Huoltoasemien autonpesukoneet
Re: Huoltoasemien autonpesukoneet
Joissain TI-halleissahan on mahdollista itse pestä alustaa. Näin ainakin täällä Lahdessa
Täytyskin käydä oman auton pohjaa pesemässä.
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Instagram: detailcave
Mulla on ollunna tapana aina suihkia painepesurilla pohjaa sen mitä ylettyy ja pystyy.
Luulen, että pahimmat paskat suunnilleen lähtee.
Tulipa just mieleen, että jos ottais enskerralla hallitunkin ja laudan palasen mukaan ja tunkkais toisen puolen niin korkealle kuin saa. Sais ainakin alustan pestyä paremmin...
Luulen, että pahimmat paskat suunnilleen lähtee.
Tulipa just mieleen, että jos ottais enskerralla hallitunkin ja laudan palasen mukaan ja tunkkais toisen puolen niin korkealle kuin saa. Sais ainakin alustan pestyä paremmin...
Eiköhän se alusta ole suunniteltu siten että se kestää niin pitkään kunnes auto paalataan.
Omassa BMW E46:sta löytyy kivikova PU-pinnoite tehtaalta joka kestää, kunhan sitä ei tärvellä millään bitumipohjaisella ruosteenestoaineella (pehmittää PU-pinnoitteen).
Pakoputki nyt varmasti ruostuu ja nää perus vaihto-osta, mutta ne ovatkin kulutustavaraa jotka vaihdetaan ennen kun napsuu ruosteen takia poikki.
En kuitenkaan nää mitään haittaa että alusta huuhdellaan, en todellakaan
Omassa BMW E46:sta löytyy kivikova PU-pinnoite tehtaalta joka kestää, kunhan sitä ei tärvellä millään bitumipohjaisella ruosteenestoaineella (pehmittää PU-pinnoitteen).
Pakoputki nyt varmasti ruostuu ja nää perus vaihto-osta, mutta ne ovatkin kulutustavaraa jotka vaihdetaan ennen kun napsuu ruosteen takia poikki.
En kuitenkaan nää mitään haittaa että alusta huuhdellaan, en todellakaan
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."