Mönkijän vahaus
Mönkijän vahaus
Milläs uusi mönkijä kannattaisi vahata?
Muoviahan katteet on, eli riittää esim. Collinite915, vai kannattaako ensin laittaa AG:n SRP, tai PB BlackHole...? Tai onko muovin vahaamisessa yleensäkään mitään järkeä/hyötyä?
Muoviahan katteet on, eli riittää esim. Collinite915, vai kannattaako ensin laittaa AG:n SRP, tai PB BlackHole...? Tai onko muovin vahaamisessa yleensäkään mitään järkeä/hyötyä?
Re: Mönkijän vahaus
Uskoisin että siinä toimii mikä tahansa maalille/muoville tarkoitettu. Esim. toi Collinite. Mönkkärillä jos vedetään vähän karummissa olosuhteissa, niin varmaan joku CQuartz tai muu rankempi sealant olisi varmaan paras. Joku missä on paljon mekaanista kestoa.
Sori et mä oon taas sua S@mpp@ neuvomassa
Sori et mä oon taas sua S@mpp@ neuvomassa
Vain YKSI LSP!
Itse entisessä työpaikassa myllytin pomon kiinamönkkärin, vahasin, kiillotin vanteet metalpolishilla yms kivaa.
Saman hoidon tein scooterillekkin, oli ehkä liikaa aikaa tai jotain. 
- Posambique
Sealant ois varmaan hemmetin hyvä, kun niillä kai parempi taipumus hylkiä likaa.
"Urku auki, pelti kii"
Kuulin just tänään että sukulaispoika tulee detailing oppiin joku päivä. Osti lauantaina mopon ja olis heti vahaamassa
Oikein! 
Vähän OT mut kohde on aika vastaava. 915 ajattelin laittaa pintaan, tai opetan miten se laittaa.
Vähän OT mut kohde on aika vastaava. 915 ajattelin laittaa pintaan, tai opetan miten se laittaa.
Vain YKSI LSP!
Hyvä vain, että neuvotUrran kirjoitti:Sori et mä oon taas sua S@mpp@ neuvomassa
Kiitos muillekin, eiköhän mönkijäkin sitten saa vahan pintaan
Minkä ostit???S@mpp@ kirjoitti:Milläs uusi mönkijä kannattaisi vahata?
Facebookissa Sauvon Autopinnoitus
http://www.trailpark.fi/myynti/trapper_500xl/" onclick="window.open(this.href);return false;seatts kirjoitti:Minkä ostit???S@mpp@ kirjoitti:Milläs uusi mönkijä kannattaisi vahata?
Tuollainen Trapper tuli firmalle hommattua, veljeltä löytyi jo ennenstään 500 Polaris SportsmanX2
Tulipa tuossa eilen vahattua mönkijäkin, ensiksi käsittelin koko laitteen AG:n bumper carella ja sillä rupesi musta mönkijä näyttään oikeasti mustalta. Pinta jäi hieman staattiseksi tuon kiilotuksen jälkeen jotenka kostealla liinalla kävin katteet läpi, ehtoolla myöhemmin vedin pari kerrosta Colliniteä pintaan ja nätti tuli
. Pitäis varmaa jokunen fotokin napata, sitte kun ehtii.
Skoda Fabia Combi RS Race Blue -11
Opel Corsa OPC -16 Azure Blue
-
Detailingshop
Minä olen mönkijän pesun jälkeen ruiskinut 303 AP:n pintaan ja sitten puolihuolimattomasti kuivaillut. Tykkään että toimii tuommoisessa ihan hyvin.
Tulipa eilen ehtoolla laitettua Collinettia ja AG:n Bumber Carea mönkijään.
Pari känny kuvaakin sai aikaseksi:

Pari känny kuvaakin sai aikaseksi:

Skoda Fabia Combi RS Race Blue -11