Detailing on a budget - Finland
Re: Detailing on a budget - Finland
Itselläni ei kokemusta tuosta mutta vastaavasta. Hyvin toimii.
-
hattiwatti
Mulla on tuo motonetin Korrek kinnas ja sit joku kärkkäiseltä ostettu. Molemmilla pesee hyvin, kärkkäisen mallissa hieman enemmän noita 'tappeja' joten tuntuu paremmalta käyttää. Lopputulos lienee ihan yhtä hyvä kummallakin.
Mistään kalliista kintaasta ei ole kokemusta joten tarkemmin en osaa vertailla.
Mistään kalliista kintaasta ei ole kokemusta joten tarkemmin en osaa vertailla.
Tälläsen Windshield Wonderin nappasin honkkarista mukaan. Jos tuolla olisi hiukan helpompaa putsata tuulilasi sisältä
tuossa tuli mukana sellain pieni spraypullokin. Saa aineet mukaan 
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Paljonko kustansi? Meinasin joskus tilata vastaavan shinearamasta, mutta oli turhan kallis härpäke.
Täytyypi itekin käydä tarkistamassa jos löytäs ko. tuotteen.. Jäänyt aika usein tuulilasin sisäpuoli putsaamatta laiskuuttaan kun on mukamas niin vaikea.. 
Tuo on hommattava, rystyset kun ovat vereslihalla tuulilasiputsin jälkeen ja nahat löytyy kojelaudalta 
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Mulla on Clasun malli tosta. En tiiä voiko kehua vai haukkua mutta kyllä sitä käytettyä tulee.
Minkälainen toi kangas tossa honkkarin mallissa?
Minkälainen toi kangas tossa honkkarin mallissa?
Tossa on samanlainen mikrokuitukangas mitä on esim. vahanlevitystyynyissä. Sellasissa sinisissä
Kaks kangasta tuli ton paketin mukana. Tilasin pullon CB:tä niin saa tohon pikku pulloon tehtyä aineen valmiiks 
-
hattiwatti
Kiitti Demon! Tommonen(kin) on pakko hakea 
Tää on pohjaton kuilu. Mää sen sanon 
Joo totta, mutta mä perustelen aina vaimolle, että tämä on mun pahe, kun en ikinä esim. tupakkia ole alkanut harrastamaanDemon kirjoitti:Tää on pohjaton kuilu. Mää sen sanon
-
hattiwatti
Joo ja tyttöystävä sanoi, ettei ole koskaan kuullut kenenkään miehen puhuvan noin paljon mikrokuituliinoistaTKe_ kirjoitti:Joo totta, mutta mä perustelen aina vaimolle, että tämä on mun pahe, kun en ikinä esim. tupakkia ole alkanut harrastamaanDemon kirjoitti:Tää on pohjaton kuilu. Mää sen sanon
hattiwatti kirjoitti:
Joo ja tyttöystävä sanoi, ettei ole koskaan kuullut kenenkään miehen puhuvan noin paljon mikrokuituliinoista
Oma vaimoke totes tossa kerran, että sen kaveri oli kehunnu sille kun meillä on niin puhdas auto
Vaahtomuovi siveltimiä nappasin pari mukaan kun Kärkkäisellä kävin tänään. Noita olen bongannu DW:llä. Käytettään mm. protectantin levityksessä esim. maskiin 
Tein GG:ista ja ämpäreistä uuden ketjun tänne.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Näitä on myös erikokoisina tuolla Keravan Honkkarissa. Käteviä erilaisten kiillokkeiden levittämisessä...Demon kirjoitti:Vaahtomuovi siveltimiä nappasin pari mukaan kun Kärkkäisellä kävin tänään. Noita olen bongannu DW:llä. Käytettään mm. protectantin levityksessä esim. maskiin
Kaikki liha tottelee kuria...
-
hattiwatti
Tänään yritin shopata tätä Keravalta, muttei kyllä sattunut silmiin. Onko muut löytäneet, missä päin liikettä niitä pitäisi ollaDemon kirjoitti:Tälläsen Windshield Wonderin nappasin honkkarista mukaan. Jos tuolla olisi hiukan helpompaa putsata tuulilasi sisältätuossa tuli mukana sellain pieni spraypullokin. Saa aineet mukaan
Mikäli nyt oikein muistan niin ovat siinä kuivausliinojen/pesusienien ja kemikaalien välissä, niissä peltikoreissa missä on välillä trattia, öljynvalutuskanisteria yms.hattiwatti kirjoitti:Tänään yritin shopata tätä Keravalta, muttei kyllä sattunut silmiin. Onko muut löytäneet, missä päin liikettä niitä pitäisi ollaDemon kirjoitti:Tälläsen Windshield Wonderin nappasin honkkarista mukaan. Jos tuolla olisi hiukan helpompaa putsata tuulilasi sisältätuossa tuli mukana sellain pieni spraypullokin. Saa aineet mukaan
Tommostas vois harkita joskus mut mul on tommonen kiinan ihme matokinnas mitä käytän lasien pyyhintään.
Vain YKSI LSP!
Keravan RTV maalikaupassa näytti olevan noita.Demon kirjoitti:Vaahtomuovi siveltimiä nappasin pari mukaan kun Kärkkäisellä kävin tänään. Noita olen bongannu DW:llä. Käytettään mm. protectantin levityksessä esim. maskiin
Joo varmaan kaikista maalikaupoista saa noita, maalikaupan hinnoilla. Noita sai jossain vaiheessa 10kpl paketin Keravan Hong Kongista tyyliin neljällä eurolla. Semmoset itellä pyörii. Mun mielestä oon kirjottanu sen jo tänne?!
Vain YKSI LSP!
Jos haluais mun -08 helmiäisvalkoisen Nissanin pesunaarmut hävittää edulliseen, niin toimiskohan toi Biltsun cyclokopio siihen?
Ja ennenkuin tulee DAS6Pro tai Flex ehdotuksia, niin mä teen myllytyksen tasan omaan autoon ja en usko että yli kerran vuoteen. Ja vielä kun on kolmilapsisen perheen käyttöauto, niin näyttelytasoa ei tarvi.
Biltsun kone vaan on niin paljon halvempi, että vaikka moni kone olisi selkeästi parempi, niin silti...
Ja mikä olisi mahdollisimman lähelle yksi tuote, jolla sais tuohon ilmeisen pehmeään maalipintaan vahavalmiin pinnan?
Ja ennenkuin tulee DAS6Pro tai Flex ehdotuksia, niin mä teen myllytyksen tasan omaan autoon ja en usko että yli kerran vuoteen. Ja vielä kun on kolmilapsisen perheen käyttöauto, niin näyttelytasoa ei tarvi.
Biltsun kone vaan on niin paljon halvempi, että vaikka moni kone olisi selkeästi parempi, niin silti...
Ja mikä olisi mahdollisimman lähelle yksi tuote, jolla sais tuohon ilmeisen pehmeään maalipintaan vahavalmiin pinnan?
Ihan varmasti riittää, ite oon sillä jopa saksalaisia hinkannut hyvällä menestyksellä. Menzernan PO 85 RD saattais olla passeli noin tuoreeseen japsiin.
Oli motonettiin tullut epocan litran sumutinpullot vitonin tiivisteillä. Tai en ainakaan itse ole ennen nähnyt. Näytti ihan laadukkailta. 4,90 €
Wannabe-OCD
-
Rauhallinen Erkki
^ Oulun Motonetista on noita tullut haettua, tänään kylläkin Kärkkäisen Sikapäiviltä muutama lisää..Litraset oli tuon 4,90€ ja puolen litran 2,90€. Puuilosta hain hevosen naama(vai miksi sitä sen pärstävärkkiä sanotaan)harjan (2,90€) ja GO! -jäänestoa(=99% isoprop.alc.), mikä vissiin IPAsta käy(?!), hintaan 2,90€/litra.
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo