Sivu 2/2

Re: Mistä Kränzle 10/120?

Lähetetty: Ke Loka 10, 2012 3:54 pm
Kirjoittaja *Kaide
Näyttäisi onnistuvan useammankin tilaaminen. HInnan pitäisi olla alvin kera mutta sen varmistan vielä ennen tilaamista.

En pistä erillistä kimppatilausthreadia pystyyn vaan kiinnostuneet voivat ilmoittautua minulle privalla.

Re: Mistä Kränzle 10/120?

Lähetetty: La Loka 20, 2012 8:28 pm
Kirjoittaja fibolt
Jes, hyvin hoidettu homma. Tänne tuli yksi.

Kiitos!! :)

Re: Mistä Kränzle 10/120?

Lähetetty: La Loka 20, 2012 8:41 pm
Kirjoittaja *Kaide
Odota nyt sen verran että saat masinan... ;)