Vähän liian tyyristä ainetta pelkkiin testailuihin. Jos siis ei tiedä mitä hyötyä siitä onpowermitsu kirjoitti:Pitäisköhän testailla
CarPro ReLoad
Re: CarPro ReLoad
-
powermitsu
Testattu:
Ulkona ei kandee tähän aikaan työstää.... pisaraisen auton kanssa tekee vähän jälkiä niistä pisaroista...muutenkin jää herkästi huuru. Sisätiloissa suosistan käyttämää. TODELLA riittoisan oloinen aine. On kyllä yhtäläisyyksiä glymin aqua waxiin, hieman ehkä litkumpi koostumut ja normaalimpi haju. Pinnasta tuli paikoitellen ihan slick....
Ulkona ei kandee tähän aikaan työstää.... pisaraisen auton kanssa tekee vähän jälkiä niistä pisaroista...muutenkin jää herkästi huuru. Sisätiloissa suosistan käyttämää. TODELLA riittoisan oloinen aine. On kyllä yhtäläisyyksiä glymin aqua waxiin, hieman ehkä litkumpi koostumut ja normaalimpi haju. Pinnasta tuli paikoitellen ihan slick....
-
powermitsu
Kävin hipelöimässä autoa, todella hyvän tuntunen pinta..... Ei rasvainen..... Katsellaan sitten kauan kestää 
No mitään hyötyjä reloadia fixerin joukkoon?
Osaatteko sanoa hyötyjä, vai onko testiajot vielä kesken?
Kertokaas!!
Osaatteko sanoa hyötyjä, vai onko testiajot vielä kesken?
Kertokaas!!
-
powermitsu
Täähän muuten peittää jopa jotain, nyt vaan jännätään onko tällä tuotteella kestoa 
Tänään ekaa kertaa pääsin testailemaan ,TI hallissa laitoin vahvan liuotinpesun jälkeen ReLoadin pintaan ,melko nopea laittaa ja erittäin liukas pinta tuli, myös peittää naarmuja niinkuin yllä jo todettiin. Vesi suorstaan valahti lattialle pinnoilta kun testailin.
Erittäin hyvä aine kun ei ole aikaa vahata ,tai haluaa päästä helpolla ,luulen soveltuvan täydellisesti myös pieneen vahan boostaamiseen kesäkaudella
Erittäin hyvä aine kun ei ole aikaa vahata ,tai haluaa päästä helpolla ,luulen soveltuvan täydellisesti myös pieneen vahan boostaamiseen kesäkaudella
http://www.flickr.com/photos/91915446@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
..ei ehkä vahan, mutta sealantin boostaamiseen joo.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Pahoittelen pientä virhettä
Tulee vanhasta muistista puhua aina vahoista
sealintin ja varmaan myös hybridin päälle tulee kokeiltua kun tässä kerkeää.
Kova odotus jo että tulis kunnon kesäkelit ,kun ei tallia ole.
Kova odotus jo että tulis kunnon kesäkelit ,kun ei tallia ole.
http://www.flickr.com/photos/91915446@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hienoa ainetta, ärsyttää vaan aineen saatavuus suomesta, vaikka meillä on oikein edustuskin. Ja ei saa ihmisiä kiinni privalla, ei maililla. Ei hyvä. Tuntuu hölmöltä lähteä ulkomailta asti sitte haeskelemaan. Anteeks avautuminen ja offtopic...
Eilen laitettu hopeiselle pinnalle, hyvä kiilto, ja hyvä, tiukka, todella pyöreäpisarainen beading!!
Eilen laitettu hopeiselle pinnalle, hyvä kiilto, ja hyvä, tiukka, todella pyöreäpisarainen beading!!
Ite otin yhteyttä info@carpro.fi Jyrki pisti laskun sähköpostiin ja anto seurantakooditkin ni tietää paketit hakea heti kun tulee.
Ei ehkä ihan Projectechin nopeudella tullut mutta perille kumminkin
Ei ehkä ihan Projectechin nopeudella tullut mutta perille kumminkin
Kirjoitetaan nyt sinnekkin, ja toivotaan parasta!! 
-
powermitsu
Mulla jäi vähä laikukkaaksi pinta eli johonkin kohtiin tuli liikaa, pirun tarkka tämäkin siitä niinkun tuo ag:n vastaava. Toivotaan nyt että kesto olisi jotain muuta kuin ag:ssa.
Tänään sateli vettä, moottoritielle kun pääsi niin auto kuivaantui itsestään, vesi valui pois oikeen vauhdilla ,positiiviset kokemukset tuotteesta jatkuvat 
Jotenkin musta tuntuu että tämä aine pilaa kuivausliinat, itse käyttänyt tätä ReLoadia nyt jonkun verran ja silleen että märälle pinnalle sitä suihkinut ja sit aloittanut vasta kuivaamisen. Kuivausliinat aina pesuun tämän jälkeen, 3 korkillista Sonuksen pesulientä koneeseen jne.
Nyt ei liinat enää oikein ime vettä itteensä kuten ennen, hylkii hitusen.
Liinat siis Miracle Dryer.
Täytyy jatkossa pyyhkiä pinnat ensin kuiviksi ja sit vasta käyttää ReLoadia eri liinojen kanssa.
Nyt ei liinat enää oikein ime vettä itteensä kuten ennen, hylkii hitusen.
Liinat siis Miracle Dryer.
Täytyy jatkossa pyyhkiä pinnat ensin kuiviksi ja sit vasta käyttää ReLoadia eri liinojen kanssa.
En mä kyl oo huomannut tollast mitään... 
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Toivotaan näin, koska olin ensin sitä mieltä että kostea kevätilta teki tepposensa kun jätti kostean pinnan jälkeensä, mutta sitten lähempi tutkimus liinoihin niin ihan kun kuiva puhdas MD olisi hitusen hylkinyt vettä, muodosti semmosia typeriä pisaroita..tosin aika nopeasti ne kuitenkin imeyty liinaan jota liinat eivät ole tietääkseni aikasemmin tehnyt.
Täytyy seurata tilannetta.
Mites tämä ReLoad istahtaa AF Spirit vahan päälle?
Mites tämä ReLoad istahtaa AF Spirit vahan päälle?
Siis ite tavallaan pidän tota juttua QDeissa ihan perus hommana. Siksi käytän Double Densejä QD:n levitykseen ja kuivaukseen 
Mut kai se istuu, mut jos Spirit tekee lämpimän pinnan niin ehkä viimein näät kuinka tää Reload vie sen pois
(eli siis näät sen lämpimän pinnan). Kysymys: Mimmonen toi vaha on (jos Dani viittii niin vastaa omassa topicissa)? Luonnonvaha?
Mut kai se istuu, mut jos Spirit tekee lämpimän pinnan niin ehkä viimein näät kuinka tää Reload vie sen pois
Vain YKSI LSP!
Itse tuli viime kesänä kuivattua muutaman kerran auto samalla tekniikalla QD:ta käyttäen. Lopetin tolla systeemillä kuivaamisen, koska olin kokevani samoja ilmiöitä mitä kuvailit. Myös auto tuntui keräävän pölyä herkemmin, kun taas normaalisti QD:ta käyttäessä maalipinta tuntuu suorastaan hylkivän pölyä. Käytössä ei ole kuitenkaan ollut ReLoad, vaan eri merkin qd. Vois kuvitellä että ReLoadi olisi vielä tarkempi tosta pois pyyhinnästä, jos kerta kyseessä on "spray sealant".Dani kirjoitti:Toivotaan näin, koska olin ensin sitä mieltä että kostea kevätilta teki tepposensa kun jätti kostean pinnan jälkeensä, mutta sitten lähempi tutkimus liinoihin niin ihan kun kuiva puhdas MD olisi hitusen hylkinyt vettä, muodosti semmosia typeriä pisaroita..tosin aika nopeasti ne kuitenkin imeyty liinaan jota liinat eivät ole tietääkseni aikasemmin tehnyt.
Muutenki tullu siirrettyä noi QD käytössä olleet mikrokuituliinat käytön jälkeen "likaisempiin" tehtäviin.
Oon harkinnu kesäksi ehkä wetglazea QD:n tilalle...? Ajallisesti ei hirveesti ees häviäis varmaan, kun kuitenkin on kehuttu helposti pois pyyhittäväks.
Vanteisiin kyllä quick detaileri on verraton pesujen yhteydessä.
-
powermitsu
Ite levitin erillisillä mikrokuiduilla ton, ei missään nimessä pilata kuivausliinaa
Tähän mennessä todella hyviä kokemuksia, sheeting ja beading parani tossa mun "pinnotetussa" autossa ihan huimasti ja näkyy kuinka lika kosteelta tieltä tarttuu ns pisaramuodossa. Hyvähyvä...... Tähän mennessä kyllä selkeesti paremman olonen ku AG....
Tähän mennessä todella hyviä kokemuksia, sheeting ja beading parani tossa mun "pinnotetussa" autossa ihan huimasti ja näkyy kuinka lika kosteelta tieltä tarttuu ns pisaramuodossa. Hyvähyvä...... Tähän mennessä kyllä selkeesti paremman olonen ku AG....
-
powermitsu
Nyt on lisää kokemuksia, eka meinasin sanoa ettei ole kovin hyvin pinnassa pysynyt. Eilen huuhtelin pelkällä painepesurilla erään linnun takia hieman vain pölyistä autoa ja hylkiminen oli aika hyvää tasoa koko autossa. Eli kyllä tällä tuotteella selkeesti tekee jotain. Huomaa myös että mulla ei ole kyllä mitään pinnotetta tuossa kun noin hyvin tarttuu tuokin aine pintaan
Hyvä idea varmasti toi laimentaminen tummille väreille ettei tule sotkua pintaan.
Hyvä idea varmasti toi laimentaminen tummille väreille ettei tule sotkua pintaan.
ReLoad on itselläni kestänyt todella hyvin. Eli neljäs pesu 8% Auto-Fam seoksella ja hyvin helmeilee etulokarit joissa ei ollut mitään, kiitos kytkinremppa ja etulokareihin pakolliset nojailut 
Mutta, voiko/kannattaako ReLoadia suihkia tuoreen FK1000P päälle, molemmathan sealanteja? Eli tuore tarkoittaa tässä tapauksessa 30min. sitten kiilotetut pinnat.
..vai jätänkö suosiolla suihkimatta?
Mutta, voiko/kannattaako ReLoadia suihkia tuoreen FK1000P päälle, molemmathan sealanteja? Eli tuore tarkoittaa tässä tapauksessa 30min. sitten kiilotetut pinnat.
..vai jätänkö suosiolla suihkimatta?
-
powermitsu
Eikös jyrki kommentoinu et nimenomaan tuoreen cquartzin päälle tätä ainaki sai laittaa?
Mä olen vissiin pessyt auton 3 kertaa, jonka käsittelin 29.3. Tosiaan pinnasta hävisi ne epätasaisuudet. Jos nyt verrataan vaikka tähän kilpailijaan mistä oon jauhanu noin 7 miljoonaa kertaa eli aqua waxiin niin sillä sai ehkä pariksi viikoksi lisätehoa lopussa olevalle vahapinnalle. Vastaavasti reloadi tuli tolle nyt todennäköisesti täysin paljaalle pinnalle joka oli kyllä todella siisti, eli pohjat aika ok. Ja hylkii vielä perä yms ihan nätisti.
Ei nyt pidä hypettää tätä tuotetta mutta on kyllä todella asiallista kamaa tämän testin perusteella. Mulla oli välissä se hylkiminen vähä huonompaa (hieman outoa?) ja nyt pölyisellä pinnalla parempaa? Voiko olla että kun noi pesuaineet rikkoo sitä pintajännitystä niin sopivasti pölynen mutta ei todellakaan paskanen pinta -> hydrofobisemman oloinen kuin juuri pesty /huuhdeltava ? Mene ja tiedä. Viikko sitte meinasin laittaa lisää reloadia mutta maltoin mieleni
Mun mielestä vaikka 2 kk kesto tämmöselle tuotteelle on jo todella hyvä kun käytännössä pesun yhteydessä helppo laittaa.
Dani: ite meinasin mahdollisesti irrottaa lokarin kun tulee jakorempan aika
Varsinkin jos se sattuu olemaan oikeen hyvässä kunnossa
Voisin seuraavaks testata tohon mun testipuskuriin tätä ainetta, eli siellä on puolet siitä sellaista jossa nyt varmasti ei ole minkään valtakunnan vahaa.... kattoo vähän miten kestää liukkaripesua kevyellä surfexilla.
Mä olen vissiin pessyt auton 3 kertaa, jonka käsittelin 29.3. Tosiaan pinnasta hävisi ne epätasaisuudet. Jos nyt verrataan vaikka tähän kilpailijaan mistä oon jauhanu noin 7 miljoonaa kertaa eli aqua waxiin niin sillä sai ehkä pariksi viikoksi lisätehoa lopussa olevalle vahapinnalle. Vastaavasti reloadi tuli tolle nyt todennäköisesti täysin paljaalle pinnalle joka oli kyllä todella siisti, eli pohjat aika ok. Ja hylkii vielä perä yms ihan nätisti.
Ei nyt pidä hypettää tätä tuotetta mutta on kyllä todella asiallista kamaa tämän testin perusteella. Mulla oli välissä se hylkiminen vähä huonompaa (hieman outoa?) ja nyt pölyisellä pinnalla parempaa? Voiko olla että kun noi pesuaineet rikkoo sitä pintajännitystä niin sopivasti pölynen mutta ei todellakaan paskanen pinta -> hydrofobisemman oloinen kuin juuri pesty /huuhdeltava ? Mene ja tiedä. Viikko sitte meinasin laittaa lisää reloadia mutta maltoin mieleni
Dani: ite meinasin mahdollisesti irrottaa lokarin kun tulee jakorempan aika
Voisin seuraavaks testata tohon mun testipuskuriin tätä ainetta, eli siellä on puolet siitä sellaista jossa nyt varmasti ei ole minkään valtakunnan vahaa.... kattoo vähän miten kestää liukkaripesua kevyellä surfexilla.
Jos tilaan tätä seuraavassa tilauksessa litran putelin niin säilyykö pari vuotta?
Mites noitten liinojen kanssa? Voiko niitä vielä käyttää jos käyttää Reloadin pyyhkimiseen niitä vai kristalloituuko toi 2% sio seos?
Mites noitten liinojen kanssa? Voiko niitä vielä käyttää jos käyttää Reloadin pyyhkimiseen niitä vai kristalloituuko toi 2% sio seos?
Siis Reloadihan ei oo mikään kalvo pinnote oo joten kristalloitumista epäilen aika vahvasti. Itse pelaan noiden kemiallisten LSP:eiden kanssa aina varman päälle ja huuhtasen ne 1:5 Surfex HD:lla pesupaikalla. Ei oo ollu ongelmia.
Litra ei kestä sulla paria vuotta. Jos jää vähälle käytölle niin myy pois.
Litra ei kestä sulla paria vuotta. Jos jää vähälle käytölle niin myy pois.
Vain YKSI LSP!