Sivu 7/9

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: Pe Touko 04, 2012 12:28 am
Kirjoittaja Hynde
On se aika sankari... :thumb: Tuleva automaalari... :)

Hyvän näköisiä ovat päivitykset.

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: Pe Touko 04, 2012 11:35 am
Kirjoittaja mlatvala
Komea seon kyllä :thumb:

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: Pe Touko 04, 2012 5:16 pm
Kirjoittaja Mikkoro
Komeat tuli jarrusatuloista! :)
Missäköhän sitä pääsisi tekemään saman homman omaan autoon.

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: Pe Touko 04, 2012 5:31 pm
Kirjoittaja mlatvala
Mikkoro kirjoitti:Komeat tuli jarrusatuloista! :)
Missäköhän sitä pääsisi tekemään saman homman omaan autoon.
Parkkiksella?

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: Su Touko 13, 2012 4:43 pm
Kirjoittaja Anzafin
Äitienpäivän kunniaksi piti saada auto puhtaaksi. Pari viikkoa sitten kun pesin niin en saanut talven suoloja ja muita kökköjä irtoamaan hellällä pesulla, joten tänään olin varautunut kalustollisesti jo siihen, että töhnät irtoaa vaikka voimakeinoin, ja kyljet kevyesti kiillotetaan sen jälkeen. Mutta eipä tarvinnutkaan! Nimittäin eräs vanha luottoaine toimi kuin unelma; AutoGlym Instant Tar Remover :jep:. Aivan huipputavaraa.

Tyydyin perusteellisen pesun jälkeen suihkimaan kerroksen CarPro ReLoadia, allahan on siis GTechniq C1 talven jäljiltä. Yllätykseksi pesunaarmuja ei ollut tullut nimeksikään talven aikana (no eipä autoa montaa kertaa kyllä pestykään).

Otin toistamiseen kokeiltavaksi myös kunnon pesurukkasen; Dodo Juice Supernatural Wash Mitt. Ensimmäisellä kerralla en oikein tykännyt tuosta, mutta on kyllä tosi hyvä. Imee vettä kerralla puoli sankoa. Ja lika nousee tosi hyvin karvoihin eikä jää pyörimään pintaa vasten.

Otin parit (turhat) kuvat:

Wookie Fist!
Kuva

Ihan jees talven jäljiltä! Olisiko C1:n naarmunesto-ominaisuuksissa jotain perääkin...
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

- Antti -

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: Su Touko 13, 2012 5:28 pm
Kirjoittaja Korhonen
Ei sitten tarvinnutkaan :buffer: Taidat olla tyytyväinen tuohon pinnoitteeseen?
On se kyllä uskomattoman hieno. Erottuu kyllä jo kaukaa automassasta kun vastaan tulee :good: :taputapu:

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: Su Touko 13, 2012 5:50 pm
Kirjoittaja MetuSalem
Hienolta näyttää aina vain!
Kuinka tuo C1 on kestänyt suomen "ihanan" talven? Osoittaako jo puutumisen merkkejä vai vieläkö porskuttaa.

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: Su Touko 13, 2012 5:55 pm
Kirjoittaja Anzafin
En oikein osaa muodostaa mielipidettä tuosta C1:stä. Kyllähän se varmasti kestää, sitä en epäile. En usko että talvesta sille juurikaan vastusta on.
Peräkontin pinnallahan on CQuartz, ja se ainakin voi erityisen hyvin. Vesi vain valahtaa pinnalta pois, kun taas konepellistä, jossa on C1, vesi valuu kyllä pois mutta melko hitaasti. Mutta kyllä C1 sielläkin on pinnassa ihan selvästi.

Tekisi mieli tietää, miten paljon noihin pinnotteisiin vaikuttaa liuotinpesuaineet yms. Esimerkiksi tuo nyt käyttämäni AutoGlym Intensive Tar Remover.

- Antti -

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: Su Touko 13, 2012 6:06 pm
Kirjoittaja Peke
Eihän niitä naarmuja tule, jos ei pese...? :) Ei vaan hieno auto ja näyttää kyl priimakuntoiselta. C1:stä ei mitään kokemuksia, mutta itse olen ainakin ollut erittäin tyytyväinen tuohon CQuartziin. Vesi ja likaa suorastaan häviää pinnalta, vaikka pinnoite kuitenkin ollu jo viime syksystä lähtien. Pitäs täs uusia pinnoite kunhan kiireiltä joutaa. 8-)

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: Su Touko 13, 2012 6:49 pm
Kirjoittaja mlatvala
Peke kirjoitti:Eihän niitä naarmuja tule, jos ei pese...? :) Ei vaan hieno auto ja näyttää kyl priimakuntoiselta. C1:stä ei mitään kokemuksia, mutta itse olen ainakin ollut erittäin tyytyväinen tuohon CQuartziin. Vesi ja likaa suorastaan häviää pinnalta, vaikka pinnoite kuitenkin ollu jo viime syksystä lähtien. Pitäs täs uusia pinnoite kunhan kiireiltä joutaa. 8-)
Samaa ajattelin itsekin kun omaani tulee pestyä ainakin 2 kertaa viikkoon & Antin autosta nykysin näkyvät kuvat ovat usein likaisin pinnoin, että pestäänkö tätä muutakuin keväisin tätä autoa ;)

:oops:

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: Su Touko 20, 2012 8:41 pm
Kirjoittaja Anzafin
Otin osaa Backwoods Cruisingiin ja mukavata oli :) . Viimeisen päivän ehostukset ja viritykset olivat Pesukinnas-tarra ja pesu. Pitkästä aikaa ruikkailin päälle Finish Kare #429:a kuivailun jälkeen.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva


- Antti -

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: Su Touko 20, 2012 11:18 pm
Kirjoittaja Korhonen
On se vaan niin hieno ja ei vitsi jätkä on saanu pystinkin :yahoo: :good: Mites ne tämän päivän kuvailut, saitteko otettua...? ;) 8-)

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: Su Touko 20, 2012 11:23 pm
Kirjoittaja Anzafin
Korhonen kirjoitti:On se vaan niin hieno ja ei vitsi jätkä on saanu pystinkin :yahoo: :good: Mites ne tämän päivän kuvailut, saitteko otettua...? ;) 8-)
3. sija yleisöäänestyksessä :oops:.
Teppo soitti eilen illalla ja ainakin toistaiseksi kuvaaminen peruuntui, mutta Teppo aikoi ilmoitella jos tulevaisuudessa onnistuisi. Kiitokset vaan sinulle "mainostamisesta" :D.

- Antti -

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: Ma Touko 21, 2012 1:11 am
Kirjoittaja Peke
Onnittelut! Hieno bemmi sul ja maalipinta näyttää kyl todella hyvälle. Vieläkös sul on CQuartzit pinnas?

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: Ma Touko 21, 2012 10:54 am
Kirjoittaja Anzafin
Peke kirjoitti:Onnittelut! Hieno bemmi sul ja maalipinta näyttää kyl todella hyvälle. Vieläkös sul on CQuartzit pinnas?
Tattista. CQuartz on edelleen kontin päällä, muualla C1.

Ja täytyy korjata näköjään ettei palkinto ollutkaan yleisön äänestämä vaan Top 3 eli en tiedä ketkä sen valkkaa...

- Antti -

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: Ma Touko 21, 2012 11:49 am
Kirjoittaja Korhonen
Järjestäjäthän se taitaa valita..

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: Ma Touko 28, 2012 7:55 pm
Kirjoittaja Tuomas
Miltäs C5 vaikuttaa nyt, kun on jo hieman aikaa kulunut? Kuvista päätellen ainakin lipit ovat pysyneet kiiltävinä vai onko niitä kiilloteltu välillä?

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: To Touko 31, 2012 7:03 am
Kirjoittaja Anzafin
Ihan hyvältä vaikuttaa C5. En ole kiillottanut reunoja. Mitenkähän muuten niiden kiillottaminen ylipäätään, kun ne on kromattu...?

- Antti -

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: To Touko 31, 2012 8:21 am
Kirjoittaja Urran
Itse kiillotin viimeeksi kromatut vanteet aloittamalla 400grit paperilla :D Eli jos happamaksi menee niin itse ottaisin kromit pois.

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: To Touko 31, 2012 9:31 am
Kirjoittaja Hynde
Anzafin kirjoitti:Ihan hyvältä vaikuttaa C5. En ole kiillottanut reunoja. Mitenkähän muuten niiden kiillottaminen ylipäätään, kun ne on kromattu...?

- Antti -
Ylläpitokiillotuksiin toimii yleensä nuo perinteisen kiillotusaineet.

- Mothers Mag & Alu
- Britemax

Noista Mothers on hienointa ja tuolla pyyhkäisin viime viikonloppuna puskurin kromit, kampasin naaman ja tukan peilistä ja katosin katto alhaalla auringon laskuun "hiukset" hulmuten... :D

Kokeile varovasti. Jos alkaa muodostua tummaa väriä, niin se yleensä kertoo aineen toimivuudesta. Jos ei, niin lopeta.

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: To Touko 31, 2012 1:16 pm
Kirjoittaja Anzafin
Kiitos vinkeistä.

Tuollapa taasiisa kuvia: http://m469.photobucket.com/albums/Anza ... E%2F3yw%3D

- Antti -

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: La Kesä 02, 2012 7:17 pm
Kirjoittaja Anzafin
Jeps pääsinpä taas kotiin vaihteeksi niin pienentelin noita edellisessä postissa mainittuja kuvia tänne sopivammiksi:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

- Antti -

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: La Kesä 02, 2012 7:34 pm
Kirjoittaja Jolli
Nätti auto, kuten miljoonaan kertaan olen sanonut. Etulokarin ja etuoven välissä taitaa olla pykälä, peilausta kun katsoo niin näkyy selvä pykälä siinä, etuoven ja takaoven kohdalla sitä ei näy. Kuskin puolella tämä.

Muuten kyllä :good:

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: Su Kesä 03, 2012 12:17 am
Kirjoittaja jallu
:good: On kyllä tyylikäs peli!

Re: BMW 530d 2004

Lähetetty: Su Kesä 03, 2012 1:55 pm
Kirjoittaja Masq
Oikkein kiva, ja kuvat on :good:

Tota pykälää kans ihmettelin mutta taitaa olla vaan joku kameraharha? Meinaan ei sitä tässä kuvassa nää ainakaan.
http://i469.photobucket.com/albums/rr53 ... C01730.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;