Sivu 10/21
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: La Kesä 04, 2011 5:24 pm
Kirjoittaja samunoz
Kiitos selventävästä vastauksesta. Täytyy katsoa kesän aikana mihin päädyn. Onko sulla tiedossa autorundeja täällä Itä-suomen suunnalla?
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Su Kesä 05, 2011 10:42 am
Kirjoittaja Projectech
sonikk kirjoitti:Onko tosta lancesta helppo kääntää viuhka 90 astetta eli pystysuuntaiseksi?
Projectech kirjoitti:Saattaa olla hyvinkin mahdollista, mutten ole itse perehtynyt noiden viuhkan litistyspeltien mekaniikkaan tarkemmin. Valmistajalla on muistaakseni myös pystyviuhkaversio.
sonikk kirjoitti:Ok, tuli vaan mieleen että olis kätevä esim. kyljen vaahdottamisessa. Kai sitä jaksaa sen verran kättä kääntää

Kyljen vaahdotus menee kyllä nätisti vaakaviuhkallakin, kuten ehkä olet jo täältä katsonutkin:
Auto-foam video
Lisäsin vielä myymämme lancen datalehden:
Projectech -foam lancen datalehti
Näihin tietoihin ei ainakaan valmistajan sivuilla pääse käsiksi ilman asiakkaaksi rekisteröitymistä. Jos viuhkan litistyspeltejä haluaa käännellä, niin systeemi purkautunee naputtelemalla pois kierrettävän säätöholkin kiinnityssokan. Omalla vastuulla tietenkin

. Samassa tiedostossa on muuten taulukko vaadittavasta paineen ja tuoton suhteesta. Meillä myynnissä oleva versio on 1.25 mm suuttimella. 60 barin paineella ja 5,5 litran tuotolla minuutissa siis pärjäilee tämän vaahdottimen kanssa

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Su Kesä 05, 2011 11:56 am
Kirjoittaja hörnä
Janne panin sulle yv:ä.
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Su Kesä 05, 2011 1:26 pm
Kirjoittaja sonikk
Kiitos tiedosta. Joo hyvin se tollakin onnistuu ja jaksaa sitä kättäkin vielä tässä iässä kääntää, tuli vaan mieleen että jos se on helposti käännettävissä. Näillä mennään.
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ke Kesä 22, 2011 6:02 pm
Kirjoittaja Projectech
Laitetaanpa tännekin tiedoksi varastoomme saapunut valikoimaa laajentava toimitus
Nyt löytyy kemikaalinkestävää sumutinta, pulloa, brushia, vanneharjaa ym. suoraan hyllystä!
Kaikki uutuudet esillä täällä:
viewtopic.php?f=27&t=820
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ti Kesä 28, 2011 12:15 pm
Kirjoittaja Harald
Projectech kirjoitti:Jos hypätään suoraan Nano Paint Sealantiin, niiin oleellista on puhdistaa pinta pitkän kaavan mukaan (liuotin, clay, raudanpoisto, IPA), jotta suojapinnasta saadaan yhtenäinen. Nanopinnoite ei myöskään peitä mitään virheitä, joten pohjiin kannattaa erityisesti tässä tapauksessa panostaa

Otetaanpa lainausta parin sivun takaa.. Onko pohjien teossa ns. eri liiton aineista mitään hyötyä, tekeekö vaikkapa Black Holella tai Lime Primellä mitään ennen Sealing Polish -> Body Wrap - käsittelyä?
Toisekseen, mitenkäs tuo ylläpito noissa nanopinnoitteissa? Pesuun lie parasta käyttää nanoshampoota, mutta vaatiiko pinnoite jonkun nanodetailerin? Onko tavallisista detailereista vain haittaa?

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ti Kesä 28, 2011 12:40 pm
Kirjoittaja Projectech
Harald kirjoitti:Projectech kirjoitti:Jos hypätään suoraan Nano Paint Sealantiin, niiin oleellista on puhdistaa pinta pitkän kaavan mukaan (liuotin, clay, raudanpoisto, IPA), jotta suojapinnasta saadaan yhtenäinen. Nanopinnoite ei myöskään peitä mitään virheitä, joten pohjiin kannattaa erityisesti tässä tapauksessa panostaa

Otetaanpa lainausta parin sivun takaa.. Onko pohjien teossa ns. eri liiton aineista mitään hyötyä, tekeekö vaikkapa Black Holella tai Lime Primellä mitään ennen Sealing Polish -> Body Wrap - käsittelyä?
Toisekseen, mitenkäs tuo ylläpito noissa nanopinnoitteissa? Pesuun lie parasta käyttää nanoshampoota, mutta vaatiiko pinnoite jonkun nanodetailerin? Onko tavallisista detailereista vain haittaa?

Ei ole hyötyä, vaan pelkästään haittaa. Nanopinnoitteen pitää sitoutua suoraan pintaan. Se ei tartu sealanteihin tai vahoihin.
Parhaiten ylläpito onnistuu nanotuotteilla, mutta oleellisinta on, että käytettävä tuote ei pyri jättämään omaa suojaansa pinnalle. Siksi esim. Auto-foam ja Auto-wash toimivat ihan ok myös Wolf's nanopinnoitteiden kanssa. Muun kuin Nano-qd:n kanssa sama juttu. Pinta ei sinällään vahingoitu tai nanosuoja poistu, mutta vieras qd muuttaa veden käyttäytymisen pinnalla itselleen ominaiseksi ja nanotuotteen käytön tuoma hyöty poistuu siltä osin.
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ti Kesä 28, 2011 7:19 pm
Kirjoittaja Harald
Eli nanotuotteet vaativat ipa-puhtaan pinnan toimiakseen oikein
Kiitokset neuvosta, tietääpä mitä ostaa ja mitä ei ostaa.

Ja Jannen vastaus tarjouspyyntöön on tiukassa harkinnassa, mietin vielä teenkö siihen lisäyksiä ja palaan myöhemmin asiaan.

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ti Kesä 28, 2011 8:23 pm
Kirjoittaja Projectech
Harald kirjoitti:Eli nanotuotteet vaativat ipa-puhtaan pinnan toimiakseen oikein
Pääsääntöisesti näin, eikä siitä missään tapauksessa ole haittaa. Mitä puhtaampi, sen parempi
Pientä pelivaraa tämän säännön suhteen antaa Wolf's Nano Sealing Polish, joka kiillottavana tuotteena poistaa jossain määrin pinnalla olevia vieraita aineita ja epäpuhtauksia. Mutta senkin kanssa työskenneltäessä on aina plussaa, jos ne on valmiiksi poistettu tieltä

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: To Kesä 30, 2011 7:20 pm
Kirjoittaja -JP-
Milloin Janne pitää kesälomat? Olisi loppukuusta käyntiä Turussa, voisi siinä samalla koukata Laitilassa vähän shoppailemassa jos olet paikkeilla...
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: To Kesä 30, 2011 7:51 pm
Kirjoittaja Projectech
Ei tässä sesonkiaikana ainakaan pitkäksi aikaa laiteta kioskia kiinni, joten heinäkuun lopulla sopii hyvin tulla shoppailemaan

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ke Heinä 13, 2011 8:10 am
Kirjoittaja Urran
Meinasin laittaa jo tonne sun osioon mut sit muistin et muut ei pääse kirjottamaan sinne
Ootko verrannu tota teippiä 3434:ään? Miten eroaa käytännössä. Ja tuleeko sulta bulk-koko myyntiin

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ke Heinä 13, 2011 8:31 am
Kirjoittaja Projectech
^ Olen verrannut ja 4CR:n Trillenium pitää paremmin juuri noissa kumi/muoviosissa, joita myllyttäessä suojataan. Tarkoititko bulk-koolla leveämpää teippiä vai monen rullan perhepakkausta?

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ke Heinä 13, 2011 12:41 pm
Kirjoittaja Urran
Monen rullan _tarjous_ pakkausta
Hieno homma jos on hyväksi todettua

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ke Heinä 13, 2011 1:04 pm
Kirjoittaja Projectech
^ Luodaan bulk-pakkaus samantien: 5 rullan erissä 16 euroa (=3,20 €/rulla)

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ke Heinä 13, 2011 1:08 pm
Kirjoittaja Urran
Loistavaa

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: La Heinä 16, 2011 2:29 am
Kirjoittaja herkkoo
Näkeekö Projectechia missään tapahtumissa vielä tänä vuonna?

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: La Heinä 16, 2011 7:43 pm
Kirjoittaja seatts
Tuleeko sulle jotain villalaikkoja myös myyntiin??
Niille vois meinaan olla kysyntää.
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: La Heinä 16, 2011 10:16 pm
Kirjoittaja Projectech
^^ Tapahtumapuolella ei ole tällä hetkellä mitään lukkoonlyötyä, mutta onhan tässä vielä vuotta jäljellä
^ Villalaikkoja tulee varmasti jossain vaiheessa, mutten saanut niitä ainakaan Flexipadsin ekaan kuormaan mukaan. Valmistajat kärsivät materiaalipulasta. Meiltähän oli Sonüksen peukkukintaatkin pitkään lopussa aivan samasta syystä.
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ma Heinä 18, 2011 5:05 pm
Kirjoittaja Kime
Onko koska luvassa taas PK-seutu jakelukierroksia?
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ma Heinä 18, 2011 7:04 pm
Kirjoittaja Projectech
^ Kyllä sellainen toteutunee vielä heinäkuun aikana

. Nyt on niin paljon tulossa uutta tuotetta ja lähes lopussa oleviin täydennystä, etten ihan vielä laita tarkempaa ajankohtaa julki. Ennakkoilmoittautumiset toki varmistavat aktivoitumiseni

. Reittinä tulee olemaan Laitilasta Turun kautta pääkaupunkiseudulle ja siitä edelleen Hämeenlinnaan. Optiona seuraavan päivän jatko-osuus Hämeenlinna-Tampere-Huittinen-Rauma-Laitila. Kaikki reitin varrelle osuvat siis ennakkovarauksia tulemaan!
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ma Heinä 18, 2011 7:20 pm
Kirjoittaja sonikk
No ainakin allekirjoittanut tarvii Autofoamia.
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ma Heinä 18, 2011 7:27 pm
Kirjoittaja Alke
Onko Jannella mitään suunnitelmia pohjoisempaan suuntautuvasta jakelukierroksesta? Vaasassa olisi ainakin aineiden tarvetta, itse olen odotellut koska tulee itselläni Turkuun päin asiaa että voisi matkalla poiketa ainakin paljon kehuttua auto-foamia hakemassa.. Ja eiköhän kattavasta valikoimasta jotain muutakin mukaan tarttuisi..

Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ma Heinä 18, 2011 8:02 pm
Kirjoittaja Projectech
^ Eihän tuokaan mahdotonta ole

. Todennäköisin toteutumisreitti tälle olisi tänä kesänä Laitila-Kokkola ja lähtö Laitilasta hyvin varhain aamulla n. klo 4-5 aikoihin. Saa siis ilmaista halukkuuttaan osallistua myös tämän reitin varrelta

. Pääosin 8-tietä mennään, mutta koukkauksia sisämaahan harkitaan tarpeen mukaan.
Re: Projectech -tuotteet!
Lähetetty: Ma Heinä 18, 2011 8:08 pm
Kirjoittaja Alke
Projectech kirjoitti:^ Eihän tuokaan mahdotonta ole

. Todennäköisin toteutumisreitti tälle olisi tänä kesänä Laitila-Kokkola ja lähtö Laitilasta hyvin varhain aamulla n. klo 4-5 aikoihin. Saa siis ilmaista halukkuuttaan osallistua myös tämän reitin varrelta

. Pääosin 8-tietä mennään, mutta koukkauksia sisämaahan harkitaan tarpeen mukaan.
Kuulostaa hyvältä, ilmoittelehan mikäli tämä toteutuu niin tiedän laatia ostoslistaa

Eli siis halukkuutta on ainakin yhden hengen verran!