Suositelkaa LSP - projectechin valikoimista?
Suositelkaa LSP - projectechin valikoimista?
Lempi lsp. Poverlock lopahti kesken kisojen.
Nyt tuli hiukka kiirus.
Jannelta sais tuota Jetseal 109 vai mitä se oli.
Ei taida olla ominaisuuksiltaan juurikaan heikompaa kuin tuo poweri.
Saisinko veriveljiltä lausunnon kys. aineesta? TÄ
Nyt tuli hiukka kiirus.
Jannelta sais tuota Jetseal 109 vai mitä se oli.
Ei taida olla ominaisuuksiltaan juurikaan heikompaa kuin tuo poweri.
Saisinko veriveljiltä lausunnon kys. aineesta? TÄ
Re: Mitä jannelta?
Jetseal109 on loistava sealant, helppo levittää ja todella helppo kiillottaa!
Mites jos testaisit Auto Finesse Power Seal Paint Sealant?
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Kannatetaan. Sille on jo oma topiikkikinDani kirjoitti:Jetseal109 on loistava sealant, helppo levittää ja todella helppo kiillottaa!
Ensinnäkin kiitti vastauksestasi jos Dani merkkinen mies on sitä mieltä, notta Jetseal on hyvä silloin se on hyvä, ostan sitä.Dani kirjoitti:Jetseal109 on loistava sealant, helppo levittää ja todella helppo kiillottaa!
Voisin hyvinkin testata tuota Auto Finessen ainetta, mutta nyt täytyy ottaa "varma arpa" Kun operoin Hiusnaarmun auton ja hän on sen verran asiantuntia, notta pitää olla tarkkana.
Uskon kyl et toi Powerseal on varma arpaharrik kirjoitti:Ensinnäkin kiitti vastauksestasi jos Dani merkkinen mies on sitä mieltä, notta Jetseal on hyvä silloin se on hyvä, ostan sitä.Dani kirjoitti:Jetseal109 on loistava sealant, helppo levittää ja todella helppo kiillottaa!
Voisin hyvinkin testata tuota Auto Finessen ainetta, mutta nyt täytyy ottaa "varma arpa" Kun operoin Hiusnaarmun auton ja hän on sen verran asiantuntia, notta pitää olla tarkkana.
-
Rauhallinen Erkki
Mä oon kans ujosti kiinnostunut tuosta AF Power Sealista...Sitten kun Menz PL pullolle tulee "rykimäaika", niin saattaa olla, että testaan.
"Somebody´s Heiney is crowding my ice box..." -R.Cuomo
Samat sanat. Tämä on helppo käyttääDani kirjoitti:Jetseal109 on loistava sealant, helppo levittää ja todella helppo kiillottaa!
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Instagram: detailcave
Se että aine on helppo käyttöistä on mukavaa, mutta vielä enemmän arvostan ainetta jolla hyvä kestävyys pinnassa ja "kiilto" myös. Kestävyys tietenkin jonkinverran suhteellista.
Varsinkin silloin kun teen auton "asiakkaalle" kestävyydellä on enämpi merkitystä. TÄ.
Varsinkin silloin kun teen auton "asiakkaalle" kestävyydellä on enämpi merkitystä. TÄ.
Re: Suositelkaa LSP - projectechin valikoimista?
Itse valitsisin BH:n finis-waxin. Kevyesti paras tuote tuossa kategoriassa, jota olen testannut. Helppo kuin mikä ja kestää! Suosittelen 
^ Meinasin ehdottaa samaa, koska itsekin reilu viikko sitten sitä laitoin omaan autooni ja tykkäsin laiton helppoudesta.
En oo vielä pessyt ja auto on vielä puhdas, joten pesemistä joutuu oottamaan vielä.
En oo vielä pessyt ja auto on vielä puhdas, joten pesemistä joutuu oottamaan vielä.
- Posambique
Valitettavasti mulla ei ole vielä kokemuksia Jetsealista.
Finis-Waxia uskaltaisin ainakin suositella. Olen sitä kaverin autoon levittänyt,
ja useampi ystäväni on ollut siihen erittäin tyytyväinen. Erinomaista tavaraa.
Finis-Waxia uskaltaisin ainakin suositella. Olen sitä kaverin autoon levittänyt,
ja useampi ystäväni on ollut siihen erittäin tyytyväinen. Erinomaista tavaraa.
"Urku auki, pelti kii"