Re: Mistä Kränzle 10/120?
Lähetetty: Ke Loka 10, 2012 3:54 pm
Näyttäisi onnistuvan useammankin tilaaminen. HInnan pitäisi olla alvin kera mutta sen varmistan vielä ennen tilaamista.
En pistä erillistä kimppatilausthreadia pystyyn vaan kiinnostuneet voivat ilmoittautua minulle privalla.
En pistä erillistä kimppatilausthreadia pystyyn vaan kiinnostuneet voivat ilmoittautua minulle privalla.