Sivu 2/2
Re: Kuinka usein?
Lähetetty: Pe Tammi 07, 2011 10:12 am
Kirjoittaja aRRtsi
Pesen yleensä parin viikon välein enkä aina niinkää usein kun ei ole kunnollista pesupaikkaa. Nesteen ti-hallissa siis joutuu aina pesemään. Se o vaa nii ärsyttävän kallista ku alkaa miettii sitä aikaa ja tulee sitte hutiloitua. Haluisin aina pestä myös ovien välistä ja takaluukun välikourun kans mut sit menee taas aikaa ja maksaa enemmän. Iteku en tykkää kiirehtii ton pesun kaa.
Mulle pesupaikka jostain!

Re: Kuinka usein?
Lähetetty: Pe Tammi 07, 2011 1:04 pm
Kirjoittaja S@mpp@
Itse pesen aina kun on likainen

Kesällä melkein kerran viikossa, talvella harvemmin tulee omaa autoo suolassa kylvetettyä... Työauton pesen noin 2 viikon välein, tai useammin jos kovin likainen.
Onneks on kaivolla varustettu 80 neliöinen lämmin halli

Re: Kuinka usein?
Lähetetty: Su Tammi 16, 2011 10:50 am
Kirjoittaja Jagsam
Kerran viikkoon tulee yleensä käyttöautoa pestyä. Kilometrejä tulee kuitenkin hyvin vähän ja talvisin suolateillä ei juuri lainkaan.
Harrastekalustoa pestään aina tehdyn reissun jälkeen.