tosin olen pitkään kyllä jo pessyt vanteet lammaskintaalla
Vanteenpesuvälineet
Re: Vanteenpesuvälineet
Himppasen ihmettelin, että onko tuo lainaus mun kirjoittamani, mutta näytti se olevan...
Itsekin mietin jonkin aikaa lammaskinnasta vanteille, mutta vaikka miten esipesen vanteet jää niihin likaa joka tahrii hanskat mustaksi eikä tuo lika meinaa lähteä hanskasta sitten millään. Muutaman pesun jälkeen joudun vaihtamaan hanskan uuteen joten mikrokuituhärpäkkeet ovat omalla kohdalla käytössä lähinnä hinnan vuoksi.K70 kirjoitti:Himppasen ihmettelin, että onko tuo lainaus mun kirjoittamani, mutta näytti se olevan...
-
Detailingshop
Mikrokuitukinnas saa minun ääneni, kaikista tähänastisista kätevin käyttää (ei roiski silmille) ja paras lopputulos. 75 asteen konepesuun saakka tullut noita kokeiltua eikä ole pesuvaurioita tullut.
Ei ole lammaskinnas mennyt kyllä miksikään käytössä.
Hyvin on toiminut ja ikinä en ole muutakuin juoksevan veden alla huuhdellut, rutistanut, pyöräyttänyt ja oksalle kuivumaan.
Toisen, auton pesussa olevan tumpun huomasin viikonloppuna rupeavan antautumaan, kun resori rupeaa repeämään irti. Saa siitä sitten seuraavan vannekintaan, jollei kokonaan lahoa.
Tosin mulla on sen verran harvat puolat kesävanteissa, että kintaalla mahtuu pesemään koko vanteen, niin sisäpinnan, kuin puolienkin takaosat.
Ja tietty myös esipesu luonnistuu hyvin, kun pääsee huuhtomaan lähes joka kolosta foamin painepesurilla.
Hyvin on toiminut ja ikinä en ole muutakuin juoksevan veden alla huuhdellut, rutistanut, pyöräyttänyt ja oksalle kuivumaan.
Toisen, auton pesussa olevan tumpun huomasin viikonloppuna rupeavan antautumaan, kun resori rupeaa repeämään irti. Saa siitä sitten seuraavan vannekintaan, jollei kokonaan lahoa.
Tosin mulla on sen verran harvat puolat kesävanteissa, että kintaalla mahtuu pesemään koko vanteen, niin sisäpinnan, kuin puolienkin takaosat.
Ja tietty myös esipesu luonnistuu hyvin, kun pääsee huuhtomaan lähes joka kolosta foamin painepesurilla.
Hitto kun olis tuollaiset rimssit kuin K70:lla... olis se helppoo.
Itselläni kun vanteen ja jarrulevyn pellin väliin jää reilu sentti, niin tuollainen PT:n keltainen vanneharja on muutaman kerran jälkeen kuin auton alle jäänyt orava
Kenelläkään ideaa ohuesta "vehkeestä", jottei tarvitse isompia vanteita hankkia
Itselläni kun vanteen ja jarrulevyn pellin väliin jää reilu sentti, niin tuollainen PT:n keltainen vanneharja on muutaman kerran jälkeen kuin auton alle jäänyt orava
Kenelläkään ideaa ohuesta "vehkeestä", jottei tarvitse isompia vanteita hankkia
Huono kuva mutta mikähän harja mahtaa olla kyseessä? DW:llä moni näyttäis käyttävän samaa tai samantapaista:

Vessanpönttöharja ihan selevästi 
Siis noihan on nää:
http://www.polishedbliss.co.uk/acatalog ... -cat4.html
http://www.cleanyourcar.co.uk/wheels-an ... _1037.html

Melko edullista
On noi ollu jo pari vuotta ostoslistalla mut 40e vanne"kintaista" niin...
http://www.polishedbliss.co.uk/acatalog ... -cat4.html
http://www.cleanyourcar.co.uk/wheels-an ... _1037.html

Melko edullista
Vain YKSI LSP!
No jotain tämmöistä arvelinkin. 
Kimppatilausta noista?
Ovat niin edullisiakin. 
Porsche 911 Turbo
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Audi RS3 Sedan
EX Audi TT RS+ & RS3
PekeFix Detailing
Peke meinasitko että jokaselle yks harja? Ei muuten mut kenelle kelpaa se pieni töpötin 
Vain YKSI LSP!
Mä haluut tommoset. Hitto kun ovat vaan noin kalliit. Tai oikeastaan mulle riittäisi tuo iso.
itse käytän tämmöstä:
http://www.shinearama.co.uk/product.php ... RUSH-WHEEL" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.shinearama.co.uk/product.php ... RUSH-WHEEL" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW X5 e53 3.0ia
Ford focus -06
Ford focus -06
Elitellä näkyy olevan valikoimassa Super Soft Microfibre Alloy Wheel Cleaning Brush

Näyttäisi melko pehmeältä eikä mitenkään hinnan kirossakaan ole.. Hinta £4,99

Näyttäisi melko pehmeältä eikä mitenkään hinnan kirossakaan ole.. Hinta £4,99
"Jos asiat sujuvat hyvin, jotain menee kohta pieleen"
Itse en kyllä ymmärrä miten joku jaksaa hieroa kaikki neljä vannetta pelkällä brushilla ja miten tolla brushilla muutenkaan pääsee pesemään puolien taustat tai vanteen sisäreunat?
Itse käytän mikrokuitukinnasta, pääsee hyvin pesemään puolien taustat ja vanteiden sisäreunat, hinta ei päätä huimaa ja eikä roiski silmille niinkuin joku jo tuossa aikaisemmin mainitsi. Tietysti asia erikseen jos on tiheäpuolaiset vanteet niin kyllä siihen varmaan tarvisi jonkun varrellisen pesuvälineen.
Itse käytän mikrokuitukinnasta, pääsee hyvin pesemään puolien taustat ja vanteiden sisäreunat, hinta ei päätä huimaa ja eikä roiski silmille niinkuin joku jo tuossa aikaisemmin mainitsi. Tietysti asia erikseen jos on tiheäpuolaiset vanteet niin kyllä siihen varmaan tarvisi jonkun varrellisen pesuvälineen.
Audi S3 vm.-99 & Audi A4 2.0 tdi multitronic vm.-08
^Varmaan se vanteen muotoilu/koko (erityisesti suhteessa jarruihin) tekee omansa. Itse kokisin erittäin epäkäytännölliseks yrittää pestä mun vanteet kintaalla, ensinnäkin vaikka on "5-puolaiset) niin jokainen puola on oikeasti kaks puolaa, minkä välissä on tosi ahdas kolo". Toiseksi jarrut on niin isot ettei käsi (hyvä että harjan saa mahtumaan
) voisi mahtua satulan ja vanteen väliin 16" vanteissa.
Ja eikai kukaan brushilla yritäkkään saada puolien takaa pestyä, itsellä on siihen ainakin oma harjansa.
Ja eikai kukaan brushilla yritäkkään saada puolien takaa pestyä, itsellä on siihen ainakin oma harjansa.
Vain YKSI LSP!
SPOILERSPOILER_SHOW
..siis liian pienet vanteet, ei jarrutUrran kirjoitti:Toiseksi jarrut on niin isot ettei käsi (hyvä että harjan saa mahtumaan) voisi mahtua satulan ja vanteen väliin 16" vanteissa.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
SPOILERSPOILER_SHOW
^Siis sopivan kokoiset vanteet. Function over form!
Vain YKSI LSP!