Pineline vs. wurth tehopesu
Mitä eroa noilla on? Ei ollu wurthin pinelineä kaupassa niin piti sitte ostaa pullo wurthin tehopesua, mikä näiden aineiden ero on?
Pullossa luki teollisuuden ja kuljetuskaluston pesuaine, tohtiiko tuolla pestä autoa vai onko tuo jotaki lakkaa pehmittävää myrkkyä?
Pullossa luki teollisuuden ja kuljetuskaluston pesuaine, tohtiiko tuolla pestä autoa vai onko tuo jotaki lakkaa pehmittävää myrkkyä?
Re: Pineline vs. wurth tehopesu
Uskaltaa varmasti, katso sieltä purkin kyljestä ohje laimennukseen ja eiko menoksi.
thänks, mikähän noiden ero sitte on? Toinen on vain pineline tehopesu ja toinen pelkkä tehopesu. Ph-arvot oli melkein samat ja laimennussuhteet 
Eiks tuo pineline ole se merkki, jonka pesuaineesta on kyse.Noitahan on montaa eri tehoista ja eri käyttötarkoitukseen olevaa ainetta.
Esim Tehopesu,metallipesu,voimapesu jne. Wurth on vaan valmistaja tai valmistuttaja.
Esim Tehopesu,metallipesu,voimapesu jne. Wurth on vaan valmistaja tai valmistuttaja.
Mie oon käsittäny niin, että se Pineline on tuotesarja tai vastaava (vrt. Meguiarsin Mirror glaze), ja tehopesu on se varsinainen tuote, mistä aina puhutaan vaan Pinelinenä. 
Urran kirjoitti: Elämä oli paljon helpompaa silloin kun ei tiennyt mikä on mikronaarmu tai hologrammi maalissa
Juuri näin minä yritin mutten osanut sanoa sitä oikein 
Niihän ne meneekin mutta sitä just mietin että miks kahta samanlaista tuotetta myydään kahdella hieman eri nimelläDNF kirjoitti:Mie oon käsittäny niin, että se Pineline on tuotesarja tai vastaava (vrt. Meguiarsin Mirror glaze), ja tehopesu on se varsinainen tuote, mistä aina puhutaan vaan Pinelinenä.
-Wurth tehopesu
-Wurth pineline tehopesu
Tuosta pelkästä tehopesusta ei löydy netistä edes tietoa ja väriltään se on tosi tummaa. Vai onko tämä vain joku uus tuote joka syrjäyttää tuon pineline tehopesun? En oo nimittäin ennemmin nähnyt. No samapa tuo, ihmettelin vain että onko noilla jotain isompaakin eroa
Joo no itse en tuohon ole törmännyt. Se tehopesu mitä mulla on on sellaista kellertävää ja haisee mäntyöljylle(itse en hajusta ole koskaan tykännyt), josta toiset tykkäävät.
Ilmeisesti se tumma aine ei kuulu Pineline-sarjaan, vaan on jotain muuta.
http://www.wurth.fi/site/media/pdf/tuot ... kaalit.pdf <--sivu 46, kattokaa jos kiinnostaa.
Eli eiköhän tuota Wurth Tehopesua sovi käyttää siinä missä Pinelineäkin.
http://www.wurth.fi/site/media/pdf/tuot ... kaalit.pdf <--sivu 46, kattokaa jos kiinnostaa.
Eli eiköhän tuota Wurth Tehopesua sovi käyttää siinä missä Pinelineäkin.
Urran kirjoitti: Elämä oli paljon helpompaa silloin kun ei tiennyt mikä on mikronaarmu tai hologrammi maalissa
Wurth Tehopesu:
Wurth Pineline Tehopesu:KOOSTUMUS JA TIEDOT AINEOSISTA
Vaaraa aiheuttavat aineosat CAS/EY-numero ja rek.nro
Aineosan nimi Pitoisuus Luokitus
112-34-5 2-(2-butoksietoksi)etanoli 5-15 % Xi, R36 Eye Irrit. 2, H319
7320-34-5 tetrakaliumpyrofosfaatti 5-15 % Xi, R36 Eye Irrit. 2, H319
68439-46-3 etoksyloidut alkoholit C9-C11 <5 % Xn, R22 R41 Acute Tox. 4, H302; Eye Dam. 1, H318
68425-44-5 etoksyloitu N-(hydroksietyyli) kookosamidi <5 % Xi, R41 Eye Dam. 1, H318
1310-73-2 natriumhydroksidi <1 % C, R35 Skin Corr. 1A, H314; Met. Corr. 1, H290; Eye Dam. 1, H318
Muut tiedot
Aineosat, joita ei ole luokiteltu vaaralliseksi:
amfoteerinen tensidi 1-5 %
väriaine 0,005 %
Tää kertoo mun mielestä ihan tarpeeksi. Tehopesu on vahvasti "myrkkypohjainen" ja Pineline Tehopesu täysin luontoystävällinen viherpiiperön pesuaine.KOOSTUMUS JA TIEDOT AINEOSISTA
Nonioniset tensidit 5 -15 % DSD: Xi; R41 CLP: -
Mutta wurthin tuoteluettelos mainitaan tehopesukin käyttäjä- ja ympäristöystävälliseksi ja biologisesti hajoavaksi. No tuun kertomaan jos autosta katos maali pinnasta 
Tuskin paljoa kuluttajille tuota pesuaineen nimellä myytäisiin jos sillä ois mahollista jotain tuhoa saada aikaan. Mut kerro toki jos toimii nykyistä Nitromorsia paremmin. 
Toi tehopesu on pinelinen korvaava tuote. Molemmat kannattaa laimentaa hyvin ja pesun jälkeen laittaa kunnon vahat pintaan. Pinelinen pitäisi poistua kohta tietääkseni.
Kysäsen faijalta viellä tarkemmin tänään
Kysäsen faijalta viellä tarkemmin tänään
Vaikkei mitään merkitystä. mutta Wurthillä ja esim. Biltemalla sama periaate ei omaa tuotetta vaan ostavat maailmalta ja lyövät oman etiketin kylkeen.
SPOILERSPOILER_SHOW
Eikös würthilla ole sillai loistava bisnes idea, että nehän ei juuri itse omista mitään, vaan toimii vaan tavaroiden myyjänä ja varastoijana. Edes suurinosa toimitiloista ei ole niiden, vaan ovat vuokralla. Eivätkä käsittääkseni itse valmista montaakaan, josko mitään tuotteistaan.
Laatukamaa silti.
Laatukamaa silti.
Pinelinen piti poistua myynnistä, mutta ei sitten jostain syystä poistukkaan. Tehopesun piti korvata pineline
Jhellberg: ja koko suomen wurth lähti autotallista pystyyn
Jhellberg: ja koko suomen wurth lähti autotallista pystyyn
Würth ei tee itse mitään...samoin kuin esim. Halti. Ja veikkaan brändituotteista suurimman osan olevan vain markkinointi- ja suunnitteluorganisaatioita, ilman omia tehtaita. Uskoisin Niken ja Adidaksen tossujen tulevan samasta Thaimaalaisesta ladosta ulos.
- Posambique
SPOILERSPOILER_SHOW
Iso ero...
Adidas omistaa tehtaita yms. ja Adidaksen Copa Mundial -jalkapallokengät esim. valmistetaan edelleen Saksassa.
Nike ei omista kuin muutama sata markkinointihenkilöä ja muutaman asianajajan. Suunnittelukin ostetaan ulkopuolelta.
Eli eipä vertailla näitä kahta yritystä, joista toinen on hieno ja toinen aivan hanurista.
Adidas omistaa tehtaita yms. ja Adidaksen Copa Mundial -jalkapallokengät esim. valmistetaan edelleen Saksassa.
Nike ei omista kuin muutama sata markkinointihenkilöä ja muutaman asianajajan. Suunnittelukin ostetaan ulkopuolelta.
Eli eipä vertailla näitä kahta yritystä, joista toinen on hieno ja toinen aivan hanurista.
"Urku auki, pelti kii"
Posambique kirjoitti:SPOILERSPOILER_SHOWIso ero...
SPOILERSPOILER_SHOW
Nike työllistää 44000 henkilöä (v. 2012). On toki totta ettei Nike suoraan omista tuotantolaitoksia, mutta tämähän on varsin normaali kuvio nykypäivän suuryrityksillä.
Se että kumpi on parempi, omistaako ko. yhtiö tehtaansa suoraan itse vain esimerkiksi alihankintakuvion kautta, on toki jokaisen oma mielipide, osaa se Adidaskin töyntekijöitään riistää...
Se että kumpi on parempi, omistaako ko. yhtiö tehtaansa suoraan itse vain esimerkiksi alihankintakuvion kautta, on toki jokaisen oma mielipide, osaa se Adidaskin töyntekijöitään riistää...
Aiheeseen liittyen, mistähän tällä hetkellä Espoo/Vantaa -akselilla löytyisi Pinelineä?
Muuralan Honkkarin ja Motonetin kävin kiertämässä, Honkkarissa oli vain tuota ei-pineline Tehopesua, ja mieluummin sitä kyllä haluaisi tuttua ja turvallista Pinelineä
Muuralan Honkkarin ja Motonetin kävin kiertämässä, Honkkarissa oli vain tuota ei-pineline Tehopesua, ja mieluummin sitä kyllä haluaisi tuttua ja turvallista Pinelineä
Puuilo?
Aiheen vierestä, siellä motonetissa lienee niitten omaa tehopesua, joka on suht vastaavaa kamaa (ei tosin haise samalle
)
Motoxin Tehopesu on Solmaster AS40 kopio. Mutta toimii
hintsusti sitruksinen tuoksu raakana.
Ootteko Wolfie & Demon käyttänyt tota Motoxin Tehopesua raakana lanceen ja nupit kaakossa?
Poistaa vissiin vahat/sealantit hyvin, vai vaatiiko montakin käsittelyä?
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Kyllä. Raakana lanceen ja vaahtona auton pinnalleDani kirjoitti:Ootteko Wolfie & Demon käyttänyt tota Motoxin Tehopesua raakana lanceen ja nupit kaakossa?
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Instagram: detailcave