Tuskinpa noi kovin maksettuja mainoksia on, mutta noista melko moni varmaan ekaa kertaa elämässään käyttää "laatukamaa", osa saattaa jopa ekaa kertaa vahata autonsa. Kyllähän suomestakin löytää valtavan määrän kehuja AutoGlymin aineille.
Luulisi DW:stä jotain löytyvän. Eihän tossa mun mielestä uutta ja ihmeellistä ole kuin purkki?
Eikös tota myyty erinäköisessä purnukassa jo aiemmin?
Tuskin se huonoa on...
Itse harkitsisin näitä (osa vähän arvokkaampia):
-
R222 Fantastinen look, mutta huono kesto £27
-
Victoria Wax Concours Fantastinen ulkonäkö ja erinomainen kesto - monen suosikkivaha £19
-
Dodo Juice Hard Candy Dodon erinomainen vaha £6
-
Poorboys Nattys Paste Wax Blue Tummille väreille, DW:n isossa vahatestissä yksi "voittajista" £13
-
Poorboys Nattys Paste Wax White Vaaleille väreille, DW:n isossa vahatestissä yksi "voittajista" 13£
-
FinishKare 2685 Pink Wax Unohtuu usein kun puhutaan vaan FK:n 1000p:stä £18
- Chemical Guys Pete's 53 Helppo perusvaha, joku oli jopa mieltä, että samannäköinen kuin Dodon Supernatural £25
HUOM! Kaikki yllä vahoista sanomani, on pelkkää huhupuhetta, eikä minulla ole kokemuksia yhdestäkään vahasta, joten en ota mitään vastuuta kommentista. Sitä ei voi myöskään pitää "totuutena". Ajattelin vain, että moni ei välttämättä ole jaksanut käyttää yhtä paljon aikaa DW:n lukemiseen kuin minä, joten tällaista yleistä liibalaabaa voi olla mukava lukea.