Suojaa mattapinnalle
Suojaa mattapinnalle
Kaikki mattavärit tuntuvat olevan tänä päivänä erittäin kovassa huudossa. Niinpä sitä mattapintaa on jo tehtaalta lähtöisin tuossa rykkösessä. Millä aineilla siis suojata tuota mattapintaa? Perus AG HD WAX ei varmaan ole paras tähän paikkaan 
MB SLK R171 | BMW 318Ci E46 | Citroen Jumper | Yamaha YZF450R | Yamaha R1 RN22
Re: Suojaa mattapinnalle
Swisswaxilla tais olla yks ihan nimenomaan mattapinnalle suunniteltu vaha, en vaan muista nimeä.
Mutta mattapinnalle suoja ei saa olla missään nimessä hiova eikä peittävä/maskaava. Eikä sais lisätä juurikaan kiiltoa.
Mutta mattapinnalle suoja ei saa olla missään nimessä hiova eikä peittävä/maskaava. Eikä sais lisätä juurikaan kiiltoa.
- Bastard
- Apupoika
- Viesti:
Nanolex Professional Paint & Alloy Sealant soveltuu mattapinnoille. Tosin Nanolex:ltä on tämän vuoden aikana tulossa myös mattapinnoille tarkoitettu sarja. KLICK! Swissvax Opaque:n lisäksi mattatuotteita löytyy myös Scholl Concepts:lta ja Autobrite:ltä.
- 303, Autobrite Direct, Auto Finesse, Bouncer's, Britemax, Meguiar's, Microfiber Madness, Monello, Nanolex, Rupes, Scholl Concepts - www.shineld.fi
Detailing Store: Pohjankaari 4, 60120 Seinäjoki, 040 5530871, info@shineld.fi
Detailing Store: Pohjankaari 4, 60120 Seinäjoki, 040 5530871, info@shineld.fi
- Posambique
Oliko se Chemical Guysilla kun oli mattapinnalle suunniteltu Quick Detailer?
Itse kuitenkin menisin ehdottomasti Swissvaxin Opaque -sarjaan.
Swissvax.fi myy Opaque -vahaa 50ml purkissa (joka riittää pyörään varmasti noin 10 vuodeksi) @ 51e.
Joo litrahinta on kamala, mutta ei tosta käyttökerralle jää yhtään mitään hinnaksi.
Siihen harkitsisin kumppaniksi pikkupullon pre-cleanearia @ 17,50e.
Koska pinta pitää saada kuitenkin jollain puhtaaksi ja tavalliset cleanerit ja savet on ehdottomasti kiellettyjen listalla mattapinnalle.
Vaan noilla kahdella tuotteella pinnan hoidosta selviää, ja noihin itse menisin.
Kokemusta Swissvaxin tuotteista ainoastaan Autobahn-vannevahasta ja Pneu-rengaskiillokkeesta, mutta molempia voin suositella.
Itse kuitenkin menisin ehdottomasti Swissvaxin Opaque -sarjaan.
Swissvax.fi myy Opaque -vahaa 50ml purkissa (joka riittää pyörään varmasti noin 10 vuodeksi) @ 51e.
Joo litrahinta on kamala, mutta ei tosta käyttökerralle jää yhtään mitään hinnaksi.
Siihen harkitsisin kumppaniksi pikkupullon pre-cleanearia @ 17,50e.
Koska pinta pitää saada kuitenkin jollain puhtaaksi ja tavalliset cleanerit ja savet on ehdottomasti kiellettyjen listalla mattapinnalle.
Vaan noilla kahdella tuotteella pinnan hoidosta selviää, ja noihin itse menisin.
Kokemusta Swissvaxin tuotteista ainoastaan Autobahn-vannevahasta ja Pneu-rengaskiillokkeesta, mutta molempia voin suositella.
"Urku auki, pelti kii"
Olisihan tuo Opti-Coat yksi vaihtoehto. Ainakin itse valitsisin sen. Hyviä kokemuksia löytyy täältäkin näyttömötopikin muodossa, kun on käsitelty mattavanteet tuolla.
Kaikki liha tottelee kuria...
Omakohtaista kokemusta ei näistä Swissvax tuotteista ole, mutta onhan ne testeissä menestyny aika hyvin ja foorumeillakin hehkutetaan näiden tuotteiden puolesta melkoisesti.
Kaikki liha tottelee kuria...
Swissvax Opaque setti laitettu tilaukseen, täytyypä laittaa testiin heti kun kamat on kourassa.
Nyt löytyy: viewtopic.php?f=14&t=2470" onclick="window.open(this.href);return false;