^Joo noi kierrokset rajoittaa aika paljon. Miten ajoit Sonuksen, mihin asti, millä painolla?Juha U kirjoitti:No tullainen munkin pitäisi kesällä tehdä tosin farmari ja tummansininen. Eilen kokeilin itsekkin kahteen autoon # 205 ja aytoglymin soft laikkaa ja holoa jäi, varsinkin siniseen japanilaiseen. Sonuksen-3 (tahnalla)väheni mutta vielä hiukan jäi. tuo japsi varmaan tehtävä Biltsun epäkeskolla, kun rotaryn pienimmät kierrokset 1100.
Polish: Sonus vs. muut
Re: Meguiar's M105&M205
Vain YKSI LSP!
Re: Meguiar's M105&M205
^Kyllä mä ajoin jonkun aikaa ja suihkautin kevyesti vettä ja vielä jatkoin, kunners tahna oli täysin läpinäkyvää sellaista kirkasta. Ja oli helppo pyyhkiä pois. En painanut yhtään konetta ja lopuksi hieman kevensinkin sitä. Keinovaloilla noita ei huomaa mutta aurinko paljastaa jäljen, tosin tarkkaan pitää katsoa, että ne huomaa. Noh Jannelta tulossa Sonuksen Sfx-4 laikka, jos se auttais asiassa. Hyvä tuohon meidän vanhaan käyttöautoon kokeilla eri aineita ja laikkoja, ennenkuin alkaa toisten autoja myllyttämään. Ja saahan tuosta vanhasta vehkeestä kiiltävän, jo nyt erottuu edukseen liikenteestä 
Re: Polish: Sonus vs. muut
Siis eikö tahna kirkastunut ennen kuin suihkautit vettä? Millasilla nopeuksilla?
Itse melkein aina ajana noi DAT aineet Zenith jumalaa palvoen (ei kaikissa tapauksissa, esim. karvalla):
-Levitys @ 700rpm ei juuri mitään painoa - super-pika-rundi
-Lämmitys @ 1100rpm skidisti painoa - rundi mun nopeudella (vähän hidas)
-Itse työstö @ 1500-1800rpm (semmonen et korvaan kuulostaa sopivalta, lähempänä varmaan 1500rpm), painoa koneella - Rundi-pari, riippuen aineen kuivuvuudesta
-Refining @ 1100rpm, painoa pois - rundi
-Jewelling @ 700rpm niin että laikka nippa nappa hipoo pintaa - 2-3 rundia (esim. 85RD:n kanssa voi ajaa vielä ekan ilman vettä mutta sit suihkautan yhen suihkasun pintaan, yliajo, suihkasu, toinen, jos haluu)
Keinovalokin riippunee ihan siitä mikä valo
Eiköhän SFX-4 korjaa mahd. laikan aiheuttamat holot 
Siirsin oikeampaan topicciin.
Itse melkein aina ajana noi DAT aineet Zenith jumalaa palvoen (ei kaikissa tapauksissa, esim. karvalla):
-Levitys @ 700rpm ei juuri mitään painoa - super-pika-rundi
-Lämmitys @ 1100rpm skidisti painoa - rundi mun nopeudella (vähän hidas)
-Itse työstö @ 1500-1800rpm (semmonen et korvaan kuulostaa sopivalta, lähempänä varmaan 1500rpm), painoa koneella - Rundi-pari, riippuen aineen kuivuvuudesta
-Refining @ 1100rpm, painoa pois - rundi
-Jewelling @ 700rpm niin että laikka nippa nappa hipoo pintaa - 2-3 rundia (esim. 85RD:n kanssa voi ajaa vielä ekan ilman vettä mutta sit suihkautan yhen suihkasun pintaan, yliajo, suihkasu, toinen, jos haluu)
Keinovalokin riippunee ihan siitä mikä valo
Siirsin oikeampaan topicciin.
Vain YKSI LSP!
^Joo kyllä se alkoi kirkastumaan mutta ajattelin kokeilla vesi suihkun kanssa, miltä näyttää. Mulla oli nopeus Pienimmällä eli 1100 Rpm. Ekana mulla oli # 205 ja siinä nopeus 1500 ja sen jäljeltä Sonuksella viimeistelin, jolloin jälki paranikin. Tuo oli vain pieni testi carinan c pilariin, kun siihen oli jäänyt vähän holoa pääsiäiseltä. Ajattekin nuo ottaa pois, kun olivat kuskin puolella ja pistivät omaan silmään. Muualla ei onneks ollutkaan. Ja tuokin oli vähän kiireinen testi, kun piti heppatraileriin vaihtaa kesärenkaat ja viedä se yhteen kylään lainaan ja porukat painosti vieressä pitämään kiirettä
Joo hyvä kun siirsit, kun en tätä ketjua oo lukenutkaan.
Joo hyvä kun siirsit, kun en tätä ketjua oo lukenutkaan.
Joo toi kierrosten määrä voi tuottaa ongelmia mut myös jos oli viel painoo laikalla.
Vain YKSI LSP!
Mikäs Flexi Juhalla on kun nuin kovat minimikierrokset? Luulin että PE 14-2 150.
3403 on minimit 1100
3403 vrg ,jossa on kierrosalue1100-3700
Onko nämä SFX tahnat DAT vai SMAT aineita?