Duunailin frendille vaan näytiksi siitä nuo takapanelit molemmin puolin.
Kaveri käy sitä pikkuhiljaa läpi cyclon kanssa - hänelle voin kyllä vinkata että laittaa näyttämölle juttua kun duuni on tehty.

Yritin duunin kautta kysellä, kuulemma 4kk päästä vasta saisi.1.9tdi kirjoitti:Löytyykös suomesta tätä kyseistä ainetta, vai pitääkö ulkomailta tilailla? Itse meinaan en ole löytänyt ainakaan
Mikä Scholl kyseessä?Tonis kirjoitti:Pakko tulla kehumaan tätä kun tyypit otin tänään tallikaverin autoon. Leikkas upeasti flexin karvalla,
Ei vedellyt turhia, todella nopea ja helppo käyttää.
Schollin voitti imo leikkaavuudessa mennentullen ilman paakkuuntumisia yms ongelmia. Tulee jälleen toivoa two steppeihin
Ootkos vielä hankkinut? Voisi kimppaa pistää pystyyn enne kevättä, kun vaikuttaisi siltä, että kukaan ei ole valmis luopumaan omasta...Dani kirjoitti:Johan tossa 1L lekassa on lirut pohjalla, eli tilaukseen taitaa kohta taas mennä moinen pullo.
En oo, mutta pitäis juu. Joko M#101 tai M#100.pellepoliisi kirjoitti:Ootkos vielä hankkinut? Voisi kimppaa pistää pystyyn enne kevättäDani kirjoitti:Johan tossa 1L lekassa on lirut pohjalla, eli tilaukseen taitaa kohta taas mennä moinen pullo.
Tosiaan vkpl tuli tehtyä JanneJ kanssa kaupat.Dani kirjoitti:En oo, mutta pitäis juu. Joko M#101 tai M#100.pellepoliisi kirjoitti:Ootkos vielä hankkinut? Voisi kimppaa pistää pystyyn enne kevättäDani kirjoitti:Johan tossa 1L lekassa on lirut pohjalla, eli tilaukseen taitaa kohta taas mennä moinen pullo.
Mun pitäis kans tätä jostain tilailla. Samoten #205.Peke kirjoitti:Eiks tätä saa ku tuossa jättipullossa?
Hyvä tietää, mutta tulee turhan kalliiks ostaa puolikasta pulloa kun päälle lisätään postit jne.Bastard kirjoitti:Tarvittaessa minulta saa puolitettuja pulloja M101:stä. Toimitetaan Meguiar's:in 0,5L dispenser pullossa.
Joo, ostajia tuntuu riittävän.JUMA kirjoitti:Mun pitäis kans tätä jostain tilailla. Samoten #205.Peke kirjoitti:Eiks tätä saa ku tuossa jättipullossa?
Mä voin lunastaa sulta mahd. ylimääräiset pois.