Sivu 2/4
Re: Elite Car Care
Lähetetty: Ti Huhti 23, 2013 5:17 am
Kirjoittaja TinkE
Modifier kirjoitti:Nyt tuli näköjään meikäläisellekkin ekan kerran meiliä, että DHL haluasi 9 puntaa lisää, että suostuisivat tuomaan tännä pohjanmaalle saakka. prkl.
En ymmärrä eikö näy tilausvaiheessa kokonaiskustannukset? Eihän kukaan ala kuitenkaan maksaa suomen päässä mitään extraa..??
Elite Car Care
Lähetetty: Ti Huhti 23, 2013 5:43 am
Kirjoittaja Modifier
TinkE kirjoitti:Modifier kirjoitti:Nyt tuli näköjään meikäläisellekkin ekan kerran meiliä, että DHL haluasi 9 puntaa lisää, että suostuisivat tuomaan tännä pohjanmaalle saakka. prkl.
En ymmärrä eikö näy tilausvaiheessa kokonaiskustannukset? Eihän kukaan ala kuitenkaan maksaa suomen päässä mitään extraa..??
Normaali postikulut näkyy tilatessa, mutta sen jälkeen DHL vaatii extraa "syrjäisen sijainnin" perusteella.
Tai siis elite vaatii sitä sulta, että saavat maksettua kuljetusfirmalle.
Re: Elite Car Care
Lähetetty: Ti Huhti 23, 2013 5:58 am
Kirjoittaja TinkE
No toi menee jo ryöstönpäivänvalossa puolelle...
Re: Elite Car Care
Lähetetty: Ti Huhti 23, 2013 7:14 am
Kirjoittaja _paffa
http://raslist.dhl.com/DHL-Remote-Areas.pdf
Tuossa tiedostossa (remote area surcharge) on lueteltu kaikki postinumerot, joista DHL perii ylimääräistä "asut jumalan selän takana" -maksua.
http://www.ups.com/content/us/en/shippi ... nload.html
Tuossa taas vastaavasti UPS:n vastaava "extended area surcharge" -lista.
Re: Elite Car Care
Lähetetty: Ti Huhti 23, 2013 9:05 am
Kirjoittaja Buster
Joo tilaus sisässä ja katotaan miten käy syrjäseutu asukkaalla, hyvä nuo syrjäseutu alueet, vähän kuin Radiorockin Heikelän kotimaan katsaus

Re: Elite Car Care
Lähetetty: Ti Huhti 23, 2013 10:22 am
Kirjoittaja HuG0
Ja minä kun olen aina kuvitellut asuvani syrjäseudulla.. Kuinka väärässä olenkaan ollut..

Re: Elite Car Care
Lähetetty: Ti Huhti 23, 2013 11:16 am
Kirjoittaja DNF
Oletteko saaneet tuolta Eliteltä tilatessa sähköpostiin tilausvahvistuksen?
Laitoin oman tilauksen sisään sunnuntaina (21. päivä) eikä ole kuulunut vielä mitään. Eliten sivuilla tilaushistorian kohdalla sanotaan vain "Order Status: Nochex Authorised" (maksoin Electronilla).
Ostoskoria kasatessani oli kaikkea haluamaani varastossa, mutta nyt on eräs tuote loppunut. Tuostako tuo nyt johtuu? Kyrsii jos joutuu toista viikkoa odottamaan että saavat edes paketin matkaan.

Re: Elite Car Care
Lähetetty: Ti Huhti 23, 2013 11:20 am
Kirjoittaja HuG0
Oon maksanut aina Paypalin kautta ja sieltä tietysti tulee maksuvahvistus heti, mutta eliteltä tulee postia vasta kun paketti on lähtenyt postin matkaan.
Re: Elite Car Care
Lähetetty: Ti Huhti 23, 2013 8:56 pm
Kirjoittaja DNF
Kyllä miekin maksunvälittäjältä sain heti maksuvahvistuksen. Omasta mielestäni kunnollinen verkkokauppa pitää (a)asiakkaan ajantasalla tilauksensa suhteen esim. juuri lähettämällä tilausvahvistuksen.
Re: Elite Car Care
Lähetetty: Ti Huhti 23, 2013 9:02 pm
Kirjoittaja hanta
Kyllä ainakin mulle on tullut emailiin hyvinkin tietoa siitä missä mennään, viesti kun tavarat ovat lähteneet ja toinen viesti missä DHL:n seurantanumero. Toki myös heti oston jälkeen kuitti/vahvistus ostosta.
Eli homma toimii juuri niinkuin pitääkin.
Re: Elite Car Care
Lähetetty: Ti Huhti 23, 2013 9:06 pm
Kirjoittaja pellepoliisi
Tietoyhteiskunnan palvelujen tarjoamisen lain mukaan palvelun tarjoajan on viivytyksettä annettava sähköinen ilmoitus tilauksen vastaanottamisesta. Ei kuitenkaan silloin, jos hyödyke toimitetaan viivityksettä sähköisesti. Laki pohjautuu EU:n antamaan direktiiviin, joten voisi hyvikin olettaa tätä myös Eliteltä, vaikka tässä tapauksessa sovellataan palvelun tarjojan maan lakia eli Englannin. DNF kysyppä ihan mielenkiinnosta, miksi eivät toimita tilausvahvistusta, kun on EU direktiivi olemassakin asiasta.
Re: Elite Car Care
Lähetetty: Ti Huhti 23, 2013 10:21 pm
Kirjoittaja DNF
Ei kyl viitti paljo Brittejä lähtee millään direktiiviviittauksilla kuumentamaan, kun eivät muutenkaan EUvostoliittoon suhtaudu niin lämpimästi nykyisin.
Jos ei perjantaihin mennessä kuulu mitään niin täytyy lähettää sähköpostia ja kysyä saisko lähetetyille rahoille mahdollisesti jotain vastinettakin.

Re: Elite Car Care
Lähetetty: Ti Huhti 23, 2013 10:34 pm
Kirjoittaja hanta
DNF kirjoitti:Ei kyl viitti paljo Brittejä lähtee millään direktiiviviittauksilla kuumentamaan, kun eivät muutenkaan EUvostoliittoon suhtaudu niin lämpimästi nykyisin.
Jos ei perjantaihin mennessä kuulu mitään niin täytyy lähettää sähköpostia ja kysyä saisko lähetetyille rahoille mahdollisesti jotain vastinettakin.

Kannattaa varmaan myös tarkistaa että Elitelle annettu sähköposti on oikea eikä postit ole jäänyt mihinkään spämmin laatikkoon.
Useita kertoja ko. puljusta tilanneena, aina olen saanut automaattisen vahvistuksen heti kun tilauksen olen tehnyt.
Re: Elite Car Care
Lähetetty: Ke Huhti 24, 2013 9:05 am
Kirjoittaja Buster
Nyt läsähti lisämaksu ilmoitus kun asun landella... Pakko maksaa kun oli ainoa paikka mistä löytyi kaikki tuotteet kaikille tilaajille

Toki laitoin aika tulenkatkuisen viestin takaisinpäin, katotaan tuleeko yhtään vastaan.

Re: Gtechniqin tuotteet
Lähetetty: Ti Kesä 25, 2013 2:14 pm
Kirjoittaja Peke
Lähetin Eliteen jo 3 viestiä kun ihmettelin korkeita kuluja, ei vastausta.

Re: Gtechniqin tuotteet
Lähetetty: Ti Kesä 25, 2013 2:39 pm
Kirjoittaja samunoz
Peke kirjoitti:Lähetin Eliteen jo 3 viestiä kun ihmettelin korkeita kuluja, ei vastausta.

Mitkä olit kulut? Eikö ne näy jo tilattaessa?
Re: Gtechniqin tuotteet
Lähetetty: Ti Kesä 25, 2013 4:48 pm
Kirjoittaja Peke
27.99£ eikä ollu kovinkaan iso tilaus.
Re: Gtechniqin tuotteet
Lähetetty: Ti Kesä 25, 2013 4:49 pm
Kirjoittaja samunoz
Peke kirjoitti:27.99£ eikä ollu kovinkaan iso tilaus.
OHO. Eikö näkynyt tilatessa?
Re: Gtechniqin tuotteet
Lähetetty: Ti Heinä 02, 2013 6:29 pm
Kirjoittaja samunoz
Peke kirjoitti:27.99£ eikä ollu kovinkaan iso tilaus.
Selviskö tämä? Mulla näyttää 13.99£ postikulut
Re: Gtechniqin tuotteet
Lähetetty: Ti Heinä 02, 2013 11:31 pm
Kirjoittaja Peke
Eihän se mihinkään selvinny, nuo oli kulut ja piste. Yhteenkään s.postiin eivät oo vastanneet. Enää en tilaa Elitestä ku pakon sanelemana eli jos muut kaupat ei saa kamoja hyllyyn.
Re: Gtechniqin tuotteet
Lähetetty: Ti Heinä 02, 2013 11:37 pm
Kirjoittaja samunoz
Mut kulut ei näkynyt kuitista? Oletko postannut Eliten osioon DW:llä?
Re: Gtechniqin tuotteet
Lähetetty: Ti Heinä 02, 2013 11:46 pm
Kirjoittaja Peke
Tottakai näky. Tilatessa ja lapussa paketin mukana.
Re: Gtechniqin tuotteet
Lähetetty: Ti Heinä 02, 2013 11:46 pm
Kirjoittaja samunoz
Peke kirjoitti:Tottakai näky. Tilatessa ja lapussa paketin mukana.
Mikäs sitten oli ongelma?
Re: Gtechniqin tuotteet
Lähetetty: Ke Heinä 03, 2013 12:03 am
Kirjoittaja Peke
No en ole ainakaan MINÄ koskaan maksanu pikkutilauksesta melkein 30 punnan posteja! Ryöstöhinta, jos muihin puljuihin vertaa.
Re: Elite Car Care
Lähetetty: Ke Heinä 03, 2013 3:09 pm
Kirjoittaja Makke
Varmaan jollekkin tullut väärää tavaraa? Miten hoitavat oikean tuotteen tilalle?
Tilasin itse valet pron tarria ja sain pre washia, pistin postia, mut ei ole vielä vastattu...