Sivu 2/2
Re: Hyviä aineita esipesuun
Lähetetty: Ma Joulu 20, 2010 6:17 pm
Kirjoittaja hep
Jep. Jotain suihkepulloissa myytävistä esipesuista meinasin kokeilla ...laiskuuttani yritän pitää asiat simppeleinä. Onkohan tuo Korrekin Tehopesu mitenkään Pinelineen verrattavissa?
Re: Hyviä aineita esipesuun
Lähetetty: Ma Joulu 20, 2010 8:35 pm
Kirjoittaja sonikk
Sinänsä simppeliä, mutta mulla on varmaan kaikista Korrekin Tehopesupulloista hajonnut suutin ennen kun pullo tyhjä. Niistä keltaisista siis. Kunnollinen painesumutin on paljon mukavampi käyttää ja Pinelinen ainakin kuvittelee olevan vahaystävällisempää, tiedä sitten.
Re: Hyviä aineita esipesuun
Lähetetty: Ma Joulu 20, 2010 9:44 pm
Kirjoittaja Lauzi
Tietääkö kukaan miten tuon pinelinen vahaystävällisyyden kanssa mahtaa olla? Sehän on kuitenkin raskaskaluston pesuainetta ja Ph on semmoiset 10,5.
Re: Hyviä aineita esipesuun
Lähetetty: Ma Joulu 20, 2010 9:59 pm
Kirjoittaja -JP-
Tarpeeksi kun lantraa eikä anna kuivua pintaan, niin ei ole hätää. Itse on tullut käytettyä 30:1 -vahvuista seosta.
Re: Hyviä aineita esipesuun
Lähetetty: Ti Joulu 21, 2010 12:54 pm
Kirjoittaja myltsi
Mä siirryin syksyllä tohon Pinelineen ja käyttänyt juurikin J-P:n suosituksesta tuota 1:30 tai joskus 1:20 esipesussa. Loistavaa kamaa ja lika irtoaa tosi hyvin huuhtelemalla, kun on ruutannut liuottimen eka painepullolla kuivaan autoon. Ja en ainakaan vielä muutamassa kuukaudessa oo huomannut et ois vahoja vienyt.
Re: Hyviä aineita esipesuun
Lähetetty: Ti Joulu 21, 2010 4:25 pm
Kirjoittaja juk1
Nyt kun on todettu, että Pineline oikein käytettynä ei ole haitaksi vahapinnalle, niin miten sitten mahtaa olla muovinhoitoaineiden laita?
En tiedä kuvittelenko vain, että lanceen siirtymisen jälkeen pysyisi muovipinnat pidemmän aikaa paremman näköisenä?
Re: Hyviä aineita esipesuun
Lähetetty: Ti Joulu 21, 2010 6:33 pm
Kirjoittaja -JP-
Hyvin paljon mahdollista, mitä pesuainetta olet käyttänyt lancessa?
Re: Hyviä aineita esipesuun
Lähetetty: Ti Joulu 21, 2010 9:04 pm
Kirjoittaja juk1
Pääosin VP pH Neutralia yhdessä Maxi Suds II:n kanssa...
Re: Hyviä aineita esipesuun
Lähetetty: Su Tammi 09, 2011 10:05 am
Kirjoittaja aRRtsi
Ois tietenki mukavempi nähdä samantapainen video tai ennen/jälkeen kuvat joltain riippumattomalta taholta

En ite ainakaa noihin mainosvideoihin jaksa uskoa vaikka näyttäs mitä.. Itellä on jotain Korrekin Vanne-/Esipesu ainetta ja se ei ainakaan mitää hyvää ole. Yleensä tulee kyllä nesteen TI-Hallissa siitä polettimasiinasta ruiskutettuu auto täyteen sitä jotain ainetta ja annan sen vaikuttaa hetken ja huuhtelen pois noin niinku esipesuna. Onko kellään mitään hajua mitä ainetta nesteel käytetään ja kuinka vahaturvallista se on, veikkaan ettei kovin.
Edit: Kassalta on varmaa turha kysyä et mitä ainetta teil tuol on

vai?
Re: Hyviä aineita esipesuun
Lähetetty: Su Tammi 09, 2011 2:15 pm
Kirjoittaja Viba
aRRtsi kirjoitti:Ois tietenki mukavempi nähdä samantapainen video tai ennen/jälkeen kuvat joltain riippumattomalta taholta

En ite ainakaa noihin mainosvideoihin jaksa uskoa vaikka näyttäs mitä.. Itellä on jotain Korrekin Vanne-/Esipesu ainetta ja se ei ainakaan mitää hyvää ole. Yleensä tulee kyllä nesteen TI-Hallissa siitä polettimasiinasta ruiskutettuu auto täyteen sitä jotain ainetta ja annan sen vaikuttaa hetken ja huuhtelen pois noin niinku esipesuna. Onko kellään mitään hajua mitä ainetta nesteel käytetään ja kuinka vahaturvallista se on, veikkaan ettei kovin.
Edit: Kassalta on varmaa turha kysyä et mitä ainetta teil tuol on

vai?
Itse en ole raaskinut ruiskutella vahatun auton pintaan noita aineita mitä sieltä tarjotaan
Lähetin äsken kysymyksen nesteelle siitä mitä aineita he käyttävät TI-hallien painepesupaikoissaan.
Re: Hyviä aineita esipesuun
Lähetetty: To Tammi 20, 2011 4:57 pm
Kirjoittaja aRRtsi
Viba kirjoitti:aRRtsi kirjoitti:Ois tietenki mukavempi nähdä samantapainen video tai ennen/jälkeen kuvat joltain riippumattomalta taholta

En ite ainakaa noihin mainosvideoihin jaksa uskoa vaikka näyttäs mitä.. Itellä on jotain Korrekin Vanne-/Esipesu ainetta ja se ei ainakaan mitää hyvää ole. Yleensä tulee kyllä nesteen TI-Hallissa siitä polettimasiinasta ruiskutettuu auto täyteen sitä jotain ainetta ja annan sen vaikuttaa hetken ja huuhtelen pois noin niinku esipesuna. Onko kellään mitään hajua mitä ainetta nesteel käytetään ja kuinka vahaturvallista se on, veikkaan ettei kovin.
Edit: Kassalta on varmaa turha kysyä et mitä ainetta teil tuol on

vai?
Itse en ole raaskinut ruiskutella vahatun auton pintaan noita aineita mitä sieltä tarjotaan
Lähetin äsken kysymyksen nesteelle siitä mitä aineita he käyttävät TI-hallien painepesupaikoissaan.
Onko kuulunut vastauksia?

Re: Hyviä aineita esipesuun
Lähetetty: To Tammi 20, 2011 11:22 pm
Kirjoittaja Viba
Ainiin, ihan unohtui. Vastaus tuli mutta epätäydellisenä, voi myös olla että aineet eroavat asemakohtaisesti sillä neste edelleenlähetti kysymykseni paikallisen aseman myyjälle suoraan.
Käyttämäni aseman myyjä ei osannut katsoa/tiennyt tarkalleen mitä aineita he käyttävät

, vastauksessa mm. näin: "Me käytetään Kärcherin KP-pesu ainetta PH-12..."
En ole onnistunut löytämään tuota kyseistä kärcherin pesuainetta mistään saatika tarkempia tietoja siitä.
Re: Hyviä aineita esipesuun
Lähetetty: To Touko 05, 2011 11:20 pm
Kirjoittaja Roger
Kokeilkaapa tuollasta ainetta, kuin AC16 Plus
On meinaan parasta mitä olen käyttänyt.
Re: Hyviä aineita esipesuun
Lähetetty: La Touko 07, 2011 11:02 pm
Kirjoittaja jallu
Autofoamilla tuli jälleen komiaa pintaa, ei olis tarvinnu edes pestä mutta pesin kuitenkin
Ei tutkittu pesutulosta tarkemmin mutta big orange vaahtosi tykillä komiasti kun huvikseen testasin.