Elokuvat
Re: Elokuvat
Höh, en saa kaipaamaani huomiota edes kauniisti pyytämällä... mutta koska latvala elät kovia aikoja, niin lupaan että voit tulla katsomaan minkä tahansa em listalla olevista leffoista niin kauan ku joku hullu ne ostaa. Tehdään popkornia ja istutaan vieri vieressä soffalla, tykki on tosin jo myyty eli tosta 28" purkista joudutaan kiikaroimaanmlatvala kirjoitti:Emmää, eikä se suhun liity millään tavalla. En pahoita enään tänään kenenkään mieltä
Pine on kyllä perus hyvä käyhis leffa, funkkitupakit palaa ja leffa pyörimään.Dani kirjoitti:Pineapple Express, kovaa settiä nousuhumalaan, kuten tupakki
..ja sitten tietysti Jason Stathamin Crankit, huhhuh!!
Tämä nyt ei elokuva ole vaan dokumentti, Cocaine Cowboys.
Kertoo 80 luvun kokaiini diilereistä joiden avulla on Miami aikoinaan rakennettu.
Siinä haastatellaan vanhoja diilereitä ja he kertovat miten homma toimi aikoinaan.
Huimaa katsottavaa ja huimempaa meininkiä pojilla aikoinaa.
Kertoo 80 luvun kokaiini diilereistä joiden avulla on Miami aikoinaan rakennettu.
Siinä haastatellaan vanhoja diilereitä ja he kertovat miten homma toimi aikoinaan.
Huimaa katsottavaa ja huimempaa meininkiä pojilla aikoinaa.
SPOILERSPOILER_SHOW
Jos aihe kiinnostaa niin Kuinka kokaiini valloitti maailman on loistava kirja aiheesta, suosittelen! 
Tuli sit valikoitua tuo Prometheus kun joku sitä ehdottanutkin jo aikaisemmin, toivottavasti on hyvä traileri anto ainakin hyvän kuvan. 
Tälle päivää tuli haettua, Nälkäpeli.
En mää tero enään ala kattomaan alle 100" sesta noita elokuvia, voit kyllä tänne tulla, katsotaan käsikädessä jotain romanttista komediaa ja itketään yhdessä
Eippä siinä, jos mää alan kattomaan tota, ei ole oikein suuria odotuksia, tuskin tykkään, mut katsotaanny. Tota en oo huomannutkaan, että MIB3 olis elokuvissa käynytkään...
Ei taida tuossa nordic tvssä resoluutio riittää tuolle kankaalle asti. Viaplay on tullut kokeiltua kuukausi, ei oikein toimiva mun tarpeisiin, tai sit mun netti on liikka hidas, sillä ei ne siitä oikein nävy.
En mää tero enään ala kattomaan alle 100" sesta noita elokuvia, voit kyllä tänne tulla, katsotaan käsikädessä jotain romanttista komediaa ja itketään yhdessä
Eippä siinä, jos mää alan kattomaan tota, ei ole oikein suuria odotuksia, tuskin tykkään, mut katsotaanny. Tota en oo huomannutkaan, että MIB3 olis elokuvissa käynytkään...
Ei taida tuossa nordic tvssä resoluutio riittää tuolle kankaalle asti. Viaplay on tullut kokeiltua kuukausi, ei oikein toimiva mun tarpeisiin, tai sit mun netti on liikka hidas, sillä ei ne siitä oikein nävy.
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.
- pellepoliisi
MIB 3 vaan torrenttia lataukseen. On tullut tehtyä.
Omasta mielestä ei ole ainakaan teatteriin asti arvonen leffa, oli kuitenkin hyvä.
Viaplayta tuli käytettyä 3 kuukauttaa tossa, kun NHL oli playoffit kesken. Ei saanut NHl näkyy ilman, että tuli leffapaketti mukana.
Kyllä mulla se toimi ja hyviä leffoja löyty. Paljoo sitä ei tullut käytettyä, että olisi jaksanut jatkaa maksamista, kun NHL loppu.
Viaplayta tuli käytettyä 3 kuukauttaa tossa, kun NHL oli playoffit kesken. Ei saanut NHl näkyy ilman, että tuli leffapaketti mukana.
Kyllä mulla se toimi ja hyviä leffoja löyty. Paljoo sitä ei tullut käytettyä, että olisi jaksanut jatkaa maksamista, kun NHL loppu.
What woman wants, on se Mel Gibson vaan niin ihq?mlatvala kirjoitti:En mää tero enään ala kattomaan alle 100" sesta noita elokuvia, voit kyllä tänne tulla, katsotaan käsikädessä jotain romanttista komediaa ja itketään yhdessä![]()
No vähän tän ketjunkin innostamana itsellekkin tuli elokuvailta, leffana Ocean´s 11. Siis se "oikea" jossa on Frank Sinatra Danny Oceanina
Sanoinkos minä etten pitäisi siitä? En pitänyt.
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.