Sivu 2/2

Re: Bosch painepesuri ei käynnisty heti

Lähetetty: To Tammi 05, 2012 10:21 am
Kirjoittaja TKe_
Painepesureista löytyy juttua täältä. Sinne jatkossa keskustelu, joka menee ohi tämän aiheen.

Re: Bosch painepesuri ei käynnisty heti

Lähetetty: To Tammi 05, 2012 2:20 pm
Kirjoittaja mlatvala
Antti O kirjoitti:Kommenttina tähän:
Meillä bosch aquatak vihreä painepesuri, oisko maksanut luokkaa 250€.
Kun letkun kytkee ja hanan aukaisee, pistää pesurin 1 asentoon se kurlaa 10-30 sek ja vaan pihisee ennenkuin vesi alkaa tulemaan lävitse paineella. Onko tämä nyt justiinsa sitä ilmaa pesurissa?
Ja vielä sitä olen ihmetellyt miten ne on onnistunut tekemään noin huonon ja lyhyen pesurin ja sen käsiosan välisen letkun. Tosi jäykkää ja aina kiepillä ja liian lyhyt.

Seuraavaksi tulee kärscher tai kränzle 10m letkulla minkä saa kelatuksi siihen pesurikärryyn kelalle.
Joku sama se on munkin laite.

Mulla meni heti paskaks se oma letku kun olen huolimaton noiden kanssa ja lykkäsin siihen 6 vai 8 metriä paineteholta ostettua hydrauli letkua joka ei hajua ihan heti.