Auto Finesse

Kiillotustahnat ja laikat
-Hekaaa

Auto Finesse

Viesti Kirjoittaja -Hekaaa » Pe Elo 16, 2013 2:48 pm

Onko kellään syvempia kokemuksia nuista auto finessen kamoista?

Ite hommasin jonkun aloitus paketin mis oli kolmea eri ainetta ja niille laikat.

Heittäkää kokemuksia ja vinkkejä muutenin nuista tuon brändin tuotteista mitä kannattaa laittaaa ja miten yhdistellä niitä ;)

Tonis
Viesti:

Re: Auto Finesse

Viesti Kirjoittaja Tonis » Pe Elo 16, 2013 3:08 pm

Oma lehmä vähän ojassa, mutta itse tykkään tuotteista. Siistit purkit ja "from detailers to detailers" niin toimivia tuotteita. Revive, Spritz, Tripple, Rejuvenate, Crystal, Lather ainakin testattu ja hyviksi todettu hintalaatusuhteeltaan. Tuosta tahnasetistä ei ole kovin monilla kokemusta, mutta ymmärtääkseni epäkeskoille tarkoitettu.

Hyvä että näillekin avattiin oma topic kun ei näköjään ole ennen ollut. Saa kumminkin jo monesta paikkaa.
Wannabe-OCD

-Hekaaa

Viesti Kirjoittaja -Hekaaa » Pe Elo 16, 2013 3:25 pm

Käsittääkseni tuo paketti on tullut vasta tänä vuonna myyntiin niin ei kovin monella varmaankaan ole kokemuksia siitä setistä, mutta mitä yhden auton olen myllyttänyt niillä tahnoilla ja laikoilla niin ihan hyvin on toiminu. Ihmettelen vaan sitä että miten keltainen #2 aine meinaa jumittua siihen laikkaa aina kiinni, käytänkö sitten liian vähän sitä laikkojen kosteuttajaa vai mikä lie :s

Vinkkejä kehiin vaan niin saadaan kunnon keskustelu aikaiseksi tämän brändin tuotteille vaan ;)

Tonis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tonis » Pe Elo 16, 2013 9:20 pm

Todennäköisesti likainen laikka tekee tuota. Sitä pad primeria ei tarvi käyttää kuin kuivaan laikkaan, jos silloinkaan. Yleensä paneelin jälkeen laikan harjaus ja kyljen jälkeen laikka pesten. Näin ainakin muiden tahnojen kanssa toimin.

Omia käyttövinkkejä:

Revive: levitys lähes millä vaan levittimellä, itse käytän kiinan keltaisia pillereitä. Hyvin vähän ainetta ja n 20min päästä kuivalla mikrokuituliinalla ylimääräiset pois.

Crystal: aineen suihkutus lasille tai liinaan ja nopeasti pyyhintä alueen läpi. Jos kerkeää tahmaamaan niin uutta ainetta pintaan. Vohvelikuvioinen liina toimii parhaiten esim. Dodo Juice Mint Merkin on loistava.

Rejuvenate ja Tripple:
Jälleen vähän tuotetta, työstetään käsin tai koneella hetken kunnes kirkastuu pinta. Sitten puhtaalla pehmeällä mikrokuituliinalla pyyhintä. Jos on sopivan vähän ainetta, niin lähtee lähes puhaltamalla pois...

Esimerkkikuvat voin kaivaa toisesta topicista. Rejuvenate leikkaa hieman paremmin kuin Tripple.
Wannabe-OCD

samunoz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samunoz » Pe Elo 16, 2013 9:31 pm

Samaa mieltä oon kuin Toni tuotteiden korkeasta laadusta.
Omat kokemukset:
Revive: erinomainen ja erittäin riittoisa tuote.
Lather: Hyvä shampoo. Tuntuu liukkaammalta kuin esim. Autowash ja vaahtoaa paremmin mut pesuteho jää mielestäni jälkeen siitä.
Tripple: Erinomainen fillereitä sisältä kliineri (SRP korvaaja). Cyclolla käytän tätä paljon. Päälle käy lähes mikä vaan mut itse oon käyttänyt joko Reload/c2v3 tai Finis-waxia.

Vastaa Viestiin