Chemical Guys Citrus Wash+Gloss
Chemical Guys Citrus Wash+Gloss
Terve.
mahtaakohan kyseisen tuote poistaa vahoja mennessään. Eli siis onko tää Ylläpito pesuun vai pesuun ennen vahausta?
Tuomas
mahtaakohan kyseisen tuote poistaa vahoja mennessään. Eli siis onko tää Ylläpito pesuun vai pesuun ennen vahausta?
Tuomas
Re: Chemical Guys Citrus Wash+Gloss
Soveltuu hyvin molempiin käyttötarkoituksiin.
Peruspesuun 2 korkillista per 10l ja vahausta edeltävään noin tuplaten eli 4+ korkillista.
edit: Ainiin pulloa kannattaa sekoitella sitten huolellisesti ennen käyttöä.
Peruspesuun 2 korkillista per 10l ja vahausta edeltävään noin tuplaten eli 4+ korkillista.
edit: Ainiin pulloa kannattaa sekoitella sitten huolellisesti ennen käyttöä.
Juu oli hieman ympäripyöree kysymys meikäläiseltä
Kiitoksia vastauksesta ja ei muutaku läträän.. --->
Kiitoksia vastauksesta ja ei muutaku läträän.. --->
Pari kertaa tullut kyseisellä shampoolla auto pestyä ja olen pistänyt korkillisen n.10l vettä. Puhtaaksi on tullut joka kerta ilman suurempaa hinkaamista. Vaikka olen aloittelija näissä jutuissa kuullostaa aika hurjalta tuo +4 korkillista 10l vettä, mutta mitäs minä näistä tiiän. 
Laitan myös yhden korkillisen/10l vettä ylläpitopesuun. Ennen vahausta kannattaa tosiaan pestä reilummalla annostuksella, saa ne vanhat vahanjämät pois.
"Polishing paint is polishing paint, detailing is getting the wax out of the cracks" -Mike Phillips
Niin kuin JP mainitsikin niin noin reilulla suhteella on tarkoituskin saada ne vanhat vahat pois.
Itse olen tykännyt käyttää 3 korkillista noin 16litraan.
Itse olen tykännyt käyttää 3 korkillista noin 16litraan.
Samaa ohjetta olen käyttänyt. Tuntuu vähältä tuo korkillinen, mutta se toimii. Riittoisaa ainetta.-JP- kirjoitti:Laitan myös yhden korkillisen/10l vettä ylläpitopesuun. Ennen vahausta kannattaa tosiaan pestä reilummalla annostuksella, saa ne vanhat vahanjämät pois.
-
juha.lehtimaki
Mullakin on tuota puolen litran pullollinen eikä meinaa millään saada pintaa laskemaan. 12 litran ämpäriin riittää 5 ml kun esipesut on vetäissyt painepesurilla. Aivan loistavaa ainetta 
Hmm.. Kiinnostus ottaa tää testiin nopeemmin kun olin suunnitellu. Tosin en oo saanu CG:ltä vielä sampleja..
Vain YKSI LSP!
Multa saat samplen jos et malta odottaa 
Pistä myös mulle sample, koska kyllästynyt käyttää tota Prestan pesuainetta
..voin tietysti myös noutaa.
EDIT: tai joku muu, sen verran että riittää +3 pesukertaan?
Jos joku viitsii niin nappaa privalla kiinni niin keskustellaan enempi.
..voin tietysti myös noutaa.
EDIT: tai joku muu, sen verran että riittää +3 pesukertaan?
Jos joku viitsii niin nappaa privalla kiinni niin keskustellaan enempi.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Tuli sitten tätä pesuainetta kahdelta eri foorumilaiselta, kiitos heille (Hynde & Lauzi)
Tänään kävin pesemässä tällä aineella, laitoin 10L ämpäriin 7L lämmintä vettä ja 10ml pesutiivistettä, loput 3L perään ja vaahtoa ilmestyi kun Kaivohuoneen vaahtobileissä
Erittäin mukava aine käyttää, vaahtoaa siis erittäin hyvin, kinnas liukuu lakkapinnalla hyvin, en huomannut että olis kuivunut mitenkään nopeasti eli sekin on jees ja pesutehokin oli loistava. Ei siis mitään moittimista näin yhden pesukerran jälkeen. Tykkäsin näin Suomeksi.
Tänään kävin pesemässä tällä aineella, laitoin 10L ämpäriin 7L lämmintä vettä ja 10ml pesutiivistettä, loput 3L perään ja vaahtoa ilmestyi kun Kaivohuoneen vaahtobileissä
Erittäin mukava aine käyttää, vaahtoaa siis erittäin hyvin, kinnas liukuu lakkapinnalla hyvin, en huomannut että olis kuivunut mitenkään nopeasti eli sekin on jees ja pesutehokin oli loistava. Ei siis mitään moittimista näin yhden pesukerran jälkeen. Tykkäsin näin Suomeksi.
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
^Hyvä, että sait aineet jo koeajoon...
Itsekään en voi ainetta pahemmin haukkua. Erittäin hyvä pesuaine varsinkin talviseen käyttöön.
Itsekään en voi ainetta pahemmin haukkua. Erittäin hyvä pesuaine varsinkin talviseen käyttöön.
Kaikki liha tottelee kuria...
Erittäin hyvä aine.. toinen mitä tykkään CG.ltä käyttää on tuo wash+wax. kinnas liukuu penarin päällä ku papin k****.
Kyllä vain. Liukas, erittäin voimakkaasti tuoksuva, fiilistelyyn sopiva pesuaina, mikä jättää ihan nätin pinnan jälkeensä, niin kuin aine lupaakin tekevänsä. Mutta... omasta mielestäni riittämätön pesuteho, joka kuitenkin merkitsee itselleni aika paljon. Jos tämä pitäisi sisällään CWG:n pesutehon, niin olisi loistava ylläpito shampoo talveksi, mutta kuin ei niin ei. Tämän talven kokeillut ko. ainetta, mutta tarvitsisi melkein ensin pesun alleen jollain muulla pesuaineella. -> liian työlästä minun mielestäni.Noesoe kirjoitti:Erittäin hyvä aine.. toinen mitä tykkään CG.ltä käyttää on tuo wash+wax. kinnas liukuu penarin päällä ku papin k****.
Mitä mieltä itse olet pesutehosta?
Kaikki liha tottelee kuria...
Ite tykänny käyttää was+waxia näin talvella. Ensin pumppupullosta Valet Pro.n Orange pre wash (meniköhän nimi oikein?) ja huuhtelu, sen jälkee lampaalla pesu ja itse ollut tyytyväinen pesutehoon. Tietysti auto on pysynyt aikas puhtaana koko talven ku ei noita räpäskä kelejä oo ollu. Noissa TI-halleissa ku oon ämpäri+letku paikalla pessyt niin jotenkin välillä tuntuu kun auton huuhtelee ennen kuivausta niin pinta jäisi vähän niinku "rasvaseks" tuon Wash+waxin jäljeltä. Onko normaalia?
Tuomas
Tuomas