Haluaisinkin nyt tietää mitä autoni pinnalle pitäisi tehdä, jotta osaisin vaatia näitä asioita autoliikkeeltä? Alta löytyy kuvaa kone pellistä (kuvio myös kyljissä jne.).

Valaiskaa tietämätöntä

Kyllä meillä onnistuu. Ei kaikki ammattilaiset oo paskoja. Tää homma on hoidettu tällai todennäkösesti vaan sen takia kun autoliike on käskeny tekeen homman tällä tavalla. Jos autoliike tulee sanoon et tehkää kunnolla niin fiksifirmahan tekee sen kunnolla ja laskuttaa myös sen mukasesti. Vie vaikka toiseen firmaan jos ite ei osaa. Kuluttaja ei tässä tapauksessa maksa koska sehän oli jo luvattu hoitaa asianmukasesti jo ekassa postauksessa.harrik kirjoitti: Ei auta kuin kunnon pintojen puhdistus ja viimeistely hienommalla kombolla, mutta ei taida liikkeessä onnistua,
sielä ei taida olla taitoa kys. operaatioon, kun eivät sitä edes harrasta.
Pyydä kohtuullinen korvaus 200- 300€ ja vie Pesukinnas Statusta nauttivalle henkilölle.
Jos tarkotat sitä et tahna on könttääntyny huokoseen pintaan jota vanhoissa pinnoissa tapahtuu välillä, niin ei suurella todennäkösyydellä. Myllytystä toi joka tapauksessa kaipaa.domi kirjoitti:Eikös nuo jäljet ole siis sellaisia, jotka ovat "palaneet" lakkapintaan? Näin ainakin joku minulle väitti
Minä en näistä asioista tiedä yhtään mitään, enkä siis tiedä yhtään mitä tuolle pinnalle on tapahtunu. Siksi nyt kyselen ja opinHevonen kirjoitti:Jos tarkotat sitä et tahna on könttääntyny huokoseen pintaan jota vanhoissa pinnoissa tapahtuu välillä, niin ei suurella todennäkösyydellä. Myllytystä toi joka tapauksessa kaipaa.domi kirjoitti:Eikös nuo jäljet ole siis sellaisia, jotka ovat "palaneet" lakkapintaan? Näin ainakin joku minulle väitti
Osaako ne siellä mitään?maaco kirjoitti:Joupilla on omat fiksarit..