Yksi saabi lisää tälle kaudelle saatettiin alkuviikosta takaisin kiillon hurmokseen

Taustaa autosta, 200tkm pyörähtää kohta mittariin, useampi vuosi sitten uitettu ruotsista 90tkm kohdalla ja silloin tiedettävästi maalattu etupuskuri ja konepelti.
Siihen nähden hyvin säilynyt ilman osumia tuo pelti, kuitenkin 90% ajosta pitkää matkaa, propsit kuskille

Ja ei muutakuin kuvia, auto saapuessa :
pesut aloitettiin konehuoneesta nii aloitetaan siitä,







Foamilla ValetPron tuotetta nupit kaakossa sisään,


Vaahdon huuhtelu, pumppupullosta Pinelineä ja brushilla avittaen päästiin näihin tuloksiin :


Seuraavaksi pestiin koko ulkokuori perinteisellä kaavalla plaa plaa..
Sitten pien + raudan poisto
Säälittävä yritys kuvata miten Just the Tonic valuttaa pikeä,

Pesut, ja IronX hommiin,


Auto talliin, kuivatellut + teippailut ja kaikki mikä lähtee irti


50/50 lokarista, tähän päästiin 3M keltaisella laikalla + Mirkan F10 combolla, tämä tulisi siis riittämään.


Sitten peilinkuoret tyypillisessä kunnossa,


Takavalot melko heikossa hapessa,


Konepelli sitten kun olikin maalattu uusiksi, niin oli huomattavasti kovempi lakka, siihen ei sama combo enään purrutkaan riittävän hyvin,
joten prestan hornet villalaikkaa aluksi Mirkan pykälää karkeamman aineen kanssa, perään 3M keltainen + F10 niin tuli hyvä.


Auto pihalle ja tarkastelemaan vähäiseen auringon valoon mahdollisia holoja, ei löytynyt




Sisustan vuoro, imurointi, pölyn pyyhinnän ja systeemit, sitten kissasaippuaa lämpimään veteen jolla pyyhin
nahat ovista ja penkit, tälläistä tulosta,

Sisältä valmis,

Pinnoille levittelin Collnite 915 ja ready to rock !

Ja loppu fiilistely.

Seuraavaan kertaan !