Sivu 2/2
Re: Ajovalojen kiillotus
Lähetetty: La Elo 11, 2012 2:32 pm
Kirjoittaja Wolfie
Tässä justiinsa valaisin vähän erästä toveria jolle oli annettu valojen kiillotukseen vähän vajavaiset ohjeet.
Oli ohjeistettu e46 bemin ajovaloja hinkkaamaan tonnisella paperilla mutta ei annettu jatko-ohjeita

Noh, nyt on toveri ohjeistettu oikeaan suuntaan jatko-ohjeilla. Meidän valikoima ei maailman paras ole mutta eiköhän meidänkin tarvikkeilla saa jotain aikaiseksi.
Terveisiä vaan täältä Lahden Motonetistä jos sattuu tätä lukemaan ja tunnistamaan itsensä

Oikeaan paikaan eksyit ainakin ohjeita lueskelemaan.
Re: Ajovalojen kiillotus
Lähetetty: La Elo 11, 2012 2:48 pm
Kirjoittaja Urran
^^Haha. Ajovalot virheettömiks ja tikkurilan purkista kamaa päälle suojaks

Re: Ajovalojen kiillotus
Lähetetty: Ti Elo 21, 2012 8:56 pm
Kirjoittaja sonikk
Käytetään härskisti hyväksi tätä topiccia. Tuli fiksattua yhdet BMW E39 Touringin takavalot jotka tunnetusti haalistuu.
Tuli hoidettua homma ehkä hieman vajavaisin välinein, kun oli vaan P800 Abralon käytössä, muuten joutui käsin hiomaan.
- P240
- P240 vesi
- P400 vesi
- P800 Abralon DAS-6 Pro:lla vesi
- oranssi 4" Hex + Menzerna 3.02 rotskulla
Lähtötilanne:
Ensin P240 kuivana, oli jotain lakkajämiäkin näissä:
Välissä vesihionta P400 käsin, sitten P800 vesissä DAS:lla:
Lopuksi pari settia oranssilla Hexillä ja Menz 3.02:lla:
Hyvin sai viimeisteltyä P800 jäljen tuolla oranssilla Hexillä kun oli ajanut DAS:lla riittävän pitkään ja lopuksi ihan vaan koneen painolla. Eipä noi juuri uutta häpeä, täytyy nenä työntää aika liki että huomaa.

Re: Ajovalojen kiillotus
Lähetetty: Ti Elo 21, 2012 9:05 pm
Kirjoittaja pellepoliisi
Prkl. Pistää vähä ittee

ku käytin 6h käsin tehden
Toki tollee olis tehty, jos vaa olis välineet ollut.
Erittäin nättiä. Laitoitko mitää suoja-ainetta? Tulee varmaa haalistuu aika nopeesti muute

Re: Ajovalojen kiillotus
Lähetetty: Ti Elo 21, 2012 9:18 pm
Kirjoittaja sonikk
Laitoin Wolf's Body Wrap kun ei Optia ollut käsillä.
Juu tarkoitus oli vetää koneella 400-800-1200-2000 tai sinne päin mutta duunikaveri unohti tilata noita Abraloneja niin P800 oli ainoa mikä löytyi. Hyvin se näytti noinkin onnistuvan.
Ajovalojen kiillotus
Lähetetty: Ke Loka 24, 2012 11:00 pm
Kirjoittaja JUMA
Re: Ajovalojen kiillotus
Lähetetty: Ke Loka 24, 2012 11:33 pm
Kirjoittaja fibolt
^Sain muuten dyykattya toiselta tallilta Jariksen umpiot. Ovat malliltaan matat, joten voit aloittaa niiden puunaamisella!

Re: Ajovalojen kiillotus
Lähetetty: To Loka 25, 2012 8:06 pm
Kirjoittaja H3nxu
sonikk kirjoitti:
Mulla oli melkein yhtä karut E46:ssa, mattaus ja lakka ja nyt taas hyvät.
