lommojen korjaus maalaamatta

Korikorjaus ja maalaus
maaco

lommojen korjaus maalaamatta

Viesti Kirjoittaja maaco » Ti Syys 17, 2013 9:15 am

Tänne voisi laittaa kokemuksia ko. lafkoista. Pitäisi fiestasta pari ovenkulmasta tullutta ruttua oiottaa, että pääsis auton myllyttämään. Häiritsevästi peilaavat nuo.. Yksi kaikenlisäksi on sellaisella paikkaa (takalokari) että pitää verhoilut purkaa auki.

Juuzo

Re: lommojen korjaus maalaamatta

Viesti Kirjoittaja Juuzo » Ti Syys 17, 2013 10:35 am

Näissä ainakin on jotain juttua

viewtopic.php?f=56&t=2359" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=56&t=1146" onclick="window.open(this.href);return false;

seatts

Viesti Kirjoittaja seatts » Ti Syys 17, 2013 11:09 am

Koita sillä motonetin oikaisu sarjalla. Sillä itsekin volvosta samoja jälkiä ottanut pois.
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus

Lowlife

Viesti Kirjoittaja Lowlife » Pe Maalis 14, 2014 12:31 pm

Mä päivitin orkesterille uuden kyyditsimen ja jo ostohetkellä siinä oli 4 klommoa jotka hyväksyin, koska hinta mossessa oli muuten alueella. Mä ajattelin kokeilla käyttää vessan tollaisessa PDR paikassa ja löysinkin Järvenpäästä paikan jota muutama frendi suositteli.

Kaksi klommoista oli kuskipuolen takasivuovessa, vähän kuin olisi kirveen kulmalla työnnetty sisään, ehkä 6cm halkaisialtaan molemmat. Toisessa lakkakin oli saanut aika mojova naarmun ja ajattelin, että ei tuu kesää sen suhteen ainakaan. Kuskinpuolen etulokarissa oli siinä pokkauksessa sellainen golf pallon tekeleeltä näyttänyt painauma, ehkä 5cm halkaisialtaan. Ja PDR velho löysi vielä takakontin alareunasta yhden pienen painauman jonka se nyppäs pois.

Mä en olisi ikinä uskonut, että tää homma olis toiminut varsinkaan noissa kahdessa terävässä tapauksessa. Mutta ilokseni voin todeta, että epäileväinen Tuomas muuttui Onnelliseksi leireilijäksi kun homma oli valmis. Autossa on aika pitkät ja suorat kyljet ja mä en enää löydä niitä kohtia missä ne oli ja jonkin verran auton kylkiä olen tuijotellut. Voin suositella kaikille, että kokeilkaa jos tulee jotain isompiakin klommoja. Jäin mielenkiinnosta seuraamaan, kun mun jälkeen oli sellainen jäähallin kokoinen Maxi Sprinter saanut kunnolla kylkeen, niin vaan se kundi senkin nosti ylös niin, että en sitä enää huomannut.

Harmittaa, että en ottanut yhtään before kuvaa, mutta oli pakko sen verran huuhtaista tota romua, että kehtas ottaa after kuvat...

Kuva

Takakontti, karmeaa aplaripintaa toi tehtaan jäljiltä, mutta monttu on poissa!

Kuva

Tossa kantissa oli sellainen siisti golf pallon puolikas, en ainakaan itse sitä enää löydä.

Kuva

Tossa oli ne 2 pahinta paikkaa ja paino sanalla OLI! :yahoo:

Kuva

Suoraa on!

Homman teki sipoon soodapuhallus tai joku sellainen, mutta Järvenpäässä tämä siis tapahtui.
Black isn't a color, it's a career.

K70

Viesti Kirjoittaja K70 » Pe Maalis 14, 2014 12:40 pm

No ei noista kuvista kyllä pysty sanomaa, että olis joku niihin päänsä lyönyt. Siistiä jälkeä.

Onko nuo heijastusten hallit Kellikseltä?

Lowlife

Viesti Kirjoittaja Lowlife » Pe Maalis 14, 2014 12:47 pm

K70 kirjoitti:No ei noista kuvista kyllä pysty sanomaa, että olis joku niihin päänsä lyönyt. Siistiä jälkeä.

On joo, mulla on siinä tilat itsellä. Voit tulla vilkaisemaan jos auto huilaa siinä joskus... :thumb:

K70

Viesti Kirjoittaja K70 » Pe Maalis 14, 2014 1:13 pm

SPOILERSPOILER_SHOW
groovyjay kirjoitti:
K70 kirjoitti:No ei noista kuvista kyllä pysty sanomaa, että olis joku niihin päänsä lyönyt. Siistiä jälkeä.

On joo, mulla on siinä tilat itsellä. Voit tulla vilkaisemaan jos auto huilaa siinä joskus... :thumb:
Oli niin tutun näköisiä halleja. Muutama talvi tuli joka ilta ajeltua ohi edestakaisin, kun omat amerikan herkut makoili aikoinaan siinä padon kiinteistössä.

Henripit

Viesti Kirjoittaja Henripit » Pe Maalis 14, 2014 3:25 pm

Mitäs tommonen kustansi? Itselläkin olisi pari oiottavaa kuoppaa. Toinen 5x5cm ja toinen 10x5cm.
Edistyminen --> Step 1 - Step 2 - Step 3

Lowlife

Viesti Kirjoittaja Lowlife » La Maalis 15, 2014 11:48 am

Henripit kirjoitti:Mitäs tommonen kustansi? Itselläkin olisi pari oiottavaa kuoppaa. Toinen 5x5cm ja toinen 10x5cm.
Hinnat on vähän tapaus (siis klommo) kohtaisia, mulla ei tarvinnut purkaa mitään että velho pääsi noita kuoppia nostelemaan mutta ilmeisesti haarukka on joku 70-150e per kuoppa. Mulla olivat tuolta halvemmasta päästä. Neljä kerralla jos tekee niin se on jo isompi potti, mutta silti jos ajattelee mitä olisi maksanut ja kestänyt kun noi kolme korjattua panelia (lokari, ovi ja kontti) olisi maalarilla kitattu ja maalattu, niin mulle tää vaihtoehto oli tässä kohtaa täysi selviö. Puhumattakaan värieroista yms maalaukseen liittyvistä hommista...

TinkE

Viesti Kirjoittaja TinkE » La Maalis 15, 2014 8:28 pm

Itse kävin täällä -> http://www.miracleteam.fi/index.php?opt ... 3&Itemid=9" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; noin vuosi sitten näyttämässä autoani jossa kuskin ovessa 3 x pientä ovesta tullutta painaumaa, hinta olisi ollut noin 100e, mutta puhutaan siis pienistä toisen ovesta tulleista painaumista. ALVit muuttuu ja hinnat sen perässä joten en tiedä paljonko tänä päivänä veloittaisi..
Nälkä lähtee syömällä, akka juomalla.

Miko

Viesti Kirjoittaja Miko » Su Maalis 23, 2014 7:34 pm

TinkE kirjoitti:Itse kävin täällä -> http://www.miracleteam.fi/index.php?opt ... 3&Itemid=9" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; noin vuosi sitten näyttämässä autoani jossa kuskin ovessa 3 x pientä ovesta tullutta painaumaa, hinta olisi ollut noin 100e, mutta puhutaan siis pienistä toisen ovesta tulleista painaumista. ALVit muuttuu ja hinnat sen perässä joten en tiedä paljonko tänä päivänä veloittaisi..

Itse käytin edellisen kulkineen tuolla.
Tarina itsessään on aika pitkä, mutta lyhennetään hieman..

Aamulla kävelin auton luo ja läksin töihin, työkaveri oli halukas ostamaan autoni ja ihasteli sitä kunnes tuli takaisin sisälle ja sanoi että apukuskin takaoven lommo laskee hieman hintaa. Kiistin kaiken ettei siellä mitään lommoa ole. Pihalle tutkimaan ja hirveä lommo ja naarmuhan siellä koreili. Tutkin autoa hetken ja huomasin valkoista maalia ovessa. Eilen sitä siellä ei ollut joten yön aikana se siihen oli tullut.

Siltä seisomalta autoon ja kotipihaan tutkimaan autoja.. noh eipä ollut valkoista autoa parkkiksella, siinä se loppupäivä meni kiroillessa. Iltapäivällä vaimoni kehui että vieraspaikalla oli aamulla ollut joku isompi maasturi. Tuli seuraava yö ja heräsin asioille keskellä yötä, sattumalta katsoin ulos, parvekkeelta näkee autolle ihan suoraan ja katsos .. siinä se valkoinen auto taas oli. Led valaisin mukaan ja parkkikselle.. pieni tutkimus kameralla ja valolla ja Avot.. Valkoisessa Hyundaissa oli mustaa maalia ovessa.. Syyllinen myönsi loppujenlopuksi syyllisyytensä ja korvasi kaiken. Lähellä oli ettei tullut annettua pientä opetusta apinalle samalla, mutta loppu hyvin kaikki hyvin ja auto vaihtoi myöhemmin omistajaa. Ja apina korvasi kaiken :thumb:

Kuva
Kuva

Lommot oli kohtalaisen suuria 30x30 cm ja hinnaksi tuli 320€ .

Juha U

Viesti Kirjoittaja Juha U » Su Maalis 23, 2014 7:48 pm

hyvä juttu ja mites se sanonta menekään, että rikollinen palaa rikospaikalle.. :)

Vastaa Viestiin