Trolli.nu nettikauppa nurin!!

Yleistä keskustelua aiheen sivusta, kuten valokuvaus, tietokoneet jne.
Mazda6
Viestit: 105
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2011 8:09 pm

Trolli.nu nettikauppa nurin!!

Viesti Kirjoittaja Mazda6 » Pe Huhti 20, 2012 8:17 pm

Kaveri ihmetteli missä tilaus viipyy, kun kolmeviikkoa sitten piti tilaus lähteä huomenna. Toiminta on kuulemma lopetettu, mutta sivuilla ei mitään mainintaa asiasta, ja sähköpostit menee perille!!

Älkää hyvät ihmiset tilatkomitään, todella leväperäistä toimintaa!!!

Epäilen että kuviosta ei tule kovin kaunis, en tiedä onko erasedin kohtalo kaukana....

Kvaerilla ainakin rahat mannu siellä jo yli kuukauden...

Todella paskaa toimintaa!!!

Kime
Viestit: 1090
Liittynyt: Ti Joulu 14, 2010 12:40 pm

Re: Trolli.nu nettikauppa nurin!!

Viesti Kirjoittaja Kime » Pe Huhti 20, 2012 8:24 pm

Uskoisko? Ylläpidolla tietoa?

maKe|
Viestit: 173
Liittynyt: Ti Huhti 10, 2012 11:33 am
Paikkakunta: Äki

Re: Trolli.nu nettikauppa nurin!!

Viesti Kirjoittaja maKe| » Pe Huhti 20, 2012 8:24 pm

Koko nimikin vaikuttaa aika läpältä.

Kerran meinas liipata läheltä että tuolta oisin tilannu, onneks meni Cycille nekin rahat.

Kime
Viestit: 1090
Liittynyt: Ti Joulu 14, 2010 12:40 pm

Re: Trolli.nu nettikauppa nurin!!

Viesti Kirjoittaja Kime » Pe Huhti 20, 2012 8:27 pm

maKe| kirjoitti:Koko nimikin vaikuttaa aika läpältä.

Kerran meinas liipata läheltä että tuolta oisin tilannu, onneks meni Cycille nekin rahat.
Nimen perusteella tuomita. Jyrkin kanssa sujunut kaupat aina hyvin, tosin käynnyt aina paikanpäällä. Jyrki on kummiskin sen verta rautanen ammattilainen kiillotus puolella. ;)

Onko muuten kaverisi soittanut sinne?

Muokkausta. Mitenköhän käy CarPro edustus suomessa jos asiat todella näin?
Viimeksi muokannut Kime, Pe Huhti 20, 2012 8:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Mazda6
Viestit: 105
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2011 8:09 pm

Re: Trolli.nu nettikauppa nurin!!

Viesti Kirjoittaja Mazda6 » Pe Huhti 20, 2012 8:38 pm

Kaikki em. tiedot on tänään saatu puhelusta, Jyrkiltä. Netti kaupan toiminta lopetettu. Miksi siitä ei voi mianita sivuilla, tai maileissa?

Toiminta ala-arvoista, todellakin. Aivan lapsellista liiketoimintaa, jätkän luulis ymmärtävän, että toiminta suomessa on aika pientä.

Aika näyttää, myiskö Raicon Oy saippuaa vuoden päästä?

Avatar
Dani
Viestit: 5737
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 8:02 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Trolli.nu nettikauppa nurin!!

Viesti Kirjoittaja Dani » Pe Huhti 20, 2012 8:52 pm

Ymmärrän että harmittaa moinen touhu, mutta koitetaan nyt silti vähän varoa mitä kirjoittaa. Eiköhän selvyys tule asiaan ja rahat palautetaan.
Eli jäitä hattuun!
"The beginning is always difficult, in the end stands the thank."

Avatar
jyrkiboy
Viestit: 365
Liittynyt: Pe Kesä 04, 2010 10:18 pm

Re: Trolli.nu nettikauppa nurin!!

Viesti Kirjoittaja jyrkiboy » Pe Huhti 20, 2012 9:56 pm

Jep lopetin Trolli kaupan ja samalla laukkautin domainin. Muutaman tavarantoimittajan kanssa oli niin vaikeaa että keskityin vain CarPron kamoihin. Minun tietääkseni keltään ei ole rahoja otettu ja tavarat jätetty toimittamatta. Saa ottaa yhteyttä info@carpro.fi
Mun nimi on Jyrki

Lukittu