Joo nää ratakireet ranskikset ei oo kyllä mukavimpia motari/matka-ajoon. Itellä ajo pääasiassa kanssa kulmarälläystä, joten se on ihan sama paljon se melutaso on erittäin satunnaisessa pitkänmatkan ajossa, kunhan lähtee kivasti valoista ja mutkapätkillä tekee mieli painaa kaasua vaan enemmän ja enemmän..Antti O kirjoitti: seon niin radalle tehty vehje.
WorkshopMeet - Lahti lauantaina 28.4
Re: WorkshopMeet - Lahti lauantaina 28.4
En ollu...K70 kirjoitti: Olitko Kaide bemmillä aamulla liikenteessä kehä III:lla itään, olisko ollut ysin pintaan jossain Martsarin huitteilla?
Kotona olin vielä tossa vaiheessa. Mustia M-Sportteja on miljuuna...
- Posambique
Joo, Sonikk:n kanssa tuumailtiin jo valoissa, että tuolla taitaa mennä K70 Bemmi.
Sitten kun kaarrettiin Kesoilin pihaan, niin huomattiin, että siinähän se on nyt edessä.
Sonikk painaa torvea, ja kun silmänräpäyksen kuluttua tästä tultiin rinnalle ja näin, että siellä on nainen ratissa niin aika hyvät repeämisethän siitä sai.
Arvasin, että sanomista tulee... Sonikk voi itse kommentoida, että miksi tööttäilee tuolla tavalla bemaria kuljettaville tytöille.
Laittelen kuvia tapaamisesta kunhan katson tuon leffan tuosta kakkoselta.
Sitten kun kaarrettiin Kesoilin pihaan, niin huomattiin, että siinähän se on nyt edessä.
Sonikk painaa torvea, ja kun silmänräpäyksen kuluttua tästä tultiin rinnalle ja näin, että siellä on nainen ratissa niin aika hyvät repeämisethän siitä sai.
Arvasin, että sanomista tulee... Sonikk voi itse kommentoida, että miksi tööttäilee tuolla tavalla bemaria kuljettaville tytöille.
Laittelen kuvia tapaamisesta kunhan katson tuon leffan tuosta kakkoselta.
"Urku auki, pelti kii"
joo just... Nixu kotona ja Dani matkalla kotiin taksissa...
Kaikki liha tottelee kuria...
Etkös Hynde ollut ollenkaan paikanpäällä? Dani alkaa varmaan sitte sekoilemaan tänne jotain kohta.. 
Iso kiitos järjestäjille! Mukava oli nähdä uusia ja vanhoja naamoja, uusilla ja eilisillä silmillä. 

Loput kuvat

Loput kuvat
- Posambique
Laitetaan nyt sitten muutama kuva jakoon - tällaista näkyi tapahtumassa:

Avenger -karvalaikka ja Meguiars #105 saa aikaan pölyä

Ja sama kombo saattaa aiheuttaa myös lieviä holoja

Wolf's Chemicals Black Out:

Avenger -karvalaikka ja Meguiars #105 saa aikaan pölyä

Ja sama kombo saattaa aiheuttaa myös lieviä holoja

Wolf's Chemicals Black Out:

"Urku auki, pelti kii"
- Posambique
Ai niin, olihan WorkshopMeetissa myös valtavasti asennetta:

Brushi ja Kalja

Pesukinnas.com -paita

Loput kuvat ovat täällä

Brushi ja Kalja

Pesukinnas.com -paita

Loput kuvat ovat täällä
"Urku auki, pelti kii"
Iso Kiitos järjestäjille hyvistä pippaloista ja siitä että saitte tämän järkättyä, olihan kinkerit!!
Is sai sisäänajoa motarilla, välillä ohitettiin bendolino ja välillä jäätiin. Kaliaa ostettiin lisää Mäntsälän rähinäShelliltä
Hynde juotti viskiä ja mä join, vissiin pitkin hampain mutta silti..mitäs sitten, oho, vähän rupes väsyttää ku olittiin stadissa juottolassa, Basessa vissiin.
No en muista juoneeni yhtäkään tuoppia sielä, en muista miten oon himaan tullut mutta sohvalta heräsin. Emäntäkin sano että tulit kyllä erittäin hiljaa ovesta sisään, väitin etten ole ottanut ku muutaman
Kiitos ja Anteeksi kaikille!!!
Is sai sisäänajoa motarilla, välillä ohitettiin bendolino ja välillä jäätiin. Kaliaa ostettiin lisää Mäntsälän rähinäShelliltä
Hynde juotti viskiä ja mä join, vissiin pitkin hampain mutta silti..mitäs sitten, oho, vähän rupes väsyttää ku olittiin stadissa juottolassa, Basessa vissiin.
No en muista juoneeni yhtäkään tuoppia sielä, en muista miten oon himaan tullut mutta sohvalta heräsin. Emäntäkin sano että tulit kyllä erittäin hiljaa ovesta sisään, väitin etten ole ottanut ku muutaman
Kiitos ja Anteeksi kaikille!!!
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Dani kirjoitti:....väitin etten ole ottanut ku muutaman![]()
Kuinkas Seatin konepellin kävi, irtosiko roiskeet?
Kyllähän siitä lähti sitten se homma lähti kintaasta.*Kaide kirjoitti:Dani kirjoitti:....väitin etten ole ottanut ku muutaman![]()
![]()
![]()
Kuinkas Seatin konepellin kävi, irtosiko roiskeet?
Jätkät rupes tekee 50/50 testejä eri aineilla kylkeen.
..hyi vttu mikä olo, ei kovin optimaalinen!
nixu, tuun illalla käymään, E30 kontissa koko mun omaisuus
Niin siis oli. Kävin Korson torilla myymässä ne. Flexistä sai 40eDani kirjoitti:..hyi vttu mikä olo, ei kovin optimaalinen!
E53 X5 3.0D
Pistähän töpseli seinään niin on iltaoluet sitten kylmänä
..löyty äsken rotsin povarista 0.5L lämmin Eversti, WTF??
Dani kirjoitti:![]()
Urran osti oman kylän torilta halvan Flexin, Avengeri tuli kylkiäisenä
![]()
Pistähän töpseli seinään niin on iltaoluet sitten kylmänä
..löyty äsken rotsin povarista 0.5L lämmin Eversti, WTF??
Eihän Urran nyt Flexia ostais kun Metabo on perampi ja ergonomisempi vai miten se oli?
Kime kirjoitti:
Eihän Urran nyt Flexia ostais kun Metabo on perampi ja ergonomisempi vai miten se oli?
SPOILERSPOILER_SHOW
Ehkä Urran osti sen suojellakseen Korson nuorisoa Flexin kiroilta.... 
Kiitos omasta puolestani järjestäjille ja mukana olijoille. Mukava päivä ja ihan pitkä, vasta yhdeksältä maltoin lähteä kotia kohti, kun sain kuskin puolen kyljen mersusta viimeisteltyä. Päivä meni kyllä nopeasti ja hauskaa oli ja kiva nähdä kinnasporukkaa ja rupatella kaikenlaista ja samalla kokeilla karvalaikkaa mersun pintaan. Hyviä kuvia olette ottaneet ja kiva oli niitä katsella äsken. 
Huh huh. Parin päivän kokoamis, nukkumattomuus ja ryyppäys -sessio on saatu vihdoin päätökseen... ...ja sen kyllä tuntee...
Mies on ihan loppu, siis totaalisen romuna...
Mutta hauskaa oli!!! Iiässä sai arvoistaan kyytiä ja mukavahan tuolla oli matkaa tehdä. Nixukin ilokseen kruisailee juoppoja, kun vihdoin oma harrasteauto liikkuu taas...
Pelipaikoille ehdittiin vielä ihan hyvissä ajoin ja taas muutama nimimerkki sai kasvot taakseen...
Pidin lupauksen, enkä kytkenyt sähköjä mihinkään työkaluun. Toki kädessä käytin tuota Wolfien dinosaurusta, kun se oli niin mielenkiintoinen...
Ryyppyseura vaan hyytyi taas kesken illan...
Jokin näitä kinnaslaisia vaivaa, kun aina pitää taluttaa taksiin kesken iltaa...
Silti kiitos Danille lyhyestä, mutta tehokkaasta illasta...
...niin ja tietysti ISO kiitos Nixulle kuskailuista...
Jos aiheutin jollekin mielipahaa, niin anteeksi.
Järjestäneille tahoille vielä kertaalleen isot kiitokset. Jos olisi antaa palkkaa niin saisitte liinoja ja kossua...
Palataan kuvien osalta, kunhan saan itsekin omat tavarat tuolta is:n takakontista... ...vai jokohan nekin on tuolla torilla...
Mutta hauskaa oli!!! Iiässä sai arvoistaan kyytiä ja mukavahan tuolla oli matkaa tehdä. Nixukin ilokseen kruisailee juoppoja, kun vihdoin oma harrasteauto liikkuu taas...
Pelipaikoille ehdittiin vielä ihan hyvissä ajoin ja taas muutama nimimerkki sai kasvot taakseen...
Ryyppyseura vaan hyytyi taas kesken illan...
Jos aiheutin jollekin mielipahaa, niin anteeksi.
Järjestäneille tahoille vielä kertaalleen isot kiitokset. Jos olisi antaa palkkaa niin saisitte liinoja ja kossua...
Palataan kuvien osalta, kunhan saan itsekin omat tavarat tuolta is:n takakontista... ...vai jokohan nekin on tuolla torilla...
Kaikki liha tottelee kuria...
Kuullostaa siltä, että jätkillä on ollut onnistunut keikka. Hitto, kun ei päässyt pelipaikoille tuplabookkauksen takia, kun tuli tuttavia käymään pidemmän matkan päästä.
@Hynde, taisit juottaa Danille ihan kunnolla juomista jalointa, kun hän niin nopeasti sippas
@Dani, viskihän on hyvä juoma jos sitä kunnolla kallistit. Aamusta vettä napaan niin uuteen nousuun
@Hynde, taisit juottaa Danille ihan kunnolla juomista jalointa, kun hän niin nopeasti sippas
@Dani, viskihän on hyvä juoma jos sitä kunnolla kallistit. Aamusta vettä napaan niin uuteen nousuun
Laitatko Wolfie tarkempia speksejä pesurista. Vaikutti toimivalta vehkeeltä.
Jos oikein muistan niin kränzlen hd 10/120 oli poikien ostoslistalla aiemmin. Saksasta saa oikein soivaan hintaan.
*Kaide: pesuri on juurikin tuo Kränzle minkä Tke laitto tuossa ylempänä 
Instagram: ahoneja
Instagram: detailcave
Instagram: detailcave
Noniin pärskeles. Määkin olen kotiutunut, jonkinverran nukkunut ja nyt ensimmäistä kertaa koneella sitten perjantain. Kuvia ette vielä saa, niitä pimitän vielä hetken
Mutta hei, iso kiitos tasapuolisesti kaikille! Aivan mahtavaan tahtiin saatin mersukin kiiltämään ja kaikkea muuta siinä ohella. Tänä aamuna tuli sitten paras kiitos kun emännän kanssa käytiin mekkeri hakemassa kotio ja anoppikokelas näki kulkineensa. Kommentit oli vähintään huvittavia, ensimmäisen puoli tuntia se kierteli autoa ympäri, istuskeli sisällä ja päivitteli miten hieno se nyt on
Joten keikka onnistunut.
Itse siis pääsin tänään kotiin yömyöhään, ovi aukeni tallilla hetken jälkeen puolenyön Messerschmidtti pinnoitettuna ja kotona olin lähempänä yhtä. Aamulla yheksältä ylös ja hakemaan auto tallilta sekä viimeistelemään sisusta sun muuta. Pitkä päivä mutta minkäs teet. Tällä porukalla tuppas priimaa tulemaan vaikka kuinka sanoin että käyttisauto on kyseessä ettei tarvitte ihan kaikkea ottaa pois
Isoin kiitos kuitenkin kuuluu ehkä Juha U:lle, tekijä isolla T:llä joka oli ensimmäisenä paikalla ja poistui viimeisenä. Taisi melkein itekseen karvalla hieroa toisen kyljen, katon ja puolet konepellistä sekä viimeistellä vielä toisen kyljenkin. Mahdottoman suuri apu oli että saatiin homma valmiiksi. Tästä kiitoksena jos joskus tarvitset niin talli, välineet ja työapua on tarjolla
Projectechin Jannelle tietysti myös paikallaolosta. Uusia tuotteita saatiin näytille ja varsinkin testiin, näistä myöhemmin omia kokemuksia esille asiaankuuluviin topikkeihin. Testattiin mm Ultiman suihkepullossa majaileva karkea hiontaneste sekä BiltHamber Auto-Wheel! Jotkut muut taisi testailla jotain muitakin. Harvinaista herkkua vielä näillä leveysasteilla
Mitäs muuta... Kuvia tosiaan räpsineet laitelkaa toki esille niitä. Mersusta tulee oma esittely näyttämölle joku kaunis päivä, saa linkata myös sinne kuvituksiaan.
Niin ja Danin p**ka musta talla tais jäähä tallille? Muuta en ole vielä huomannut että ois jääny ylimääräsiä...
Ja Hynde saa pitää palkkakossunsa, mä en ainakaan käytä. Ja liinojakin mulla on pari jätesäkillistä
Mutta ens kerran ku tuut ni keksitään jotain kivaa
Ja hei poijjaat, jatkoa seuraa! Seuraavan miitin ajankohdasta ei vielä hajua mutta eiköhän sitä ihan vihoviimeistään kauden päättäjäisiin saada jotain aikaiseksi. Jos ei muuten ni pistetään Demonin klonkswaageni kiiltämään kunnolla
Mahtavaa porukkaa oli siis kasassa. Niin vanhoja naamoja kuin uusiakin tuttavuuksia. Taidettiin puolivahingossa saada opetettua joillekin ehkä jotain ja ainakin pää pyörälleen jos ei muuta. Eli hyvä työkin on tullut tehtyä ja levitettyä sanomaa
Kiitos kaikille!
Mutta hei, iso kiitos tasapuolisesti kaikille! Aivan mahtavaan tahtiin saatin mersukin kiiltämään ja kaikkea muuta siinä ohella. Tänä aamuna tuli sitten paras kiitos kun emännän kanssa käytiin mekkeri hakemassa kotio ja anoppikokelas näki kulkineensa. Kommentit oli vähintään huvittavia, ensimmäisen puoli tuntia se kierteli autoa ympäri, istuskeli sisällä ja päivitteli miten hieno se nyt on
Itse siis pääsin tänään kotiin yömyöhään, ovi aukeni tallilla hetken jälkeen puolenyön Messerschmidtti pinnoitettuna ja kotona olin lähempänä yhtä. Aamulla yheksältä ylös ja hakemaan auto tallilta sekä viimeistelemään sisusta sun muuta. Pitkä päivä mutta minkäs teet. Tällä porukalla tuppas priimaa tulemaan vaikka kuinka sanoin että käyttisauto on kyseessä ettei tarvitte ihan kaikkea ottaa pois
Isoin kiitos kuitenkin kuuluu ehkä Juha U:lle, tekijä isolla T:llä joka oli ensimmäisenä paikalla ja poistui viimeisenä. Taisi melkein itekseen karvalla hieroa toisen kyljen, katon ja puolet konepellistä sekä viimeistellä vielä toisen kyljenkin. Mahdottoman suuri apu oli että saatiin homma valmiiksi. Tästä kiitoksena jos joskus tarvitset niin talli, välineet ja työapua on tarjolla
Projectechin Jannelle tietysti myös paikallaolosta. Uusia tuotteita saatiin näytille ja varsinkin testiin, näistä myöhemmin omia kokemuksia esille asiaankuuluviin topikkeihin. Testattiin mm Ultiman suihkepullossa majaileva karkea hiontaneste sekä BiltHamber Auto-Wheel! Jotkut muut taisi testailla jotain muitakin. Harvinaista herkkua vielä näillä leveysasteilla
Mitäs muuta... Kuvia tosiaan räpsineet laitelkaa toki esille niitä. Mersusta tulee oma esittely näyttämölle joku kaunis päivä, saa linkata myös sinne kuvituksiaan.
Niin ja Danin p**ka musta talla tais jäähä tallille? Muuta en ole vielä huomannut että ois jääny ylimääräsiä...
Ja Hynde saa pitää palkkakossunsa, mä en ainakaan käytä. Ja liinojakin mulla on pari jätesäkillistä
Ja hei poijjaat, jatkoa seuraa! Seuraavan miitin ajankohdasta ei vielä hajua mutta eiköhän sitä ihan vihoviimeistään kauden päättäjäisiin saada jotain aikaiseksi. Jos ei muuten ni pistetään Demonin klonkswaageni kiiltämään kunnolla
Mahtavaa porukkaa oli siis kasassa. Niin vanhoja naamoja kuin uusiakin tuttavuuksia. Taidettiin puolivahingossa saada opetettua joillekin ehkä jotain ja ainakin pää pyörälleen jos ei muuta. Eli hyvä työkin on tullut tehtyä ja levitettyä sanomaa
Kiitos kaikille!
Joo käytä sitä jos tahdot, sopiihan sillä ajella tasapintoja vaahtomuovilaikalla, ainakin purevuutta löytyy kun reunalla ajeleeWolfie kirjoitti: Niin ja Danin p**ka musta talla tais jäähä tallille?
Laita talteen, otetaan se kyytiin seuraavalla kerralla sitten.