Kaveri ihmetteli missä tilaus viipyy, kun kolmeviikkoa sitten piti tilaus lähteä huomenna. Toiminta on kuulemma lopetettu, mutta sivuilla ei mitään mainintaa asiasta, ja sähköpostit menee perille!!
Älkää hyvät ihmiset tilatkomitään, todella leväperäistä toimintaa!!!
Epäilen että kuviosta ei tule kovin kaunis, en tiedä onko erasedin kohtalo kaukana....
Kvaerilla ainakin rahat mannu siellä jo yli kuukauden...
Todella paskaa toimintaa!!!
Trolli.nu nettikauppa nurin!!
Re: Trolli.nu nettikauppa nurin!!
Uskoisko? Ylläpidolla tietoa?
Re: Trolli.nu nettikauppa nurin!!
Koko nimikin vaikuttaa aika läpältä.
Kerran meinas liipata läheltä että tuolta oisin tilannu, onneks meni Cycille nekin rahat.
Kerran meinas liipata läheltä että tuolta oisin tilannu, onneks meni Cycille nekin rahat.
Re: Trolli.nu nettikauppa nurin!!
Nimen perusteella tuomita. Jyrkin kanssa sujunut kaupat aina hyvin, tosin käynnyt aina paikanpäällä. Jyrki on kummiskin sen verta rautanen ammattilainen kiillotus puolella.maKe| kirjoitti:Koko nimikin vaikuttaa aika läpältä.
Kerran meinas liipata läheltä että tuolta oisin tilannu, onneks meni Cycille nekin rahat.
Onko muuten kaverisi soittanut sinne?
Muokkausta. Mitenköhän käy CarPro edustus suomessa jos asiat todella näin?
Viimeksi muokannut Kime, Pe Huhti 20, 2012 8:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Trolli.nu nettikauppa nurin!!
Kaikki em. tiedot on tänään saatu puhelusta, Jyrkiltä. Netti kaupan toiminta lopetettu. Miksi siitä ei voi mianita sivuilla, tai maileissa?
Toiminta ala-arvoista, todellakin. Aivan lapsellista liiketoimintaa, jätkän luulis ymmärtävän, että toiminta suomessa on aika pientä.
Aika näyttää, myiskö Raicon Oy saippuaa vuoden päästä?
Toiminta ala-arvoista, todellakin. Aivan lapsellista liiketoimintaa, jätkän luulis ymmärtävän, että toiminta suomessa on aika pientä.
Aika näyttää, myiskö Raicon Oy saippuaa vuoden päästä?
Re: Trolli.nu nettikauppa nurin!!
Ymmärrän että harmittaa moinen touhu, mutta koitetaan nyt silti vähän varoa mitä kirjoittaa. Eiköhän selvyys tule asiaan ja rahat palautetaan.
Eli jäitä hattuun!
Eli jäitä hattuun!
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."
Re: Trolli.nu nettikauppa nurin!!
Jep lopetin Trolli kaupan ja samalla laukkautin domainin. Muutaman tavarantoimittajan kanssa oli niin vaikeaa että keskityin vain CarPron kamoihin. Minun tietääkseni keltään ei ole rahoja otettu ja tavarat jätetty toimittamatta. Saa ottaa yhteyttä info@carpro.fi
Mun nimi on Jyrki