Dani puhuu nyt oksaalihapon käytöstä, mikä voi olla ns. "ei se niin justiinsa oo" käyttäjällä melko vaarallinen aine

En osaa kommentoida sitä koska en ole käyttänyt. Antaa noiden Espoolaisten (venemiesten) hoitaa se
Mutta en tiiä miten vanhoja mun postauksia luit mutta IMO 1-2 kertaa (riippuen onko kys autoon tehty ennen/minkälaisista oloista) de-iron käsittely minkä perään 1 DeTar käsittely niin että lopulta pinta käydään kevyesti DeTar kostutetulla MF:llä läpi ja ongelmakohdista mennään toki useammin ohi.
Huom! Kuten Dani on joskus vinkannut niin Wolf's Chemicalsin Deironizerin raudanpoisto-ominaisuutta voi pidentää sumuttamalla sen hieman kosteeks vedellä sen jälkeen kun alkaa näyttää siltä että kuivuu pintaan. Itse teen yleensä niin että suihkutan koko auton rauhassa DI:llä ja lopuksi levitän hieman DI:llä kostutetulla pehmeellä vahanlevittimellä niin että joka paikkaan varmasti tulee DI:tä. Annan vaikka kuivahtaakkin ja painarilla huuhtelu. Huomaa, että IronX:n ei saa antaa kuivua. Ja edelleen ennenkun joku tulee sanoo et ei tarvii niin olen testannut DI vs. IronX ja mielestäni ne on _saman_ tehoisia. Ja tämän jälkeen Deironizerista on tullut kolme (3!) uutta versiota ja IronX ei ole mainostanut kehittyneensä.
Ja kun on noita paskakuntosia muiden autoja tehnyt niin mä en ole saanut Bilt-Hamberin Clayllä mielestäni tehtyä mihinkään enempää naarmua käyttäen reilusti Born Slippyä ja nyt myöhemmin Wolfsin Pink Slippiä (CYC:n fine gradella on tehty naarmua, vai mitä nixu

) ja joka kerta siihen on ton edeltävän DI + DeTar käsittelyn, mitä toki edeltää liukkari + kinnaspesu, tullut p*skaa semmonen määrä että mua on hirvittänyt miten paljon kauemmin "holoja" olisi saanut pehmeiltä pinnoilta ajaa pois, jos se olisi ollut laikan ja pinnan välissä.