Tässä muutama kuva, vesi sade tietenkin yllätti kun auto saatiin tallista pihalle...

Pintaan hierottiin käsin Poorboys BlackHole <3 ja sen jälkeen pari kerrosta Colliniten 915.
Renkaisiin PoorBoys New Look Trim Gel, laseihin 5 sateesta.

Mikä ihme tämä lista on? muuttaako se imuäänet röh röhiin vai syökseekö tuo lista pakoputkesta tultaUrran kirjoitti:Mä tuun varastaa sun vanteet (sori, otan niist stripet pois, mut sit et enää tunnista omiks?!). On se komee.
Keväthuolto?:
-ERL Performancen 2.3 lohko
-Darton 89mm sylinteriputket
-ERL Superdeck I
-Brian Crower billet 92mm kampura
-JE custom männät 12.5 rutuilla
-ACL laakerit
-Steward Racingin porttaama kansi, Supertech venat, jouset, retskut, lukot.
-Hybrid racing vaihdevaijerit
-Buddy Club Short Shifter (vaihdettu itse tehtyyn)
-Odyssey PC680 akku
-Drive Shaft Shop Level 2.9 vetarit
-Hybrid racing pakosarja
-K-pro
-3" custom putki
-Aeromotive PA-säädin
-Teräspunos PA linjat
-Hybrid racing PA kisko
-Karcept kaasuläpän adabteri
-Hybrid Racing kykälinja
-Karcept vaihtajan pohja
..tai ainakin sen suuntaista?(jos kys. vehkeen omistaja huomaa tän viestin niin toivottavasti et pahastu, jos pahastut niin heitä viesti niin muokkaan pois)
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.
Mua jäi tästä teidän niskat taittaen etuvedosta mietityttämään se, että eikö se kulje tuon kummemmin, ennen tuota satasen vauhtia? millä patopaineella se nuo hevoset ahtaa oikeinS@mpp@ kirjoitti:Vanteet on RS Drift Goldit, mitkä pulverimaalattu valkosiks... ihan passelit talvivanteiks.
Toi Luicin EG on jotain ihan sairasta! Kuinkahan mahtaa kulkea kesällä kun kaikki palikat paikallaan ja auto säädöissä
Eetu kirjoitti:No pesukinnas nyt on ihan ihme sakkia täynnä. Kiillottavat heppi kovana autoa![]()
Juh4 kirjoitti:Liekkö kattoneet sitä ennen kansipoikia.
Siis ei IPS K2 nokkia vaan IPS K10.Urran kirjoitti:No menee vähän OT:ks mut tosta puuttuu IPS K2 nokat. Kyseessä siis Luicin EG civic
S@mpp@, saadaaks me jotain vastaavaa?