Vaahtokeihäs

Vain yksityishenkilöille, EI yrityksille! Ainoastaan detailing tuotteita.
Osgard
Viestit: 436
Liittynyt: Ti Heinä 27, 2010 5:22 pm

Vaahtokeihäs

Viesti Kirjoittaja Osgard » La Kesä 30, 2012 8:38 pm

clean your carista tilattu vanhahko mutta hyväkuntoinen foamlance nilfisk/kew/alto soviteella. hp 30e+postit
YV tavoittaa. Tuote Huittisissa

Avatar
_nixu_
Viestit: 2615
Liittynyt: Ma Helmi 07, 2011 11:27 am
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Re: Vaahtokeihäs

Viesti Kirjoittaja _nixu_ » Su Heinä 01, 2012 8:36 pm

Privattu
E53 X5 3.0D

Osgard
Viestit: 436
Liittynyt: Ti Heinä 27, 2010 5:22 pm

Re: Vaahtokeihäs

Viesti Kirjoittaja Osgard » Ma Heinä 02, 2012 11:25 pm

Myyty

Lukittu