Sivu 12/21
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: La Heinä 30, 2011 10:31 pm
Kirjoittaja herkkoo
Ja kylläpäs muuten lähti liat kävelemään vanteista (oli aika paksu kerros) kun Surfex HD:ta ruikki 10% seoksella ja vähä brushilla perään ja painepesurilla huuhtelu.
Se vanneharja pitää Janne varmaan tulla hakemaan sitten mitä näytitkin...

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Su Heinä 31, 2011 10:36 am
Kirjoittaja Wolfie
herkkoo kirjoitti:Se vanneharja pitää Janne varmaan tulla hakemaan sitten mitä näytitkin...

Se on muuten oikeesti ihan näppärä se vanneharja. Menee pieneenkin väliin ja sopivan pehmeät mutta jämäkät harjakset jotta puhdistaa hyvin. Ja heti kun muistaa painepesurilla huuhdella harjan niin se lähtee helposti puhtaaksi

Mä ainakin tykkään.
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ma Elo 01, 2011 1:08 pm
Kirjoittaja Harú
Wolfie kirjoitti:herkkoo kirjoitti:Se vanneharja pitää Janne varmaan tulla hakemaan sitten mitä näytitkin...

Se on muuten oikeesti ihan näppärä se vanneharja. Menee pieneenkin väliin ja sopivan pehmeät mutta jämäkät harjakset jotta puhdistaa hyvin. Ja heti kun muistaa painepesurilla huuhdella harjan niin se lähtee helposti puhtaaksi

Mä ainakin tykkään.
samat on kokemukset! Lisäyksenä vielä et on tarpeeksi pitkä et saa koko sisävanteen puhtaaksi. Sitten se on myös ympäriinsä kumia niin saa sohia ihan huoletta.
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Su Syys 04, 2011 1:16 pm
Kirjoittaja Projectech
Laitetaanpa tännekin viestiä, ettei menisi keneltäkään vahingossa tarjous ohi. Tarjolla siis uskollisille asiakkaillemme Wet Glaze 2.0:aa mukavaan hintaan
http://pesukinnas.com/viewtopic.php?f=27&t=1073
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: La Syys 17, 2011 8:15 am
Kirjoittaja hattiwatti
Nyt on ollut reilu 5kk Ultima Interior Guard Plus kajuutassa ja siellä se on edelleen! Siinä on kyllä tuote joka tekee mitä lupaa, käyttö helppoa ja näköjään kestävyyttä löytyy.

Tarkoitus oli ennen talvea siivota ja käsitellä sisusta uudelleen, mutta ei taida olla tarvetta kuin pölyjen pyyhintään (jos ei sitten tekemisen ilosta..)

Näyttäisi siltä, että saattaisi hyvin kestää vuodenkin hoitovälit
Toivottavasti tuotteella on hyvä hyllyelinikä, koska tällä käytöllä se ei ihan heti pääse loppumaan. Tuli tuossa mieleen, tuotettahan ei suositella ikkunoille, mutta oletko Janne testannut asiaa? Tuhriiko/sumentaako ikkunaa vai miksi näin?
Vielä näin loppukaneettina, mii laik, mii veri häpi!!

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: La Syys 17, 2011 8:50 am
Kirjoittaja Miktoy
Meillä myös Ultima Interior Guard Plus kojelaudan sekä etuovien pinnassa ja oli helppo levittää sekä teki teki siistin suojan pintaan mikä ei kiillä. Voisi sanoa, että tuo korostaa alkuperäistä pintaa. Ainetta ei kulunut juurikaan yhtään, muutamalla suihkautuksella tekee tosi paljon valmista pintaa.
Pinnan pesin ennen tätä käsittelyä Ultima Interior Shampoolla, on myös helppo käyttää ja pyyhkiä pois. Tehoakin tuossa tuntui jonkin verran olevan mutta oli jo lähtötilanne sen verran "puhdas" ettei tuota päässyt sen enempää testaamaan. Sumutin tätä suoraan vaahtomuoviin ja levitin / "vaahdotin" pinnalle ja pyyhintä mikrokuituliinalla pois, eli helppoa kuin heinän teko.
Tuosta Interior Guard Plussasta kankaille niin kellään kokemuksia siitä ja millaisen pinnan tekee, miten hylkivä? Vastaako tämä GTechniq I1:tä ja sen hylkivyyttä ja vedenkestoa ?
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: La Syys 17, 2011 11:23 am
Kirjoittaja hattiwatti
Kokeilemalla oppii, kävin testimielessä pinniottamassa UIGP:llä liesituulettimen lasin molemmin puolin sekä mustan mikron etupuolen

Ei tuo kyllä mitään sotkua jätä lasiinkaan

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ma Syys 19, 2011 6:13 pm
Kirjoittaja Projectech
^ Tuo Ultima Interior Guard Plussan sopivuus sisäpuolisille lasipinnoille pitää kysäistä vielä valmistajalta. Siitä ei erikseen mainita, joten olen vain olettanut, ettei sovellu. Hattiwatin kokemusten pohjalta tutkimme asiaa tarkemmin

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ma Syys 19, 2011 10:14 pm
Kirjoittaja hattiwatti
Projectech kirjoitti:^ Tuo Ultima Interior Guard Plussan sopivuus sisäpuolisille lasipinnoille pitää kysäistä vielä valmistajalta. Siitä ei erikseen mainita, joten olen vain olettanut, ettei sovellu. Hattiwatin kokemusten pohjalta tutkimme asiaa tarkemmin

Tunnustetaan nyt vielä, että vedin testimielessä lauantaina myös kuskinpuolen sivupeilin ja etulasin ulkopuolelta UIGP:llä.

Vastapuoli pelkästään IPAlla niin näkee ehkä eroja. Liukas pinta tuolla tulee lasiinkin, ei mitään haittaa ole ilmennyt. Saas nähdä miten kestää

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ti Syys 20, 2011 4:04 pm
Kirjoittaja Projectech
Nyt on valmistajalta saatua infoa asiasta: UIGP:n käyttämisessä lasille ei sinällään ole estettä. Vaatii pyyhinnän mikrokuituliinalla levityksen jälkeen, koska liuotin on hitaasti haihtuva ja polymeeripitoisuus korkea, jotta imeytyy kunnolla myös tekstiileihin. Ilman pyyhintää jättää raitoja jälkeensä. Ilmeisesti hyvin samanlainen tapaus kuin ohjeissakin mainittu kiiltäväpintainen muovi, joka tulee pyyhkäistä mikrokuituliinalla levityksen jälkeen.
Ultima Paint Guard Plus taas toimii lasillekin ilman jälkipyyhintää.
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: To Syys 29, 2011 4:28 pm
Kirjoittaja Dani
Janne, sun pitäis laittaa jokaisesta myymästäsi tuotteesta kuva vaikka tekstin "sisälle", esim. noi pullot ovat vähän pimennossa kun ei tiedä oikein mitä pulloja ne ovat
Vaikka jotenkin näin..
The Detail Shoppe:
Wet Glaze 2.0, 473 ml 28,90 €
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: To Syys 29, 2011 8:45 pm
Kirjoittaja Urran
Joo ja itse monesti selannut Jannen listaa tosta foorumin osiosta ja todennut että olis kiva jos olis just semmonen "koko lista" missä kuvat (Eli melkoinen 56K warning -topic)

Helpottais heräteostosten tekoa

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: To Syys 29, 2011 9:04 pm
Kirjoittaja Dani
Ajattelin lähinnä sitä että myös ulkopuoliset
(ei Pesukinnas.com -porukka) näkee mitä ovat ostamassa, helpottaa kummasti ostamista jos tietää about mitä on ostamassa.
EDIT: äääh, niin siis tarkoitin hänen kotisivujaan

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: To Syys 29, 2011 9:08 pm
Kirjoittaja TKe_
Tuo on kannatettava ajatus. Esimerkiksi Dodoshopilla on kivat sivut.
Jos Projectech näkee aiheelliseksi panostaa kotisivuihin niin sinne tosiaan voisi laittaa kuvat + selostukset tuotteista jne.
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: To Syys 29, 2011 10:07 pm
Kirjoittaja Projectech
^ Älkää pojat vääntäkö puukkoa haavassa
Tulossa on, ihan varmasti, mutta tästäkin on tullut jo lähes ikuisuusprojekti, koska rahalla ei päästä rellestämään, vaan kaikki tehdään itse.
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Pe Syys 30, 2011 7:01 am
Kirjoittaja Urran
^Heh

No toi foorumin topicin väsäys ei oo hirveen iso homma. Jos jotain ylläpitäjää laiskottaa niin sä voit aina kysyy jeesiä? Sama tietty pätee muitekin apupoikia.
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Pe Syys 30, 2011 8:17 am
Kirjoittaja TKe_
Sama jeesiapu pätee tarvittaessa sinne kotisivuosastoon

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Pe Syys 30, 2011 2:02 pm
Kirjoittaja Dani
Toimituskuluton tunti perjantaina 30.9.2011
You got mail

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Pe Syys 30, 2011 2:05 pm
Kirjoittaja Jonas_
And YV

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Pe Syys 30, 2011 2:08 pm
Kirjoittaja TKe_
Dani kirjoitti:Toimituskuluton tunti perjantaina 30.9.2011
You got mail

Mitäs tilasit?
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Pe Syys 30, 2011 2:20 pm
Kirjoittaja Urran
^Mäkin laitoin viestiä

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Pe Syys 30, 2011 2:51 pm
Kirjoittaja Viltsu
Täältä myös tilausta. Johan siitä 2 päivää edellisestä Projetechin paketista on mennyt aikaa...

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Pe Syys 30, 2011 4:37 pm
Kirjoittaja Dani
TKe_ kirjoitti:
Mitäs tilasit?
Ei ku tämmöstä peruskamaa vaan, harjaa ja pulloa, sumuttimia ja vaahto, opti-coat 2.0 ja liinoja jne.
Olin kärppänä koneen äärellä, tein listan valmiiksi ja kun kello tikkas 14 niin lähetä nappi sai kyytiä

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Pe Syys 30, 2011 4:43 pm
Kirjoittaja hattiwatti
Itsekin piti hyödyntää tuo tunti, mutta en päässytkään ajoissa pois töistä

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Pe Syys 30, 2011 4:45 pm
Kirjoittaja TKe_
Dani kirjoitti:TKe_ kirjoitti:
Mitäs tilasit?
Ei ku tämmöstä peruskamaa vaan, harjaa ja pulloa, sumuttimia ja vaahto, opti-coat 2.0 ja liinoja jne.
Olin kärppänä koneen äärellä, tein listan valmiiksi ja kun kello tikkas 14 niin lähetä nappi sai kyytiä

Toi opti-coat 2.0 on mielenkiintoinen juttu. Pitää harkita ensi kesänä sellaista rouva autoon. Ensin kulutetaan noita nykyisiä purnokoita vähän.