylla. Joten se huonostikin kiilloitettu auto on heidän silmissään virheetön ja ihan jumalattoman upea. :cry:

Kyllähän tästä maailmasta löytyy valitettavan paljon ihmisiä, jotka ei ymmärrä laittaa asioita/esineitä vakuutuksen piikkiin, takuuseen jne, koska tyytyvät siihen, että "tää nyt oli tämmöinen, nielen tappioni". Just tällaisten takia hirvittävän monen asian ja palvelun laatu on nykyään mitä on.

Itse olisin kyllä myös pyytänyt kuluttajaneuvojalta lausunnon, niinkuin tässäkin oli taidettu tehdä.
Että mitenkä on - Jos vien auton kiillotettavaksi/naarmunpoistoon ja se tulee lähestulkoon yhtä naarmuisena ja hologrammeja täynnä sieltä takaisin KAKSI kertaa, niin onko se työ silloin vastannut tilausta..? Kuvat liitteenä of course...
Edit: Aivan joo, lueskelin nyt vasta noita edellisiä juttuja, hitto mikä Mikki-Kikki-Hiiri, jos ei ota työstään vastuuta. Itse voisin melkeinpä pilluillessani hommata jonkun valokuvausliikkeen tms. lausunnon kuvien aitoudesta. Nehän on alan ammattilaisia... ;) Eikä välttämättä edes maksaisi paljoa.

Ja "liian kirkkaat valot"... :lol: Ei h*lvetti. No joo, pimeässä ei kyllä näy naarmut. Edes mun Jetasta. :lol:
.:R32

Tero

Viesti Kirjoittaja Tero » La Syys 22, 2012 10:03 am

powermitsu kirjoitti:Olisiko heillä edes ammattitaitoa tehdä parempaa. Tuskin sullakaan tohon menee miljoonaa vuotta.
Siis eikös tää Audi ollut tuolla päiviä ja sai mittariinkin lisää lukemaa satoja kilsoja? Ei varmaan voi vedota aikatauluihin, luulen itse asiassa että auto on ollut paljon vähemmän aikaa Juhalla kuin tuola.

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » La Syys 22, 2012 10:39 am

Tommosen kohdan vaikkapa etupuskurista kuvausta varten saa tehtyä vaikka 5min. joka ei tarkoita sitä että koko auto olisi myllytetty 5min. tiptop kuntoon :rolf:

..aikamoinen toi fiksaamon omistaja ja myllyttäjä, ei tee priimaa jälkeä vaan täyttä paskaa, ottaa tietysti rahansa ja kaiken kukkuraksi ajelee ILMAN lupaa sun autolla!! Tästä tekisin valituksen, luvattomasta käyttöönotosta!

Äijähän on voinut ajella 100km vaikka vasten rajoittajaa, tai muuten vaan ajellut kaikki kuopat läpi välittämättä mistää mitään :evil:
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Juha U

Viesti Kirjoittaja Juha U » La Syys 22, 2012 11:31 am

Tuohon 13 minutin aikaan mä ajoin tuon ekaks karkeammalla ja sen jälkeen hienommalla aineella ja laikoilla eli 2 steppinä. Eihän tuommoseen puskuriin kauan aikaa mene. Ja jälki tosiaan muuttuu silmissä. En muistanut eilen kertoa Ka11e:lle puhelimessa Mutta meillä emäntäkin ihmetteli naarmujen paljoutta tuossa takakonttia, kun tein auringossa, josta tuo kuva otettu aamulla ja mä olen siinä kuvassa kiillottamassa niitä pois.Sanoin eilen sille fiksarille, että meillä 13 vuotias tyttökin näkee naarmut ja ymmärtää tästä mun harrastuksesta ja sekin huomasi selvän eron. Liekö tuon fiksarin lasit miten hyvät, jos ei itse naarmuja erota.

En tiedä minkälainen aine on mutta glymin 3:lla oli toisella kerralla ja vaahtomuovilla tehnyt.
Itse en vaahtoa edes harkinnut, kun näin pinnan ja aloitin suosiolla karvalla #101:llä

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » La Syys 22, 2012 12:13 pm

..ei siitä mitään tule jossei osaa, niin se vaan on!
Jos tuo huijarimulkero olis oikeesti ammattimies niin tollaset jäljet ei jää, tai jos epähuomiossa on jäänyt niin toinen varvi yleensä pelastaa homman.

Oliko kylkilistoista alaspäin, helmojen päädyt, kontin alareuna miten hyvin myllytetty ennen Juha U:n käsittelyä?

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » La Syys 22, 2012 12:30 pm

Lähinnä tarkoitin sitä että oliko mylly edes käynnyt näillä alueilla? :?

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » La Syys 22, 2012 12:38 pm

Minkälaisessa valaistuksessa auto sulle luovutettiin? Sisällä vai ulkona?
Mitä hän kertoi ennen laskuttamista, kertoikohän että nyt on tiptop vai mitä hän höpisi?

..vitsi ku sulla olis ollut fikkari mukana "luovutuksessa" niin et olis maksanut laskua ennen ku auto olis ollut priimassa kunnossa.

powermitsu

Viesti Kirjoittaja powermitsu » La Syys 22, 2012 12:42 pm

Jos ulkopuolista asiantuntijaa tarvitaan niin eikö täällä foorumillakin nyt pari firmaa pyöri jotka tekevät asiallista jälkeä.....

Ovat kyllä nykyään nuo firmojen omistajat todella "valveutuneita" nähtävästi. Tämä foorumi on nimittäni harvinaisen seurattu paikka ja nykyään porukka yleensä harkitsee vähän googlettamalla mitä tekee. Täälläkin on varmasti paljon ns seuraavia lukijoita jotka ei itse kirjottele vielä. Veikkaan että pian tuolla firman nimellä pääsee tänne foorumille.... :)

Glymin 03B + karkea vaahtomuovilaikka on kyllä semmonen kombo että ne vois työntää roskiin...... ja juurikin tuommoinen jälki siitä jää. Tekee käytännössä vaan uutta naarmua tietyn rajan jälkeen pintaan.

Juha U

Viesti Kirjoittaja Juha U » La Syys 22, 2012 12:50 pm

^^^No onhan se voinut siellä käydä mutta kyllä helmat niin naarmuiset oli,että Schoolin fast cutilla sai työstää tosissaan ja painaa sen minkä jakso, että sai naarmut pois.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Tuossa vielä muutama kuva, joita ei ole muokattu, ainoastaan rekkari on pyyhitty yli
Viimeksi muokannut Juha U, La Syys 22, 2012 12:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Dani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dani » La Syys 22, 2012 12:54 pm

Hienoja kuvia hienosta autosta :good:

Oliko Juha U:lla kylkivilkut irti?
Nehän lähtee nopeasti ja myllytyskin helpottuu siltä osin huomattavasti, tai tulee ns. tarkempaa työstöä kun ei muovivilkut ole tiellä.
Kädessä noita muovivilkkuja on helppo myllyttää, yks hujaus vaan niin muovista tulee ku uus 8-)

Juha U

Viesti Kirjoittaja Juha U » La Syys 22, 2012 1:00 pm

^Ei ollut :oops: En tiennyt, että nuo lähtee helposti irti. Ajan aina vilkut viimeistelyssä yli kuin myös ajo ja takavalot niin saa hienon pinnan ja ne pienet naarmut pois. Ajoin karvalla ihan vierestä, jotta naarmut lähtee ja varovainen olin ettei osu vilkkuun.

Kiitti kommentista ja itsekkin tykkäsin auton ulkonäöstä tosi paljon ja tuo väri on tosi hieno :)

Demon
Viesti:

Audi A4 B7

Viesti Kirjoittaja Demon » La Syys 22, 2012 1:17 pm

Ka11e: oliko tuossa mun linkkaamassa videossa sama heppu? Jos ei ole niin modet vois poistaa sen kokonaan niin ei sotketa vierata tähän :)

Rauhallinen Erkki

Viesti Kirjoittaja Rauhallinen Erkki » La Syys 22, 2012 1:30 pm

On kyllä todella hieno tullut Audista, vielä kertaalleen pitää todeta. Mä näen koko tämän tarinan opetuksen eräänlaisena "hengen voittona aineesta". :D Rahat pois /"nine to five"/"mä oon vaan täällä töissä" (buustattuna miehekkäällä ammatti-identiteellä) -meininki versus "rakkaudesta lajiin". Jälkimmäinen tyyli voitti.
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo

Tero

Viesti Kirjoittaja Tero » La Syys 22, 2012 9:26 pm

Ka11e kirjoitti: Sitten saatais taas vähän lisävauhtia tähänkin asiaan :)
Niin ja jos vaan Juha suostuu, niin hänen lausuntonsa koska on nähnyt auton kunnon. Jos ei kerran kuvat kelpaa... sana sanaa vastaan, teitä on kaksi ja vastapuolia yksi. Ja ne ajelut kanssa puheeksi!

Vastaa Viestiin