Sivu 2/2

Re: 16" vai 17" 3C Passattiin?

Lähetetty: Su Helmi 20, 2011 7:58 pm
Kirjoittaja Posambique
Hynde kirjoitti: Kamera olis täynnä taas kuvia. Jospa niistä tekisi pienen stoorin vielä tänään... ;)
No näitä sitten vaan, kerrot sitten kuvien kanssa että naarmuttaako clay maalipintaa.
Vai ymmärsinkö väärin, että oisit juuri tätä testannut.

Re: 16" vai 17" 3C Passattiin?

Lähetetty: Su Helmi 20, 2011 8:10 pm
Kirjoittaja Hynde
Posambique kirjoitti:
Hynde kirjoitti: Kamera olis täynnä taas kuvia. Jospa niistä tekisi pienen stoorin vielä tänään... ;)
No näitä sitten vaan, kerrot sitten kuvien kanssa että naarmuttaako clay maalipintaa.
Vai ymmärsinkö väärin, että oisit juuri tätä testannut.
No tätäkin. Kuvat koneella ja nyt kirjoittamaan sitä pikku juttua...

Re: 16" vai 17" 3C Passattiin?

Lähetetty: Su Helmi 20, 2011 8:17 pm
Kirjoittaja Dani
Kuva

Re: 16" vai 17" 3C Passattiin?

Lähetetty: Su Helmi 20, 2011 9:44 pm
Kirjoittaja Hynde
Dani kirjoitti:Kuva
Voit lopettaa!!! Vittu että meinasin tippua tuolilta... :lol: :lol: :lol:

Re: 16" vai 17" 3C Passattiin?

Lähetetty: Su Helmi 20, 2011 9:49 pm
Kirjoittaja Dani
:lol: :lol: :lol:

Re: 16" vai 17" 3C Passattiin?

Lähetetty: Ma Helmi 21, 2011 6:55 am
Kirjoittaja Urran
Hynde kirjoitti:
Dani kirjoitti:*F5 painalluksia*
Voit lopettaa!!! Vittu että meinasin tippua tuolilta... :lol: :lol: :lol:
Haha :D
S@mpp@ kirjoitti:
Urran kirjoitti:
Hynde kirjoitti:Jonkun mielestä täysin järjettömiä vannekokoja, mutta me likes!!!
Silloin pitää ehdottomasti mennä sen oman mieltymyksen mukaan, niinkun kaikissa asioissa tietenkin 8-)

Itse taas voisin pakastaa anoppini jotta saisin alle pyörimään pronssiset Volk Racing CE28(N) koossa 16/17x7,5/8 ET~25-35 :lol:

Menee taas vähän offtopiciksi. Mut kivaahan tämmönen on..
Ja mulle samat vanteet, samoilla specseillä :D mä voisin anopin lisäksi pakastaa oman muijankin :lol:
Emäntäs ja anoppis rakastaa sua :D Mut mitä vanteisiin tulee niin mä voin väliaikaisesti tyytyä noihin sun nykyisiin vanteisiin. Ja ens talvena kun oon kyllästyny Volkkeihin niin myyt ne mulle halvalla :lol: