Pesurilla levitettävät "pika-vahat"
-
a sigfrids
Pesurilla levitettävät "pika-vahat"
Eli tulipa ostettua isompi paketti-auto ja oli pesun aika.
Normi foamaukset ja pesu, jonka jälkeen ajattelin kokeilla hyllyssä lojuvaa purkkia Stjärnaglossin Glaspärla HyperBeaderia lancella ruikkien päälle.
Kyseessä siis lancella vedettävästä "pika-vahasta" joka pestään pois, samaan tapaan kuin Nanolexin Washcoat.
Mukavasti kiiltoa toi ja beadingia ainakin tuli sen verran mukavasti että vedet mukavampaa kuivata pois.
Mutta sitten kysymykseen.
Eli onko muita samantapaisia aineita kuin Washcoat ja kyseinen Hyperbeader??
Mukava käyttää kun nopea ja vaivaton, etenkin isompaan paketti-autoon jota ei ihan pestä ja hinkata koko ajan.
Normi foamaukset ja pesu, jonka jälkeen ajattelin kokeilla hyllyssä lojuvaa purkkia Stjärnaglossin Glaspärla HyperBeaderia lancella ruikkien päälle.
Kyseessä siis lancella vedettävästä "pika-vahasta" joka pestään pois, samaan tapaan kuin Nanolexin Washcoat.
Mukavasti kiiltoa toi ja beadingia ainakin tuli sen verran mukavasti että vedet mukavampaa kuivata pois.
Mutta sitten kysymykseen.
Eli onko muita samantapaisia aineita kuin Washcoat ja kyseinen Hyperbeader??
Mukava käyttää kun nopea ja vaivaton, etenkin isompaan paketti-autoon jota ei ihan pestä ja hinkata koko ajan.
Re: Pesurilla levitettävät "pika-vahat"
Carpro Hydro2
Itse aikoinaan ostin Kärcher pikavahaa varmaan yli 5 vuotta sitten mutta en ole vieläkään sitä kokeillut. Pitääpä etsiä se pytty jostain ja katsoa, tekeekö sillä mitään. Traktoriin vois kokeilla.
Miltä kuulostaisi pesu ja vahaus samassa paketissa?
Alkutilanne:

Ja lopputulos:

Kaikenlisäksi boonuksena se että autoon ei koskettu käsin lainkaan...
Alkutilanne:

Ja lopputulos:

Kaikenlisäksi boonuksena se että autoon ei koskettu käsin lainkaan...
Jos Jumala kulkisi keskuudessamme niin hänkin käyttäisi Meguiar'sia
Autosmartilla on sellainen kun Hydrowax?/Hot wax. Meillä tonkka tätä ja tarveis vähän tehdä testejä enemmän. Pari kertaa mitä kokeiltu ni ainakin vesi pakenee iloisesti pinnalta. Eri juttu sitten mitä kesto on 
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Instagram: detailcave
Ikävä kyllä tuolla tapaa kerrostetaan likaa vahaa= vahapaskakakku.
Taitaa olla niin jos hyvän haluaa oikotietä onneen ei ole.
Kyllä tuo varmasti joillekin kiireisille välttänee jotka eivät hyvästä tiedä/välitä.
Taitaa olla niin jos hyvän haluaa oikotietä onneen ei ole.
Kyllä tuo varmasti joillekin kiireisille välttänee jotka eivät hyvästä tiedä/välitä.
Tuo ainakin tuo autosmartin tekele mainostetaan ihan vain kuivausapuna muistaakseni, ei tainnut edes purkin kyljessä lukea että voisi vahana käyttää.
Meillä nyt käyttö on ollut normi kinnaspesujen jälkeen joko LSP:n avustamiseksi tai sitten pikasuojana raakaan putsattuun pintaan.
Minäkään en usko että näillä keleillä mikään pesuaine+suoja samassa tekis kovin hyvää yhtään likaiseen pintaan
varsinkaan koskematta.
Mutta ymmärrän kyllä jos asiakas tahtoo pikaisen huuhtelun ja vähän jotain hylkivyyttä muttei halua maksaa käsinpesusta ja vahasta tai edes QD:sta niin silloinhan tuommoinen on näppärä. Näyttää puhtaalta ja kastuessaan näyttää vahatulta, aikaa menee vartti ja nopeaa rahaa kassaan. Sitä saa mitä tilaa.
Meillä nyt käyttö on ollut normi kinnaspesujen jälkeen joko LSP:n avustamiseksi tai sitten pikasuojana raakaan putsattuun pintaan.
Minäkään en usko että näillä keleillä mikään pesuaine+suoja samassa tekis kovin hyvää yhtään likaiseen pintaan
Mutta ymmärrän kyllä jos asiakas tahtoo pikaisen huuhtelun ja vähän jotain hylkivyyttä muttei halua maksaa käsinpesusta ja vahasta tai edes QD:sta niin silloinhan tuommoinen on näppärä. Näyttää puhtaalta ja kastuessaan näyttää vahatulta, aikaa menee vartti ja nopeaa rahaa kassaan. Sitä saa mitä tilaa.
Juu, pinta ei tule sen puhtaammaksi kuin normi esipesuaineillakaan tulisi, tuo bemari on pesty siten että vaahdotettu tuo pesuaine pintaan, huuhdeltu, annettu hetki kuivahtaa ja todettu pinta karheaksi, vaahdotettu uudelleen ja taas huuhdeltu, todettu pinta edelleen hieman karheaksi ja annettu kuivua itsellään kun tuohon autoon ei kuulunut edes pesua 
Paremmin toimii kumminkin kun ensin esipesee (vaikkapa tuolla samalla aineella), sitten rykäsee vaahtona pintaan ja kinnastelee niin saa ne suolakarheudetkin pois ja aikaa kuluu vartin sijasta 20 min...
Paremmin toimii kumminkin kun ensin esipesee (vaikkapa tuolla samalla aineella), sitten rykäsee vaahtona pintaan ja kinnastelee niin saa ne suolakarheudetkin pois ja aikaa kuluu vartin sijasta 20 min...
- Posambique
Kuvassahan näkee että tuolta helmasta on alkanut jo kuivumaan, niin paska tulee kivasti taas esiin.
Karmaisevana pidän...
Karmaisevana pidän...
"Urku auki, pelti kii"
Tuohan on kuvissa kuiva että ei sen pitäisi alkaa kuivumaan 
-
Rauhallinen Erkki
Täytyy nyt tänne ilmaista oma tyytyväisyys Nanolexin Washcoatiin.
Tänä talvena mulla ei omassa vankkurissa ole ollut mitään "isoa" LSP:tä, millä olisin yrittänytkään selvitä talvikuukausien yli (eli käytännössä heilutan nyt avoimesti valkoista lippua tielaitoksen pojille, I lost), vaan olen näillä "helppoheikkiratkaisuilla" pyrkinyt keplottelemaan autonhoidollisesti haastavan sesongin läpi. Washcoat on tässä hommassa ollut ihan ykkönen. Itse asiassa suolan kiinni pamahtamisten kanssa ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa, vaikka vihollisilla on ollut kemiallisina aseina näitä kaliumfsfefseff...mitä hittoa lieneekään.
Olisinko 4-5 kertaa tehnyt sellaisen lakan huokosia myöten räjäyttävän pesun (kaikki pois), minkä jälkeen vetänyt washcoatit pintaan ja noiden kertojen välillä sitten tarjonnut vaihtoehtoisesti pelkkää foam huuhtelua, tai sitten miedoin kemikaalein kinnastelua. Pari kertaa olen pesun jälkeen eri detailereilla pelannut kylläkin. Halusin irti tuosta lsp:n mahdollisen antautumisen ja auton puhtaaksi saamisen ristivedosta edes yhdeksi talveksi. Ja yllättävän hyvin on pärjäilty.
Toki toi Washcoat nyt ei mitään hullunhalpaa ole.
Tänä talvena mulla ei omassa vankkurissa ole ollut mitään "isoa" LSP:tä, millä olisin yrittänytkään selvitä talvikuukausien yli (eli käytännössä heilutan nyt avoimesti valkoista lippua tielaitoksen pojille, I lost), vaan olen näillä "helppoheikkiratkaisuilla" pyrkinyt keplottelemaan autonhoidollisesti haastavan sesongin läpi. Washcoat on tässä hommassa ollut ihan ykkönen. Itse asiassa suolan kiinni pamahtamisten kanssa ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa, vaikka vihollisilla on ollut kemiallisina aseina näitä kaliumfsfefseff...mitä hittoa lieneekään.
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
Rauhallinen Erkki kirjoitti:Täytyy nyt tänne ilmaista oma tyytyväisyys Nanolexin Washcoatiin.
Tänä talvena mulla ei omassa vankkurissa ole ollut mitään "isoa" LSP:tä, millä olisin yrittänytkään selvitä talvikuukausien yli (eli käytännössä heilutan nyt avoimesti valkoista lippua tielaitoksen pojille, I lost), vaan olen näillä "helppoheikkiratkaisuilla" pyrkinyt keplottelemaan autonhoidollisesti haastavan sesongin läpi. Washcoat on tässä hommassa ollut ihan ykkönen. Itse asiassa suolan kiinni pamahtamisten kanssa ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa, vaikka vihollisilla on ollut kemiallisina aseina näitä kaliumfsfefseff...mitä hittoa lieneekään.Olisinko 4-5 kertaa tehnyt sellaisen lakan huokosia myöten räjäyttävän pesun (kaikki pois), minkä jälkeen vetänyt washcoatit pintaan ja noiden kertojen välillä sitten tarjonnut vaihtoehtoisesti pelkkää foam huuhtelua, tai sitten miedoin kemikaalein kinnastelua. Pari kertaa olen pesun jälkeen eri detailereilla pelannut kylläkin. Halusin irti tuosta lsp:n mahdollisen antautumisen ja auton puhtaaksi saamisen ristivedosta edes yhdeksi talveksi. Ja yllättävän hyvin on pärjäilty.
Oletko laittanut vaahtona vai märkänä pintaan, liekkö eroa pysyvyyteen noissa levitystavoissakaan?
Hinkatkaa niitä vehkeitänne.
Se muutama hassu kerta mitä ite oon leikkinyt tuolla WashCoatilla niin en ole huomannut mitään eroa levittääkö lancella vai sumutepullolla vai paineruiskulla.
Ja sehän tässä tuotteessa on se hyvä puoli että sekoitussuhteella ei ole mitään merkitystä, ainoastaan käytetyn tavaran määrällä. Oliko 25-50ml ylläpitoon ja saa lantrata niin paljon kuin tahtoo.
Lancella ollaan tehty mallia tavara pohjalle, puoli pulloa vettä, lancen nappi ~4% seoksen kohdalle ja sillä vetelee pari kolme kertaa koko auton ympäri. Antaa hetken kuivaa välissä.
Sumutinpullolla sama määrä tavaraa ja koko pullo vettä mutta kättä särkee pumppailun jälkeen
Kierroksen kaksi saa tehtyä.
Paineruiskulla sama määrä tavaraa ja 1.5-2litraa vettä, sillä kiertää taas pari kolme neljä kertaa auton ympäri.
Samalla lailla se on tuntunut pysyvän jokaisella noista tavoista. Sen verran tietysti että jos sen semikuivaan/kuivaan pintaan laittaa niin mä järkeilisin himpun verran paremmaksi kuin märkään pintaan. Toki tuo puree lätäköistä läpikin, mutta kuivaan pintaan tarraa ehkä karvan helpommin. Tai sitten se on vaan mun mielikuvitusta
Sitä en ole kokeillut että tekee vaikka ämpäriin seoksen ja levittelee kintaalla. Tai että pistää tipan pari suoraan kintaaseen ja levittää.
Ja sehän tässä tuotteessa on se hyvä puoli että sekoitussuhteella ei ole mitään merkitystä, ainoastaan käytetyn tavaran määrällä. Oliko 25-50ml ylläpitoon ja saa lantrata niin paljon kuin tahtoo.
Lancella ollaan tehty mallia tavara pohjalle, puoli pulloa vettä, lancen nappi ~4% seoksen kohdalle ja sillä vetelee pari kolme kertaa koko auton ympäri. Antaa hetken kuivaa välissä.
Sumutinpullolla sama määrä tavaraa ja koko pullo vettä mutta kättä särkee pumppailun jälkeen
Paineruiskulla sama määrä tavaraa ja 1.5-2litraa vettä, sillä kiertää taas pari kolme neljä kertaa auton ympäri.
Samalla lailla se on tuntunut pysyvän jokaisella noista tavoista. Sen verran tietysti että jos sen semikuivaan/kuivaan pintaan laittaa niin mä järkeilisin himpun verran paremmaksi kuin märkään pintaan. Toki tuo puree lätäköistä läpikin, mutta kuivaan pintaan tarraa ehkä karvan helpommin. Tai sitten se on vaan mun mielikuvitusta
Sitä en ole kokeillut että tekee vaikka ämpäriin seoksen ja levittelee kintaalla. Tai että pistää tipan pari suoraan kintaaseen ja levittää.
-
Rauhallinen Erkki
Joo, wolfie laittelikin hyvät turinat aiheesta, ja Hannun kanssa sivuttiin aiheesta reilu tunti sitten kasvotusten.
Ihan samoin tavoin toiminut, kuten veli edellä mainitsi. Ite olen pesun jälkeen enimmät vedet painellut pois (siis tämän käyttöä edeltävän pesun jälkeen ei yleensä sheettailua tai beadailua mulla ole). Mä oon ladannut sen verran ainetta, että puolenkymmentä kertaa päässyt auton ympäri. Kierros, tovi seisoskelua, kierros, kunnes säiliö (lancepullo, siis) tyhjä. Sitten huuhtelu, kuivaus.
Ei toi ympärivuotisessa käytössä omaa hipostelunälkää tyydytä, mutta suojatuotteena ei mitenkään väheksyttävä (kesto on yllättävän hyvä tällaiseksi tuotteeksi) ja auton puhdistaminen suola-aikaan on ollut kyllä rehellisyyden nimissä helpointa miesmuistiin. Esim. omalle faijalle tuota suosittelin, kun kuitenkin tykkää auton pitää tikissä, mutta mittaa kaikkea siinä käytetyssä ajassa, eli on hyvin allerginen millekään tuntien puunauksille.
Ihan samoin tavoin toiminut, kuten veli edellä mainitsi. Ite olen pesun jälkeen enimmät vedet painellut pois (siis tämän käyttöä edeltävän pesun jälkeen ei yleensä sheettailua tai beadailua mulla ole). Mä oon ladannut sen verran ainetta, että puolenkymmentä kertaa päässyt auton ympäri. Kierros, tovi seisoskelua, kierros, kunnes säiliö (lancepullo, siis) tyhjä. Sitten huuhtelu, kuivaus.
Ei toi ympärivuotisessa käytössä omaa hipostelunälkää tyydytä, mutta suojatuotteena ei mitenkään väheksyttävä (kesto on yllättävän hyvä tällaiseksi tuotteeksi) ja auton puhdistaminen suola-aikaan on ollut kyllä rehellisyyden nimissä helpointa miesmuistiin. Esim. omalle faijalle tuota suosittelin, kun kuitenkin tykkää auton pitää tikissä, mutta mittaa kaikkea siinä käytetyssä ajassa, eli on hyvin allerginen millekään tuntien puunauksille.
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
Justiinsa tänään taas käyttelin wash coattia. 20ml pulloon, 1.5litraa vettä perään, sekotus ja painesumuttimella pintaan. Puolikkaaseen autoon sai tolla määrällä kyseisellä pullolla semmosen 4-5 kerrosta. Toki tämä taas riippuu paljonkin itse kunkin painesumuttimesta. Kummasti se vaan puree ihan lätäköihinkin pinnassa
sumautus kunnon laatalle ja viiden sekunnin päästä laatta on hävinnyt. Tuli oikein seurattua tarkoituksella tuota toimintaa. Hassua kamaa se vaan on 
Re: Pesurilla levitettävät
nopeella googlella/autosmartin sivuilta en löytäny, onko lancen kautta levitettävää...lukeeko kannussa mitään...??Demon kirjoitti:Autosmartilla on sellainen kun Hydrowax?/Hot wax. Meillä tonkka tätä ja tarveis vähän tehdä testejä enemmän. Pari kertaa mitä kokeiltu ni ainakin vesi pakenee iloisesti pinnalta. Eri juttu sitten mitä kesto on
tai millä oot roiskinu menemään???
http://www.elitecarcare.co.uk/autosmart ... rers_id=64ile kirjoitti:nopeella googlella/autosmartin sivuilta en löytäny, onko lancen kautta levitettävää...lukeeko kannussa mitään...??Demon kirjoitti:Autosmartilla on sellainen kun Hydrowax?/Hot wax. Meillä tonkka tätä ja tarveis vähän tehdä testejä enemmän. Pari kertaa mitä kokeiltu ni ainakin vesi pakenee iloisesti pinnalta. Eri juttu sitten mitä kesto on
Ollaan kokeiltu niin lancella kuin painesumuttimellakin. Molemmilla toimii ihan yhtä hyvin. Lanceen ollaan lantrattu pulloon valmiiksi mallia 50-70ml tavaraa pohjalle, 3-4dl vettä perään ja lancella siitä vielä lantraantuu noin viiteen prosenttiin.
Sumutinpullossa ollaan tähdätty suunnilleen 0.5-1% seokseen.
Huuhtoutuu hyvin, ei jätä jälkiä, näyttää ja tuntuu vasta vahatulta, hylkii kiitettävästi, kesto alustavien kokeiden perusteella huonompi kuin Wash Coat. Seoksia haetaan ja testaillaan vähän väliä josko vaikuttais kestoon.
Joskus lyttäsin nämä tuotteet ajatuksissani jonnekkin "turhake"-kategoriaan, mutta nyt kun tuntuu aika olevan kortilla, niin jotenkin alkaa kiinnostus herätä näitä kohtaan... Toi autosmartin tuotekin on vielä hinnaltaan hyvinkin houkuttelevaa..
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, niin turha työ menee hukkaan...
kiitos vaan tiedoista, kokeillaan ku postista tulee...hintaan nähden vaikuttaa hyvältä, todellisuus on mitä on....Wolfie kirjoitti:http://www.elitecarcare.co.uk/autosmart ... rers_id=64ile kirjoitti:nopeella googlella/autosmartin sivuilta en löytäny, onko lancen kautta levitettävää...lukeeko kannussa mitään...??Demon kirjoitti:Autosmartilla on sellainen kun Hydrowax?/Hot wax. Meillä tonkka tätä ja tarveis vähän tehdä testejä enemmän. Pari kertaa mitä kokeiltu ni ainakin vesi pakenee iloisesti pinnalta. Eri juttu sitten mitä kesto on
Ollaan kokeiltu niin lancella kuin painesumuttimellakin. Molemmilla toimii ihan yhtä hyvin. Lanceen ollaan lantrattu pulloon valmiiksi mallia 50-70ml tavaraa pohjalle, 3-4dl vettä perään ja lancella siitä vielä lantraantuu noin viiteen prosenttiin.
Sumutinpullossa ollaan tähdätty suunnilleen 0.5-1% seokseen.
Huuhtoutuu hyvin, ei jätä jälkiä, näyttää ja tuntuu vasta vahatulta, hylkii kiitettävästi, kesto alustavien kokeiden perusteella huonompi kuin Wash Coat. Seoksia haetaan ja testaillaan vähän väliä josko vaikuttais kestoon.
HuGo:
kelpaa "pikaisiin juttuihin" kavereille ja raskaampaan kalustoon....ei mitään 8-9metrin härveleitä oikeen viittis ruveta normaalisti vahailee...tai siis voi tietty, mutta aikaa menee varmasti moninkerroin h-autoon nähden....
Jep, omat mielikuvat käytöstä pyörii oman perheen h-auto kaluston ympärillä. Hyvänä esimerkkinä toi oma talvella hankittu työauto.. tulen taatusti sille vielä keväällä näyttämään kiillostuskonetta ja päälle tulee todennäköisesti jokin pinnoite, mutta tämä mennyt puolivuotinen on menty pelkillä satunnaisilla pesuilla ilman vahauksia.. Tästä aineesta olisi ollut jo suurta apua puhtaana pitämisen suhteen vs vahaton pinta.. Eihän tämän laitto ota ajallisesti kuin muutaman minuutin, eikä tuollaiseen välttävään kohteeseen viitsi tässä vaiheessa enempää aikaa uhratakkaan...ile kirjoitti: HuGo:
kelpaa "pikaisiin juttuihin" kavereille ja raskaampaan kalustoon....ei mitään 8-9metrin härveleitä oikeen viittis ruveta normaalisti vahailee...tai siis voi tietty, mutta aikaa menee varmasti moninkerroin h-autoon nähden....
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, niin turha työ menee hukkaan...
Tuo WashCoat sopis varmaan hake kuorma auton vahaukseen paremmin ku hyvin
Pitääkö levityksessä vältellä laseja vai voiko tuon huoleti vetää yli
Miten vahva seos olis hyvä lancella levitettäväksi
Raakana lancen pulloon, ruuvi täysille
1:1 lancen pulloon, ruuvi täysille
Pitääkö levityksessä vältellä laseja vai voiko tuon huoleti vetää yli
Miten vahva seos olis hyvä lancella levitettäväksi
Raakana lancen pulloon, ruuvi täysille
1:1 lancen pulloon, ruuvi täysille
- Bastard
- Apupoika
- Viesti:
WashCoat sopii kaikille ulkoisille pinnoille eli ei tarvitse varoa mitään.
KÄYTTÖOHJE
1. PUHDISTUS
Pintojen tulee olla puhtaat ja märät ennen WashCoat:n levitystä.
2. LEVITYS
WashCoat voidaan levittää pinnalle vaahdottimella tai pumppupullolla. Kun WashCoat toimii varsinaisena suojatuotteena käytä 50-100ml tuotetta, ylläpitoon riittää 20-50ml tuotetta. WashCoat toimii aina 1:200 laimennussuhteeseen asti. Esim. käytettäessä vaahdotinta sekoita 50-100ml WashCoat:a 400-500ml vettä ja säädä vaahdotin maksimi asentoon. Pumppupulloon sekoita 50-100ml WashCoat:a 1,5-2 litraan vettä. Huom! Sekoita WashCoat veteen juuri ennen levitystä, sillä se menettää tehonsa muutamassa tunnissa päästessään kosketuksiin veden kanssa. Levitä WashCoat auton pinnalle tasaisesti ja anna sen vaikuttaa pinnalla muutama minuutti, mutta älä anna sen kuivua pintaan. Huuhtele WashCoat tämän jälkeen huolellisesti pois ja kuivaa auto pehmeällä mikrokuituliinalla.
3. KUIVUMISAIKA
WashCoat asettuu pinnalle huuhtelun aikana.
- 303, Autobrite Direct, Auto Finesse, Bouncer's, Britemax, Meguiar's, Microfiber Madness, Monello, Nanolex, Rupes, Scholl Concepts - www.shineld.fi
Detailing Store: Pohjankaari 4, 60120 Seinäjoki, 040 5530871, info@shineld.fi
Eli ensimmäisellä kerralla lyön 100ml lancen pulloon ja loput vettä, jatkossa sit 50ml ja ruuvi täysilleBastard kirjoitti:WashCoat sopii kaikille ulkoisille pinnoille eli ei tarvitse varoa mitään.
KÄYTTÖOHJE
1. PUHDISTUS
Pintojen tulee olla puhtaat ja märät ennen WashCoat:n levitystä.
2. LEVITYS
WashCoat voidaan levittää pinnalle vaahdottimella tai pumppupullolla. Kun WashCoat toimii varsinaisena suojatuotteena käytä 50-100ml tuotetta, ylläpitoon riittää 20-50ml tuotetta. WashCoat toimii aina 1:200 laimennussuhteeseen asti. Esim. käytettäessä vaahdotinta sekoita 50-100ml WashCoat:a 400-500ml vettä ja säädä vaahdotin maksimi asentoon. Pumppupulloon sekoita 50-100ml WashCoat:a 1,5-2 litraan vettä. Huom! Sekoita WashCoat veteen juuri ennen levitystä, sillä se menettää tehonsa muutamassa tunnissa päästessään kosketuksiin veden kanssa. Levitä WashCoat auton pinnalle tasaisesti ja anna sen vaikuttaa pinnalla muutama minuutti, mutta älä anna sen kuivua pintaan. Huuhtele WashCoat tämän jälkeen huolellisesti pois ja kuivaa auto pehmeällä mikrokuituliinalla.
3. KUIVUMISAIKA
WashCoat asettuu pinnalle huuhtelun aikana.
- Bastard
- Apupoika
- Viesti:
Henkilöautoon riittää hyvin tuo 50ml / 25ml, mutta isoon autoon kannattaa tehdä tuo 100ml satsi niin kuin sanoit ja jatkossa se 50ml. Hanat kaakossa ei ole pakko WashCoat:ia levitellä. Itse käännän Foam Lancesta nupin kaakkoon ja otan vartin tai puolikkaan kierroksen kiinni päin. Tällöin vaahto/kulutus suhde on soppeli ajoneuvon käsittelyyn.
- 303, Autobrite Direct, Auto Finesse, Bouncer's, Britemax, Meguiar's, Microfiber Madness, Monello, Nanolex, Rupes, Scholl Concepts - www.shineld.fi
Jos henkilöautoon riittää tuo 50ml niin onko lopputuloksen kannalta merkitystä, laitetaanko lanceen puoli litraa vettä ja kierretään auto monta kertaa vai 2 desiä ja kierretään kerran?