Sivu 2/2

Re: Yleiskaukosäädin

Lähetetty: Su Tammi 22, 2012 8:55 am
Kirjoittaja ksili
Itselläni on käytössä logitech harmony 1100 malli. Ja ihan pätevä laite se tuntuu olevan. Hyvin voi ohjailla valoja, ilp:ä, ps3:sta adapterilla ja kaikkia muita talouden tv ja viihde elektroniikka laitteita. Nyt käytössä on enään tuo yksi kaukosäädin ja se riittää hyvin.

Eipä tuo kosketusnäytön kautta ohjailukaan tunnu vaikealta näin kosketusnäyttöisten puhelimien käytön jälkeen.